Oldal: 47 / 91
Elküldve: 2011 aug. 10, 01:55 pm
Szerző: sede7
montoya írta:Ha ugy is a Budafokin jarsz nap mint nap, nem nagy kitero, a Fehervari uton van egy autosbolt a Hengermalom meg a Hauszman kozott, a Hengerlamom felol a masodik autosbolt a bal oldalon (fent is van a spuri forgalmazok kozott), es ott tenyleg van.
(Olvasd vissza, már megvettem. Egyébként pont ott, az AKH-ban, jól gondolkodsz.
)
Elküldve: 2011 aug. 10, 02:06 pm
Szerző: bepi81
sede7 írta:Frool írta:(ha elõtte elfelejtetted betölteni).
Köszi! Azért még megvárom, hogy más is megerõsítse, úgyis csak késõ délután tudom betölteni.
(Vagy ha utána tudtam csak megvenni, mert ahova elõtte mentem a spuri oldalán feltüntetett címek közül, ott csak iroda volt, a telephely a világ végén, és muszáj volt tankolnom.)
A logika is azt diktálja, és a flakonon a felirat is, hogy tankolás elõtt töltsd bele, hogy a csõbõl is kiöblítse a Spurit a benzin, ne "bûzölögjön", vagy menjen kárba a mennyiség egy része.
Ha már televágtad az autót benyával, én azt javaslom, hogy fogyaszd le a benzint fél tankig, aztán tölts 100ml Spurit bele, majd tankold tele, ekkor jól összekeveredik. De legközelebb tankolás elõtt ajánlatos. És egy jó tanács: Ne lépd túl a 100ml-t (50L benzinhez), mert a hatása erre az arányra kipróbált, és garantált. A nagyobb arányú keverék semmiben nem hoz jobb eredményt ennél...

Kíváncsi vagyok, mit fogsz észrevenni, csak ügyelj, hogy ne kerekedjen felül az érzés, hogy Spurival jobb...
Elküldve: 2011 aug. 10, 09:12 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Az a teszt megvan, ahol minden egyes ilyen oktánszám növelõ meg póver búszter fost letesztelnek padon és mindegyikkel gyengébb lesz, mint a sima benzinnel?

Elküldve: 2011 aug. 11, 08:21 am
Szerző: bepi81
Én nem láttam, van esetleg egy linked hozzá?
Elküldve: 2011 aug. 11, 10:59 am
Szerző: [Walaki]D`Lair
bepi81 írta:Én nem láttam, van esetleg egy linked hozzá?
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Elküldve: 2011 aug. 11, 11:28 am
Szerző: bepi81
Ezek közül itthon az STP és a Vinn's ismert, én egyiket sem próbáltam, nem véletlenül.
Szívesen olvasnék egy objektív cikket a Spuriról is, de ennek hiányában csak a tapasztalataimra hagyatkozhatok, amik jók ezzel az adalékkal. Tesómmal párhuzamosan használjuk (neki egy gyári 150LE + p-boxos Sharanja van) és így beszéljük meg a tapasztaltakat. Az övén jobban érzõdik, ez tény, hiszen eleve egy dízel, ráadásul a PDTDI traktoros kopogással jár, így a legkisebb változás is hallható-érezhetõ benne. Nálam ez kevésbé észrevehetõ, de a fogyasztásban nálam 2-3 decit jelent. Ez sokaknak lóf4sz mennyiség, engem jobban érdekel a fogyasztás minél alacsonyabb tartása közel azonos átlagsebesség mellett.
Tesóm a 4-es úton jár fel Pestre áruért, hetente legalább 1-szer Sarkadról. A teljes úton sokszor nem éri el a 6 litert, vagy maximum annyi, de nem több, miközben õ tényleg 130-150 között halad, hazafelé agyig legózott autóval.
Az õ tapasztalatai szerint a Spuri JG-2-tõl simábban jár a motor, még jobban reagál a gázra, és azonos gyorsításhoz kisebb gazt kell adni, mint a sima piros Spurival, nem mellékesen láthatóan kisebb füst mellett. Nem ûzi a kocsit, hanem csak egyenletesen magas tempót tart a lehetõ legtöbb szituban.
(Elmondása szerint a hétköznapi autók közül egyedül az 530d és társai lépnek meg elõle, de csúnyán, velük nem tud mit kezdeni)
Elküldve: 2011 aug. 11, 11:32 am
Szerző: PiciPeti
Én nem hiszek ezekben a csodaszerekben, de azért ez így nem teszt....
Lehet, hogy idõ/km kellene ezeknek a cuccoknak, hogy kifejték a hatásukat. (Leömlõ tisztítás, robbanótér koromtalanítás, injektor tisztítás, stb...)
Ugyanakkor a 10% teljesítmény növekedés csak marketing szöveg lehet. Aki már tuningolt motort, tudja pontosan, hogy mennyi munka, átalakítás kell ahhoz, hogy ennyit elérjen.
(Hogy közben használható maradjon a motor...)
Aki azonnali teljesítmény növekedést akar, az guruljon ki ferihegyre, a 100-as rep. benzinért. 450-500/l, de meg tudja lepni az embert....

Elküldve: 2011 aug. 11, 01:34 pm
Szerző: Frool
PiciPeti írta: Aki azonnali teljesítmény növekedést akar, az guruljon ki ferihegyre, a 100-as rep. benzinért. 450-500/l, de meg tudja lepni az embert....

Ez érdekes. Saját tapasztalat van a benzinkúti és a repülõ 100-as benzin közti különbségrõl?
Elküldve: 2011 aug. 11, 02:52 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Elküldve: 2011 aug. 11, 02:53 pm
Szerző: bepi81
Elküldve: 2011 aug. 11, 03:07 pm
Szerző: Bubi
Nem hiszem, hogy kerozinról (petróleum) beszélt volna. Az sokkal lassabban ég mint a benzin tehát nem valószínû, hogy jobb mint a B95.
Elküldve: 2011 aug. 11, 03:20 pm
Szerző: PiciPeti
Karburátoros, kétütemû motornál meggyõzõ a különbség...
Modern motornál még nem próbáltam, de mûködnie kell, jobban mint az MZ-nél. Ugye ott állandó az elõgyújtás, itt meg a kopogásérzékelõ el tudja tolni...
10 litert megér egy próba... Kárt nem tud okozni, mivel sokkal tisztább mint a kutakon kapható. Csúnya lenne 3-4000m-en egyszercsak egy dugulás, vagy vizesedés... Blõõõõõõ...puuuhh bbõõõõõõõõ.... puhhh
Ha valaki kipróbálja mindenképp számoljon be! Kiváncsi vagyok... De elvileg mûködnie kell...
Szerk.:
Nem kerozin! Benzin. Valóban 100-as oktánszámmal. Nem marketing 100 sport turbo evo neo vegyélmeg drágán olcsó adalékot.
Én egyszer hagytam kint 5 liter benzint fémtankban a napon... Másnapra elillant a benzin és maradt kb 3-4 deci kátrány szerû valami... Na ennyi adalék van a benzinben...
És ha ott lerakódott akkor....
Ezért írtam ezekrõl a csodalöttyökrõl, hogy maximum a tisztítás hatását érezhetjük rajta...
Polírozzátok fel a szívócsonkot, a hengerfejet, és bandázsoljátok a leömlõket. Valószínû jobb eredményt kapsz, és egy ideig jó is marad. Pedig csak tökéletesítettük az áramlást....
Elküldve: 2011 aug. 11, 03:32 pm
Szerző: Bubi
Van benne valami...

Elküldve: 2011 aug. 11, 04:35 pm
Szerző: Csocsó
Totalcaron volt egy cikk a magas oktánszámú benzinekrõl, amiben az állt, hogy teljesen felesleges az elõírtnál magasabb oktánszámú üzemanyagot tölteni a kocsiba, mert az ecu a gyári érték felé nem fogja már állítani az autót. Ergo ha az autódnak 95-ös benzin van elõírva, és eléri az elõgyújtás a 95-ös oktánra elõírt értéket és kopogás sincs, akkor onnan nem próbálkozik tovább. Mindegy milyen 98 vagy 100 as benzint töltessz bele, õ azokat nem fogja jobbnak érzékelni egy tisztességes 95-ösnél.
Elküldve: 2011 aug. 11, 04:40 pm
Szerző: Bubi
Sokan tapasztalják, hogy jobban megy az autó a magasabb oktánszámú üzemanyagtól. Gond lehet az ECU-mal vagy a kopogásérzékelõmmel? A 95-östõl be becsörög a motor a 98-astól meg nem.