Oldal: 49 / 143
Elküldve: 2010 jún. 28, 08:57 pm
Szerző: Attila
A gze projektbol mar csak egy ac pumpa hianyzik es kesz
Elküldve: 2010 jún. 28, 08:57 pm
Szerző: Attila
csak mar jon a kovetkezõ projekt amikor a magam képére formálom a vadat

Elküldve: 2010 jún. 28, 09:02 pm
Szerző: Frool
Én azt hiszem, hogy ha rossz szándékú emberek (lackó esete) vagy
bénák (csocsó/ bmwx5) nem szólnak közbe akkor nem ér véget! Mindíg finomítunk valamit és ez így van rendjén sztem.

Elküldve: 2010 jún. 28, 09:06 pm
Szerző: Attila
igazad van de én arra gondoltam hogy nekem az volt a celom hogy legyen egy fullos gzem es mindjart kesz és ezzel az a projekt az kész lesz. most meg mar egy masik projekten gondolkodom . nekem jobb igy gondolni ra mert a sose er veget az szarul hangzik neha.
Elküldve: 2010 jún. 28, 09:11 pm
Szerző: Frool
P R O J E C T: Fullos GZE
Al project: pl-meg tudjon állni. Így OK?
Elküldve: 2010 jún. 28, 09:20 pm
Szerző: Attila
hat nem tudom majd meg eldontom

Elküldve: 2010 jún. 29, 12:33 am
Szerző: Bohi
Attila írta:A gze projektbol mar csak egy ac pumpa hianyzik es kesz
De meg lesz a 7mgte pumpa, nem? A másikat levitték sztem már vasba, amit tudtam volna! Na meg túrd elõ légyszi a 3sfe-t szerdára!
Ja és persze, egy projekt sosem fejezõdik be, vagyis soha nem lesz kész a kocsi, én pl nem fogom azt mondani, hogy nincs már a verdán mit csinálni!

Elküldve: 2010 jún. 29, 12:37 am
Szerző: Slampixxx
3K-H motorra rámegy a 2T dupla karbija?
Elküldve: 2010 jún. 29, 10:24 am
Szerző: Pacsker
Láttam már K-s motoron fekvõ dupla Solexet. Gondolom te a 2T-B álló dupla karbit kérded. Mindent lehet házasítani mindennel. Gondolom szívósort kell gyártatni. Kérdés megéri-e.
Elküldve: 2010 jún. 29, 11:10 am
Szerző: Slampixxx
Köszönöm!
Elküldve: 2010 jún. 29, 12:41 pm
Szerző: Bubi
Bohi írta:Attila írta:A gze projektbol mar csak egy ac pumpa hianyzik es kesz
De meg lesz a 7mgte pumpa, nem? A másikat levitték sztem már vasba, amit tudtam volna! Na meg túrd elõ légyszi a 3sfe-t szerdára!
Ja és persze, egy projekt sosem fejezõdik be, vagyis soha nem lesz kész a kocsi, én pl nem fogom azt mondani, hogy nincs már a verdán mit csinálni!

Amíg nem vinnyog a kompresszor nem lehet kész!

Elküldve: 2010 júl. 06, 07:49 pm
Szerző: DomeSL
Sürgõs segítségre van szükségem.
Ma észrevettem, hogy az asszony autóján nem világít a vezetõoldali elektromos ablak gombjában a lámpa.
Gyorsan kikaptam a kapcsolót és a benne lévõ led egyik lába le volt szakadva.
Lehúzgáltam a 6 vezetéket és megforrasztottam a led-et.
Mikor visszatettem akkor szépen világított is mikor ráadtam a gyújtást, de amikor az ablakot akartam megmozdítani akkor egyik irányba semmi nem történt, a másikba pedig egy kis kattanás hallatszott a mûszerfal felõl és kialudt az összes ablak gomb fénye.
Szerintem a vezetékeket úgy tettem vissza ahogy voltak.
A kattanás gondolom egy biztosíték volt, de nem találom, hogy melyik ment ki. Mindet kihúztam és mind jónak tûnik.
Segítsetek, mert az asszony azt mondta, hogy kinyír ha holnap nem lesz ablak a klímátlan kocsiban.
1998-as 1.3-as Coriról van szó.
És így utólag megnézve a másik oldali ablak gombját, ami valamely kábelek esetén ezzel a gombal sorba van kötve, teljesen más a bekötése. Így hát elképzelhetõ, hogy a led nem véletlenül volt leszakadva, hanem az elõzõ tulaj buherálta.
Elküldve: 2010 júl. 06, 09:38 pm
Szerző: Attila
sajnos én így nem tudok neked segíteni látatlanban!

Elküldve: 2010 júl. 06, 10:12 pm
Szerző: Frool
A kattanás akár egy relé is lehetett? Nem ismerem az autót csak okoskodok.
Én elsõ körben levenném a kárpitot nem csúszott-e szét a csati, nincs-e zárlat. Próbalámpával megnézném van-e delej. Lepróbálnám a motort közvetlen 12V, ezzel kizárható a motor meghibásodás ezután a kapcsolóra adnék 12 Voltot stb akku sarut levenném mindezek elõtt ki tudja miért. A másik oldal mûködik? Ha utólagos a szett
lehet még bizti lengõházban gyakorlatilag bárhol (ó azok az ampervadász szakik).
Elküldve: 2010 júl. 06, 10:25 pm
Szerző: DomeSL
Frool írta:A kattanás akár egy relé is lehetett? Nem ismerem az autót csak okoskodok.
Én elsõ körben levenném a kárpitot nem csúszott-e szét a csati, nincs-e zárlat. Próbalámpával megnézném van-e delej. Lepróbálnám a motort közvetlen 12V, ezzel kizárható a motor meghibásodás ezután a kapcsolóra adnék 12 Voltot stb akku sarut levenném mindezek elõtt ki tudja miért. A másik oldal mûködik? Ha utólagos a szett
lehet még bizti lengõházban gyakorlatilag bárhol (ó azok az ampervadász szakik).
Akár relé is lehetett. Sõt, szerintem az is volt. Ez mit jelent? Most próbálok infót keresni a helyérõl. A szett simán lehet utólagos. A minõségbõl ítélve ahogy a csatik krimpelve voltak.
Félõ, hogy ez már autóvillamossági szerelõnél fog kikötni.
A motor nem hiszem hogy 1 pillanat alatt hazavágódott. Tuti relé vagy bizti ment ki. Különben nem romlik el egyszerre 4 ablak.
Kösz az ötleteket azért. Csak ehhez tudni kellene, hogy melyik kábel micsoda a 6-ból.