Az autó karburátoros, a forgalmiban szerepelt az "I", gondoltam mást is jelenthet, de ezek szerint nem.
Sajnos nincs garázsom és elég viszontagságosak az idõjárási körülmények mostanság, úgyhogy otthagytam egy szerelõnél, remélem tud vele valamit kezdeni. Nagy baja nem lehet, mert egyenletes tempónál nagyon szépen jár, csak magasabb fordulaton dadog be, szóval remélem tud rajta állítani valamit.
Köszönöm elõre is a segítséget, ha nem javul az állapot, akkor fogok segítséget kérni.
Egyébként Budapest környékén lakom, kibõvítettem a profilomat.
Bemutatkozás:
Bal3 vagyok, most vásároltunk egy Corollát. Elõtte 3 évig Aurisunk volt, a mostanit jobban szeretjük.
A vas: 2004-es E12 - Toyota Corolla Terra 1.4 Sport 77 ekm, mi vagyunk a második tulajok.
Az autó karburátoros, a forgalmiban szerepelt az "I", gondoltam mást is jelenthet, de ezek szerint nem.
Sajnos nincs garázsom és elég viszontagságosak az idõjárási körülmények mostanság, úgyhogy otthagytam egy szerelõnél, remélem tud vele valamit kezdeni. Nagy baja nem lehet, mert egyenletes tempónál nagyon szépen jár, csak magasabb fordulaton dadog be, szóval remélem tud rajta állítani valamit.
Köszönöm elõre is a segítséget, ha nem javul az állapot, akkor fogok segítséget kérni.
Egyébként Budapest környékén lakom, kibõvítettem a profilomat.
Lackó írta:
Szép ez a 3 ajtós kaszni, és szerintem jól áll neki a piros szín!
Grat az autóhoz. Az Auris-al volt valami problémátok, vagy csak a klub miatt
váltottatok Corollára ?
Áve Lackó!
Köszönöm! Egyedi a piros, ritka, nem is gondoltam volna, hogy ilyen szép élõben. Fénykép alapján vettük meg.
Az Auris, új volt, szép volt, keveset evett, irtó csendes (E12 Corollához képest is), stb. de még sem éreztünk iránta semmit. "Csak" egy jó autó, semmi emóció, na a kis piros, az érzelem, az tetszik, jó benne ülni. Voltak az Aurissal olyan dolgok amik nem tetszettek, de azt hagyjuk, most már végre megérkeztünk, ez a mi világunk.
Sziasztok.
Pár napja vagyok itt, a kocsi lassan egy éves -nálam-
Jelenleg olvasgatok, ki hogy s miért csinál, közben gyûjtögetném az infókat, de lehet hogy rossz helyen járok?! ugyanis ebben bizony pözsó motor van, ha megtalálom a megfelelõ topicot akkor kérdezek is, hogy az a pár dolog is jó legyen ami nem az:-)
Szervusz! Örülünk, hogy ránk találtál.
Fatják --> E11, vagy Alkatrészek --> E11 topicba bátran tedd fel kérdésed és, ha tudunk, szívesen segítünk. Ritka a Peugeot motoros E11, de hátha tud valaki hasznosat hozzáfûzni. A több alkatrész pedig szerintem azonos a többi E11 ráncfelvarrottal.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Sziasztok!
Az úgy kezdõdött, hogy volt egyszer egy autóm, egy 1987es ctroen cx.A világ legkényelmesebb autója, volt benne: hidropneumatikus rugózás, közel 20cm rugóút, igazi fotelek ,4 elektromos ablak, elektromos tolótetõ, elektromos fûthetõ tükör,légkondi, a hátul ülõknek gyári fejhallgató csatlakozók, és szivargyújtók,stb, stb,.De ami elromolhatott benne, az sajnos nálam el is romlott.Motor csere(amiben aztán ketté törött a fõtengely), váltó csere,lengõkarcsapágy cserék, három komplett hengerfejet kellet vennem és cserélni,megszámlálhatatlan hengerfej tömítés csere,generátorok,és oldalakon keresztül sorolhatnám, még mi minden romlott el. Aztán amikor egy kemény éjszakás mûszak után nem indult, mert állás közben véletlenül elindult a hûtõventilátor(ami kétfokozatú volt, és egyébként amikor kellet, akkor sosem indult el) és lemerítette az akkut, akkor azt mondtam, elég volt.140 ezer forintért nagy nehezen elvitték.
Autó nélkül,nem élet az élet, ezért keresgélni kezdtem.A lényeg a megbízhatóság volt, így jött a képbe a Toyota.Lett is egy E11 kombi 4EFE, ami eleinte nagyon nem tetszett, de aztán kezdtem megérteni mitõl más egy igazi japán autó, és nagyon megszerettem.Rozsdásodni kezdett, eladtam, majd vettem egy skoda fabia-t.Ez is megbízható, nem rozsdásodik, keveset fogyaszt, de valahogy mindig csak közlekedési eszközként tekintek rá, amivel el lehet jutni egyik pontból a másikba.
Kellet egy második autó, és hát akkor már nyújtson élmény vezetés ügyileg.Gyerekkori álmomat akartam beteljesíteni, egy Peugeot 205GTi megvásárlásával.Sokat megnéztem, kipróbáltam, de ennyi széthajtott összekókányolt hulladékra nem számítottam.Végül föladtam.Hahu-n rákerestem elkeseredettségemben a Toyota Corollákra, hátha megtalálom a régi kombimat.Azt nem találtam, de egy 93as,fekete, kikalapált, törött, E10 1,6Si felkeltette az érdeklõdésem.Elmentem, megnéztem, kipróbáltam, alkudtam, majd 240 ezer pénzért, 1 év mûszakival, megvettem.
És most itt vagyok.Egyszerûen imádom, skodát szinte nem is használom, pedig az Si sem tökéletes, van baja fõleg a törött múltja miatt.Párom is szereti, mert kényelmes,lehet vele hétköznapi módon is közlekedni ,de ha az ember kettõt visszavált és tövig nyomja a gázpedált, hát az mennyei.
Valaki meg tudná mondani, melyik topic-ban tudnának válaszolni az alábbi problémámra?
Bal féltengely kotyog, lötyög a váltóban, jobb kanyarban hangja is van,mintha nem lenne rendesen a helyén, de nem lehet beljebb tolni, olaj sem szivárog, ezért nem értem mi a gond.Arra gondoltam talán nem az 1,6-os féltengelye van benne, ha ez egyáltalán lehetséges.Remélem nem a difi,vagy annak csapágya haldoklik.
Válaszokat elõre is köszi, és bocs ha kicsit hosszú lett!
Belga98 néven regisztráltam, és egy pár napja sikerált belefutnom (illetve belekavarnom) a klub életébe, egy fehér E9-es liftback automata bevásárlással amit a feleségem fog használni a két kislányommal, természetesen én egy kicsit többet értek az autókhoz így érthetõ okokból nem Õ az aki regisztrált ide , a megvételhez sikerült egy hozzáértõ (Pacsker - Admin) segítségét megnyernem, bár elsõ nekifutásra azt látom, hogy fõleg kaszni alkatrészügyileg nehezebb dolgom van mint az eddigi német, francia sárkányokkal, de nagyon remélem, hogy életem elsõ japán bevásárlása meghozza a hozzá fûzött reményeket, nagyon szimpi a klub és az egymásnak segítgetés (talán ez is besegített a megvásárláshoz). Remélem hamarosan én is tevékeny tagja leszek majd a klubnak, addig is egy nagyobb alapoktól felújítás vár még rám…
Örülünk, hogy ránk találtatok! Bátran tegyétek fel kérdéseiteket, osszátok meg velünk élményeiteket, tapasztalataitokat!
Brrochito!
Mi lett volna Toyotából az álmod? Mondtad, hogy az E10 Si-n kívül volt valami.
Az Alkatrészek E10 és a fajták E10 topicba bátran kérdezz és keresgélj!
Belga98!
Meglepõdtem, hogy regisztráltál, de nagyon örülök neki! Olvasgass minden E9-hez fûzõdõ topicot, projectet. Sokat lehet tanulni belõle és sok kérdés is elkerülhetõ így. Pár képet majd rakhatsz fel az autóról! Szép darab és mégszebb lesz, mivel gondos kezekbe került!
Biztos vagyok benne, hogy örömötöket fogjátok lelni benne. Tudom, hogy ott a Roomster, de hidd el meglepõen megbízhatóak és meg lehet õket szeretni nagyon gyorsan!
Sok sikert hozzá! (ajtót nem feledem!)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Szia Pacsker, és mindenki!
Toyotából mindig is egy ilyen E10 HB-t szerettem volna.Középiskolás lehettem, amikor láttam az utcánkban, egy német rendszámos Corollát talán 1,6 Si lehetett.Csillogott villogott, nagyon új lehetett, a ladák, wartburgokhoz szokott szememnek, egyszerûen gyönyörû volt.Akkoriban álmodni sem mertem arról, hogy egyszer lesz majd egy ilyenem.Gyorsabb, erõsebb autó nem is kell, ezzel is nehéz betartani a sebesség határokat.
Volt már Toyotám, egy békalámpás Corolla kombi.Hat évesen vettem, három év alatt beletettem 120000 kilométert, amit két hibával teljesített.Jobb elsõ fékmunkahengerben kellett tömítéseket cserélnem, valamint a lendkerék oldali fõtengely szimeringet, ami állítólag típushiba volt az 1,3-as motorokban.Mindezek ellenére megvoltam vele elégedve, és nagyon megkedveltem.Kicsit bumfordi volt, fõleg így kombiban, de pont ez tetszett benne, na meg az ülésfûtés az egy nagyon nagy találmány.Rozsdásodni kezdett hátul a kerékjárati íveknél, majd a küszöbök is rügyezni kezdtek.Talán ez az egy nagy hibájuk van a japán autóknak.Öcsém 1988-as peugeot 205-én egy rozsdafolt nem volt , pedig soha nem állt garázsban, mondjuk azon kívül volt baja rendesen, ahogy az egy francia autóhoz illik.
Svájcban gyártják az Órát, japánban az Autót!
Bár több japán autó megfordult már alattam, mindig is szemeztem a Corollával. Vessetek meg, de igazán a 90-es évek eleje-közepéig tetszenek igazán. A legjobban pedig az _E9_ sorozat. Toyota "Gorilla", ahogy a kislányom hívja, októberben került hozzánk. EE90-es, karburátoros 1.3-as, fehér, a klasszikus ferdehátú szépség. Sokan hülyének néznek, de nekem ez a kék belsõ kárpit bejön. Szeretem, szeretjük mindnyájan. 21 éves, ha rajtunk múlik még sok szép évet tölthet el nálunk.
A Fórumot pedig megkerestem google-ban, mert szükségem lenne egy kis segítségre, de ezt mejd a megfelelõ topicban...
Kassai Tamás a becsületes nevem, de általában mindenki csak Kassi-ként ismer. Rreflexbõl kassait-ként regisztráltam a fórumra, de ez lehet, hiba volt. d:-))
2007.03.14-én lettem (akkor) boldog tulajdonosa egy '87-es kerekseggû Corolla 1.3 xl-nek. Motor- vagy alvázkódot nem mondok, mert annyira nem értek még hozzá.
Azóta sok mindent megéltünk (olajpumpa és fõtengely szimmering elhalás síelésbõl hazajövet; 1l/tankolás olajfogyás; dugógyûrû csere és hengerfej felújítás) és a közbensõ mélypontok után - ami miatt beruháztam egy Ford Escortba - rájöttem, hogy egyre jobban szeretem és attól függetlenül, hogy az árának már a kétszeresét ráköltöttem és még mindig rossz állapotban van. Ha még értenék is hozzá, maga volna a kánaán.
De bízom bennetek, az összetartó és hozzáértõ társaságban, hogy majd segítetek. Végülis ezért jelentem meg itt - miután becserkésztem 1-2 éve egy sötét perkolóban Biagio kocsiját és felbíztatott.
Szegény Ed-re nagyon ráférne egy alapos felújítás, leginkább futómû- és sárvédõileg. No meg egy alapos karburátor állítás, mert a szerelõ eltekergette a motorgenerál után, azóta hidegen dadog és nem megy, melegen meg nem indul és a fogyasztás is megemelkedett vagy 20%-kal. Úgyhogy a megfelelõ topicban majd jól fel is teszem a nyûgjeimet. Vagy fogom az autót és odaadom a Molnár-mûveknek, csináljanak vele valamit.
Ja, a corolla-club.hu-t szerintem egy autón láttam sok éve, de elõfordulhat, hogy guglizással találtam meg. Már nem emlékszem rá, nézzétek el nekem.
Üdv a csapatban!
Örülök, hogy hosszú idõ után sikerült regisztrálni. Hidd el sokan segítségedre lesznek és talpra álljon és régi fényében csillogjon Ed.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem