Nem kell egybõl kovácsolt verseny alkatrészekben gondolkodni, szerintem itt nem sokan használják verseny célokra az autóikat.
A legnagyobb baj hogy sokan hajlamosak egybõl szélsõségekben gondolkodni


Oké! Lehet. Én csak 1-2 pozitv példát hallottam, nem VW buzi embertõl. Én valamiért abban a tudatban voltam, hogy bírják.Toytib írta:"Sokáig jól viselik ezt a + terhelést"
Ez vicc volt ugye
A nem piszkáltak is hullanak szét

Nem egészen érem azt amit írtál.Birka írta:Egy darabig dolgoztam egy fauvés átépítõs csapatnál. Pd, meg sima td átépítéseket csináltak-nak.
Egy kolega 2-es Golf pd-s átépítésébe 2,5 millót ölt bele a gyermekbetegségek kiküszöbölése végett. Került rá sok minden egyéb ami nem motorral kapcsolatos(4x4), pl megevett 3 turbót...ja most olyan 700-ére árolja, vett inkább egy ignicst...szívjuk a vérét rendesen.
![]()
Szóval én az elellenkezõjérõl tudok beszámolni, az ott átalakított, beépített motorokhoz nem nyúltak a srácok. És így simán ment a 400-450 nm-es nyomaték, összkerékkel, összkomforttal stb.

Jó magyar szokás ám a verbális tuning.Toytib írta:(amúgy csak halkan megjegyzem, hogy annyit az ilyen teljesítmény adatokról, hogy jár ki egy ismerõsöm fábia RS-el, amirõl elõadták hogy bõven 200paci felett és vagy 400Nm nyomatékkal rendelkezik és a célegyenesben fej-fej mellett haladtunk az én max 140lovas autómmal úgy hogy mellettem még ültek is, õ meg egyedül volt)
Carina Coupe 1.6 DX