Autoreszelgetes
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Én azt hiszem, hogy ha rossz szándékú emberek (lackó esete) vagy
bénák (csocsó/ bmwx5) nem szólnak közbe akkor nem ér véget! Mindíg finomítunk valamit és ez így van rendjén sztem.
bénák (csocsó/ bmwx5) nem szólnak közbe akkor nem ér véget! Mindíg finomítunk valamit és ez így van rendjén sztem.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
De meg lesz a 7mgte pumpa, nem? A másikat levitték sztem már vasba, amit tudtam volna! Na meg túrd elõ légyszi a 3sfe-t szerdára!Attila írta:A gze projektbol mar csak egy ac pumpa hianyzik es kesz
Ja és persze, egy projekt sosem fejezõdik be, vagyis soha nem lesz kész a kocsi, én pl nem fogom azt mondani, hogy nincs már a verdán mit csinálni!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Láttam már K-s motoron fekvõ dupla Solexet. Gondolom te a 2T-B álló dupla karbit kérded. Mindent lehet házasítani mindennel. Gondolom szívósort kell gyártatni. Kérdés megéri-e.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Amíg nem vinnyog a kompresszor nem lehet kész!Bohi írta:De meg lesz a 7mgte pumpa, nem? A másikat levitték sztem már vasba, amit tudtam volna! Na meg túrd elõ légyszi a 3sfe-t szerdára!Attila írta:A gze projektbol mar csak egy ac pumpa hianyzik es kesz![]()
Ja és persze, egy projekt sosem fejezõdik be, vagyis soha nem lesz kész a kocsi, én pl nem fogom azt mondani, hogy nincs már a verdán mit csinálni!![]()
![]()
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Sürgõs segítségre van szükségem.
Ma észrevettem, hogy az asszony autóján nem világít a vezetõoldali elektromos ablak gombjában a lámpa.
Gyorsan kikaptam a kapcsolót és a benne lévõ led egyik lába le volt szakadva.
Lehúzgáltam a 6 vezetéket és megforrasztottam a led-et.
Mikor visszatettem akkor szépen világított is mikor ráadtam a gyújtást, de amikor az ablakot akartam megmozdítani akkor egyik irányba semmi nem történt, a másikba pedig egy kis kattanás hallatszott a mûszerfal felõl és kialudt az összes ablak gomb fénye.
Szerintem a vezetékeket úgy tettem vissza ahogy voltak.
A kattanás gondolom egy biztosíték volt, de nem találom, hogy melyik ment ki. Mindet kihúztam és mind jónak tûnik.
Segítsetek, mert az asszony azt mondta, hogy kinyír ha holnap nem lesz ablak a klímátlan kocsiban.
1998-as 1.3-as Coriról van szó.
És így utólag megnézve a másik oldali ablak gombját, ami valamely kábelek esetén ezzel a gombal sorba van kötve, teljesen más a bekötése. Így hát elképzelhetõ, hogy a led nem véletlenül volt leszakadva, hanem az elõzõ tulaj buherálta.
Ma észrevettem, hogy az asszony autóján nem világít a vezetõoldali elektromos ablak gombjában a lámpa.
Gyorsan kikaptam a kapcsolót és a benne lévõ led egyik lába le volt szakadva.
Lehúzgáltam a 6 vezetéket és megforrasztottam a led-et.
Mikor visszatettem akkor szépen világított is mikor ráadtam a gyújtást, de amikor az ablakot akartam megmozdítani akkor egyik irányba semmi nem történt, a másikba pedig egy kis kattanás hallatszott a mûszerfal felõl és kialudt az összes ablak gomb fénye.
Szerintem a vezetékeket úgy tettem vissza ahogy voltak.
A kattanás gondolom egy biztosíték volt, de nem találom, hogy melyik ment ki. Mindet kihúztam és mind jónak tûnik.
Segítsetek, mert az asszony azt mondta, hogy kinyír ha holnap nem lesz ablak a klímátlan kocsiban.
1998-as 1.3-as Coriról van szó.
És így utólag megnézve a másik oldali ablak gombját, ami valamely kábelek esetén ezzel a gombal sorba van kötve, teljesen más a bekötése. Így hát elképzelhetõ, hogy a led nem véletlenül volt leszakadva, hanem az elõzõ tulaj buherálta.
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
A kattanás akár egy relé is lehetett? Nem ismerem az autót csak okoskodok.
Én elsõ körben levenném a kárpitot nem csúszott-e szét a csati, nincs-e zárlat. Próbalámpával megnézném van-e delej. Lepróbálnám a motort közvetlen 12V, ezzel kizárható a motor meghibásodás ezután a kapcsolóra adnék 12 Voltot stb akku sarut levenném mindezek elõtt ki tudja miért. A másik oldal mûködik? Ha utólagos a szett
lehet még bizti lengõházban gyakorlatilag bárhol (ó azok az ampervadász szakik).
Én elsõ körben levenném a kárpitot nem csúszott-e szét a csati, nincs-e zárlat. Próbalámpával megnézném van-e delej. Lepróbálnám a motort közvetlen 12V, ezzel kizárható a motor meghibásodás ezután a kapcsolóra adnék 12 Voltot stb akku sarut levenném mindezek elõtt ki tudja miért. A másik oldal mûködik? Ha utólagos a szett
lehet még bizti lengõházban gyakorlatilag bárhol (ó azok az ampervadász szakik).
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Akár relé is lehetett. Sõt, szerintem az is volt. Ez mit jelent? Most próbálok infót keresni a helyérõl. A szett simán lehet utólagos. A minõségbõl ítélve ahogy a csatik krimpelve voltak.Frool írta:A kattanás akár egy relé is lehetett? Nem ismerem az autót csak okoskodok.
Én elsõ körben levenném a kárpitot nem csúszott-e szét a csati, nincs-e zárlat. Próbalámpával megnézném van-e delej. Lepróbálnám a motort közvetlen 12V, ezzel kizárható a motor meghibásodás ezután a kapcsolóra adnék 12 Voltot stb akku sarut levenném mindezek elõtt ki tudja miért. A másik oldal mûködik? Ha utólagos a szett
lehet még bizti lengõházban gyakorlatilag bárhol (ó azok az ampervadász szakik).
Félõ, hogy ez már autóvillamossági szerelõnél fog kikötni.
A motor nem hiszem hogy 1 pillanat alatt hazavágódott. Tuti relé vagy bizti ment ki. Különben nem romlik el egyszerre 4 ablak.
Kösz az ötleteket azért. Csak ehhez tudni kellene, hogy melyik kábel micsoda a 6-ból.

