zoli99 írta:Magyarul megoldódott a problémád?
Még a Facet is jobb mint a rossz Toyota

Ha nincs horror áron sokat nem veszítesz szerintem... (Off Renaultnál jónak számított szerelõ szerint a Facet)
Ha az elektródák pozícionálása pontatlanabb fél mm-nél és az egész mûanyag nem méretpontos, akkor lehet, hogy rosszabb, mint a kopott gyári!
Gyári fedelet nem vettem, a horror ára miatt (30-on ezer Ft), elõbb amúgy is látni akartam milyen belülrõl.
A facet 5-6-7 ezer, 7e a sarki boltban, 5+posta webáruházban (6.5e), a sarki boltban 40% kedvezménnyel lenne jó

(Néztem e-bayen is, ott se jobb a helyzet, intermotors lenne 10e köröl UK-ból. USA-ban vannak 15 dolcsiért is kínai utángyártottak (jól néz ki) ezt tartom reális árnak ezért az alkatrészért. de postakültség nem szokott olcsó lenni onnan...)
Korai lenne kijelenteni, hogy megoldódtak a problémák. Tegnap összeraktam, beindult és a "jó állapot" szerint mûködött. Mentem összesen 4-5km-t.
Erre mondtam, hogy a vezethetõségre nincsen panasz. Ahány darabban elõtte volt, csak akkor mertem beindítani, amikor senkit sem láttam a közelben.

A motor szerencsére nem vett észre semmit az egészbõl.
Lényegében nem találtam semmit. Eltekintve egy kis szétporladt anyagtól a fedél belsejében és az elektródákon a szigetelõ lerakódástól.
Az elosztó fedél nem 100%-os, van a fél mm anyaghiány, vagyis szikraköz növekedés, ami szerintem egyáltalán nem vészes, nyilván jobb lenne ha gyári értéken lenne, de ez biztosan nem okoz gyújtás kimaradást, csak valamelyest csökkenti a gyertyára jutó szikra energiáját.
A tömítést pedig azért cseréltem, mert be tudott ázni. A múlt hónapban fékfolyadékot cseréltettem, közben telenyomták a tartályok környékén a motorteret a fékfolyadékkal. Kénytelen voltam motorteret mosni, (a magasnyomásút tartottam elég alaposnak, a nagyját leöblítettem elõtte vizes flakonnal) az elosztóra vigyáztam, nehogy kapjon direktben, de valahogy mégis víz jutott bele. Beindult, simán is járt, de amikor kifordultam a sarkon, akkor a gázpedáltól függõen a gyorsulás nem változott csak a remegés nagysága. Keresgélni kellett a sebességeket, mikor milyen fordulaton tud haladni.