Oldal: 46 / 47

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 szept. 28, 12:56 pm
Szerző: MFerenc
Szintén motortartó bak, csak első (4E-FE)... Nekiálltam kicserélni az első motortartó bakot, mert szemmel láthatóan repedt stb... A 2 alsó csavar simán kijött, a bakon átmenő csavar anyája szintén lejött, de maga a hosszú csavar istennek sem jön ki, tuti bele van rohadva a bakba.
Hogy tudom ezt kiszedni szerintetek? Megfújkáltam rozsdaoldó spray-vel, semmi hatás...
Jobban járok, ha megveszem a többi bakot is és kiveszem a motort, úgy cserélem ki "kényelmesen"?
Köszönöm a tippeket előre is!
Üdv Feri

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 szept. 28, 04:18 pm
Szerző: Dave
MFerenc írta: 2020 szept. 28, 12:56 pm Szintén motortartó bak, csak első (4E-FE)... Nekiálltam kicserélni az első motortartó bakot, mert szemmel láthatóan repedt stb... A 2 alsó csavar simán kijött, a bakon átmenő csavar anyája szintén lejött, de maga a hosszú csavar istennek sem jön ki, tuti bele van rohadva a bakba.
Hogy tudom ezt kiszedni szerintetek? Megfújkáltam rozsdaoldó spray-vel, semmi hatás...
Jobban járok, ha megveszem a többi bakot is és kiveszem a motort, úgy cserélem ki "kényelmesen"?
Köszönöm a tippeket előre is!
Üdv Feri
Nekem most sikerült összerakni a napokban, ha jól emlékszem egy kicsit meg kellet tolni a motort a tűzfal felé hogy kényelmesen bemenjen a csavar a helyére.
Nem tudom hogy különbözik e a motortartó bak (4A-FE/4E-FE) de nekem simán kijött a helyéről. (Legalábbis az első. :) )
Lehet hogy nálad is még nyomja a motor súlya a bakot?

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 szept. 28, 09:01 pm
Szerző: MFerenc
Toyodiy ábráit nézve nagyon hasonlóak, legalábbis az elrendezésük. Én nem bíztam a véletlenre, addig tekertem a csavart, míg körben kiszakadt a gumi :D :agyadnalvagy: szóval azt már nem nyomja semmi :D Így sem kerültem előrébb a projektben, sőt... A gumibak belső részét nem tudom úgy megfogni, hogy a csavart tekerve meg tudjam indítani... Lesz nemsokára egy teljes szabad hetem, akkorra összeszedem, miket akarok még a motortérben bütykölni, aztán jön ki a motor, az lesz a tuti...

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 szept. 28, 09:51 pm
Szerző: Pacsker
Ha a hossztartót elengeded a homlokfalról, bölcsőről és odébb hajtod, vagy elengeded a hátsó bakot és kiveszed a hossztartót, akkor talán hozzáférsz a váltóra csavarozott bak tartó konzoljának két csavarjához. Sziszifuszi munkával ezred fordulatokkal, de talán le tudod venni a váltóról. Utána meg satuban bármi játszik.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 okt. 01, 08:25 pm
Szerző: MFerenc
Köszi a tippeket, holnap valamit megpróbálok, mert KI KELL JÖNNIE, ebben az állapotban sajnos nem tudok elmenni csápos emelőig, se aknáig, szóval a javaslataitokat felhasználva valahogy kibányászom :) Köszi!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 okt. 02, 02:04 pm
Szerző: MFerenc
Na, a javaslatokból végül összeraktam egy saját verziót :D Kivettem a hűtőventilátort, hogy több hely legyen. A konzol felső csavarját már korábban sikerült meglazítani, de pont 14-es dugókulcsom nincs, szóval csillagkulccsal kitornáztam a helyéről. Persze, hozott egy kicsit a menetből is :evil: Alsó csavar szépen kijött, de előtte elforgattam a blokkon a konzolt, hogy jobban hozzáférjek. Ennek a csavarnak nem lett baja, sem a menetnek. Kézben tartva könnyebbnek tűnt a szétszedés, de nem volt az, teljesen belerohadt a csavar... El kellett vágnom flexszel a csavart (akkus flex yeah!!! :D )
A blokkban a meneten átmentem menetfúróval, kapott új Toyotás csavart. A bakot beraktam, már csak rendelnem kell egy hosszú, átmenő csavart, hogy rögzítve is legyen :)
Köszönöm még 1x a segítséget!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 okt. 06, 07:57 am
Szerző: Pacsker
Ha eljössz érte Gyömrőre, adok csavart szívesen.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2020 okt. 09, 02:03 pm
Szerző: MFerenc
Jaj, ez nagyon kedves Tőled! Kár, hogy nem olvastam korábban, amit írtál, mert akkor nem rendeltem volna meg, hanem elmegyek Hozzád! Na, majd legközelebb :)
Köszönöm!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2021 jan. 31, 01:33 pm
Szerző: Bardel
Sziasztok!

Egy éve vettem egy E12 1.4 VVTi Corollát( ezzel már a 4. ilyen típus került a családba ), amibe az előző tulajdonos beépíttetett egy Meta System HPB2 típusú riasztót. Nem volt semmi, viszont pár hete távirányítóval bezáráskor meg nyitáskor már nem villog az index, meg járó motornál ha kinyitom az ajtót majd becsukom, bezárja meg kinyitja a központi zárat. Előtte nem csinált ilyet, villogott az index is. Lehetséges hogy a riasztó bekavart valamit az elektromos rendszerbe, amikor néha le lett szedve az akksisaru? Nemrég ki lett gyomlálva a riasztó, de ez a két jelenség megmaradt. Amúgy minden más működik. Valahogyan vissza lehet állítani az index villogást, meg megoldani hogy ne zárogassa a központit ? Köszi előre is ha tudtok segíteni.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2021 szept. 27, 11:14 am
Szerző: gaborheiling
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Corolla 2007 HB E12 1,4D4D. Műszerfal világítás a tompított bekapcsolásakor eltűnik. Próbáltam a km nullázót nyomogatni, de semmi reagálás. Mit tehetek?? Előre is köszönöm.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2025 jan. 05, 10:04 am
Szerző: Liptakferi
Sziaszok.
Jövő héttől végre én is Toyotás leszek( 2016 Toyota Verso)
Komfort index modult keresek. ( 1 érintés/3 villanás)A netet olvasgatva jutottam el ide. Egy lengyel linket talàltam ami nem működik, illetve ezt az oldalt, miszerint itt valaki készít ilyet )Valaki tudna ebben segíteni?
Köszönöm!
Feri

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2025 jan. 05, 10:54 pm
Szerző: pepo
Szia Feri!

Feltehetoleg http://www.comfortableindicators.pl oldalra gondoltal, ami sajnos mar megszunt. Nekem is tole van a Corolla Verso-mba a komfort index rele, amit az Ebay-en tovabbra is ertekesit: Ebay link. Sikeres beszerzest!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2025 jan. 06, 05:55 pm
Szerző: Liptakferi
Szia pepo,
Köszönöm!!
Meg is rendeltem.
Ha valaki olvassa még a késöbbiekben a verso- hoz a Relay 81890-0D040 tipus kell. A fenti linkben több tipus is van az eladónak! Nekem sikerült figyelmetlenségből egy Yaris relét rendelnem, de egyből írtam neki, hogy ne azt küldje.

Update
Eladó válasza:
Valójában csak két relé van: barna kupával és kékkel. Verso számára a kék, amit megrendeltél, jó, és repülni fog.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2025 aug. 15, 10:37 am
Szerző: Csontikka
Sziasztok!

kis segítséget szeretnék kérni, a közelmúltban (kb 2 hete) jelent meg nálam a 2005 Corolla E12 1.4 D4d-nél egy hiba.
A jelenség az, hogy "karácsonyfa szerűen" elkezdenek a műszerfalon villogni a hibajelző lámpák - olaj, battery, abs, kézi fék, stb, teljesen véletlenszerűen, mintha kontakt hiba lenne. Van hogy a ventilátor is gondol egyet és elkezd max-on fújni.
Ilyenkor előbb-utóbb egy P1600 íródik be hibának, kitörölve 1-2 napon belül újra jelentkezik.
A kocsi megy, meg nem áll, néha a kormány szervó is elmegy mikor beírja a hibát.

Rákeresve a hibára, ECM tápellátási problémát ír a net, volt valakinek hasonló van valakinek tapasztalata hasonló hibával kapcsolatban, merre lenne érdemes elindulni? Esetleg valami konkrétum, hogy hol lenne érdemes ellenőrizni a csatlakozókat?

Az akksi kb 5 éves, de kifogástalanul működik télen is. A hiba elindulást követően kb 15 perc múlva jelentkezik, nem rögtön és nem is mindig.

Előre is köszönöm!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2025 szept. 22, 02:53 pm
Szerző: pepo
Csontikka írta: 2025 aug. 15, 10:37 am Sziasztok!

kis segítséget szeretnék kérni, a közelmúltban (kb 2 hete) jelent meg nálam a 2005 Corolla E12 1.4 D4d-nél egy hiba.
A jelenség az, hogy "karácsonyfa szerűen" elkezdenek a műszerfalon villogni a hibajelző lámpák - olaj, battery, abs, kézi fék, stb, teljesen véletlenszerűen, mintha kontakt hiba lenne. Van hogy a ventilátor is gondol egyet és elkezd max-on fújni.
Ilyenkor előbb-utóbb egy P1600 íródik be hibának, kitörölve 1-2 napon belül újra jelentkezik.
A kocsi megy, meg nem áll, néha a kormány szervó is elmegy mikor beírja a hibát.

Rákeresve a hibára, ECM tápellátási problémát ír a net, volt valakinek hasonló van valakinek tapasztalata hasonló hibával kapcsolatban, merre lenne érdemes elindulni? Esetleg valami konkrétum, hogy hol lenne érdemes ellenőrizni a csatlakozókat?

Az akksi kb 5 éves, de kifogástalanul működik télen is. A hiba elindulást követően kb 15 perc múlva jelentkezik, nem rögtön és nem is mindig.

Előre is köszönöm!
Szia! A test atvezeto kabeleket nezted-e, hogy milyen allapotban vannak? Nekem inditasi gondjaim voltak az oxidacio miatt.