Téged megfenyegetett Fõni?sede7 írta:Legutóbbi tank 100%-ban fõvárosi használat mellett, aminek kb. a negyede légkondival telt, közepesen óvatos vezetéssel (töretlen tojások) 7,87.
Próbáljak ki egy tankot úgy, hogy rendesen nyomom neki?
(Matyi, szigorúan csakis az esedékes olajcserét követõen)
Fogyasztás
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
bepi81 írta:Idõvel, és egyéb kötelezõ kiadások mellett megváltozik az ember által preferált fontosági sorrend. Addig élvezzétek ki a 8 literes fogyasztást, amígnem okoz gondot a finanszírozása!
Különbözõek vagyunk, nekem is volt olyan idõszakom, amikor élvezettel nézegettem az átlagfogyasztásomat és tornáztam lefelé jobban és jobban. Fõleg amíg viszonylag sokat mentem saját autóval. Nagy megelégedettségemre a céges kocsik rendre nálam fogyasztottak a legkevesebbet. 1.6-os benzines off kombi autómmal 6.0 átlaggal jártam.
A saját tapasztalataiból kiindulva, ha van egy sportos (a 4AGE motorost már annak tekintem) autód, akkor azzal egyserûen nem tudsz "normálisan" és gazdaságosan közlekedni hosszú távon, néha-néha belecsúszik egy-két- ..... tiltásig kiforgatás is. Persze sajnos mindez pénztárca függõ is.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Engem inkabb errol erdekelne, hogy es ezt igy hogy? Marmint hogy hogy is kerult hozzad az RX. Elfogadnam en is, de sajnos a tartossagarol es a fogyasztasarol is eleg sok negativat hallani.sede7 írta:Hajajj, amikor huzamosabb ideig nálam volt egy RX-8-as (az erõsebbik), azt én sem nagyon tudtam 16-18 alatt tartani...Bruce E9 írta:néha-néha belecsúszik egy-két- ..... tiltásig kiforgatás is
Ellenben a wankel hangja egy jobb leforgatasnal az impotenciat is gyogyitja!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára montoya 2011 júl. 20, 05:03 pm-kor.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Nálam most jött el ennek a korszaknak a vége. Persze nem mondom, hogy nem figyelek oda, de már nem megy fétisszámba a minél alacsonyabb fogyasztás kergetése. Így is 7 liter körül van a fogyasztás, ammeg jó. Nem kitûnõ, de jó. Nekem már elég.Bruce E9 írta:Különbözõek vagyunk, nekem is volt olyan idõszakom, amikor élvezettel nézegettem az átlagfogyasztásomat és tornáztam lefelé jobban és jobban.
A személyes rekordom ezzel az autóval 6,2 l, ami még dobogóra sem elég itt, de a büszkeségemet beárnyékolta, hogy egyszerûen képtelen voltam az ehhez szükséges stílusú vezetéssel tolerálni a magyar közlekedési morált. Hétvégén voltam Ausztriában, ahol valahogy nem akarnak a seggembe mászni, amikor egy falun 50-nel gördülök át, ott nem zavart a finomabb stílus. Itthon viszont meghülyülök és sajnos nincs rajtam a szükséges zen nyugalom, amivel ki tudnám védeni azt, hogy néha lerázzak egy balfácánt, vagy elhúzzak a fenébe a sok hülyétõl. Úgyhogy marad a tisztes átlag és irigylem azokat, akiknek könyökükig ér az életvonaluk és tudnak nyugodtan autózni.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Meg ne sértõdj, de úgy látom te is tipikus magyar vagy. Az aláhúzott szavakat összefûzve kiderül. És hozzátennék még egy dolgot: mindig másokat hibáztat.bagoly írta:Nálam most jött el ennek a korszaknak a vége. Persze nem mondom, hogy nem figyelek oda, de már nem megy fétisszámba a minél alacsonyabb fogyasztás kergetése. Így is 7 liter körül van a fogyasztás, ammeg jó. Nem kitûnõ, de jó. Nekem már elég.Bruce E9 írta:Különbözõek vagyunk, nekem is volt olyan idõszakom, amikor élvezettel nézegettem az átlagfogyasztásomat és tornáztam lefelé jobban és jobban.
A személyes rekordom ezzel az autóval 6,2 l, ami még dobogóra sem elég itt, de a büszkeségemet beárnyékolta, hogy egyszerûen képtelen voltam az ehhez szükséges stílusú vezetéssel tolerálni a magyar közlekedési morált. Hétvégén voltam Ausztriában, ahol valahogy nem akarnak a seggembe mászni, amikor egy falun 50-nel gördülök át, ott nem zavart a finomabb stílus. Itthon viszont meghülyülök és sajnos nincs rajtam a szükséges zen nyugalom, amivel ki tudnám védeni azt, hogy néha lerázzak egy balfácánt, vagy elhúzzak a fenébe a sok hülyétõl. Úgyhogy marad a tisztes átlag és irigylem azokat, akiknek könyökükig ér az életvonaluk és tudnak nyugodtan autózni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tetszenek a szavaid. A tartalmával nem értek egyet, ugyanis sem nem tartom magam tipikus magyarnak, sem nem szokásom másokat hibáztatni, de sértõdésrõl szó nincs. Leginkább azt sajnálom, hogy egy rövid szövegbõl kiragadott szavak alapján ítélsz. Ez luxus, barátom. Ennyi kredited nincs ezen a bolygón, hogy fizetni tudj ilyen fényûzésért.bubidisc írta:Meg ne sértõdj, de úgy látom te is tipikus magyar vagy. Az aláhúzott szavakat összefûzve kiderül. És hozzátennék még egy dolgot: mindig másokat hibáztat.bagoly írta:Nálam most jött el ennek a korszaknak a vége. Persze nem mondom, hogy nem figyelek oda, de már nem megy fétisszámba a minél alacsonyabb fogyasztás kergetése. Így is 7 liter körül van a fogyasztás, ammeg jó. Nem kitûnõ, de jó. Nekem már elég.Bruce E9 írta:Különbözõek vagyunk, nekem is volt olyan idõszakom, amikor élvezettel nézegettem az átlagfogyasztásomat és tornáztam lefelé jobban és jobban.
A személyes rekordom ezzel az autóval 6,2 l, ami még dobogóra sem elég itt, de a büszkeségemet beárnyékolta, hogy egyszerûen képtelen voltam az ehhez szükséges stílusú vezetéssel tolerálni a magyar közlekedési morált. Hétvégén voltam Ausztriában, ahol valahogy nem akarnak a seggembe mászni, amikor egy falun 50-nel gördülök át, ott nem zavart a finomabb stílus. Itthon viszont meghülyülök és sajnos nincs rajtam a szükséges zen nyugalom, amivel ki tudnám védeni azt, hogy néha lerázzak egy balfácánt, vagy elhúzzak a fenébe a sok hülyétõl. Úgyhogy marad a tisztes átlag és irigylem azokat, akiknek könyökükig ér az életvonaluk és tudnak nyugodtan autózni.Ha szeretnéd egyáltalán, hogy változzon valami, annak látszania kéne egy ilyen íráson. Nem szeretnék vitát indítani. Ha van véleményetek, privátban kérem.
A megváltoztatásról pedig annyit, hogy ahhoz elsõsorban magamban kell tennem valamit, elsõsorban magammal. Én elfogadom mások hozzáállását a dolgokhoz (itt jelesül a fogyasztáshoz), elfogadom, hogy lesznek olyan közlekedõk, akik mellett nem érzem biztonságban magam (az ún. "balfácánok"), ezeket megpróbálom elkerülni. Ha máshogy nem megy, otthagyom. Gyorsabban, mint rendesen közlekednék. De nem hibáztatok senkit. Sem õk, sem mások nem szolgálhatnak okként. Igazándiból minden már következmény, én pedig csak egy szem a következmények láncolatában. Néha vonok le magam számára további következtetéseket, de tudom, hogy ez nem jelent az általános viszonyokra nézve semmit. EZ AZ ÉN NÉZÕPONTOM, bajtárs, semmi több. És még azt is el tudom ismerni, hogy nem a legjobb. Ennek fényében ítélj máskor, légyszi, de talán még jobb lenne, ha elõbb kérdeznél.
Ha pedig tovább szeretnéd folytatni ezt a "vitát", akkor keress meg és fizetek neked egy sört (vagy bort) és amellett megbeszéljük.
Goranga!
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Én pont múlt héten vezettem ausztriában. Szerintem sokkal SOKKAL taplóbb módon vezetnek, mint itthon Budapesten...bagoly írta:Nálam most jött el ennek a korszaknak a vége. Persze nem mondom, hogy nem figyelek oda, de már nem megy fétisszámba a minél alacsonyabb fogyasztás kergetése. Így is 7 liter körül van a fogyasztás, ammeg jó. Nem kitûnõ, de jó. Nekem már elég.Bruce E9 írta:Különbözõek vagyunk, nekem is volt olyan idõszakom, amikor élvezettel nézegettem az átlagfogyasztásomat és tornáztam lefelé jobban és jobban.
A személyes rekordom ezzel az autóval 6,2 l, ami még dobogóra sem elég itt, de a büszkeségemet beárnyékolta, hogy egyszerûen képtelen voltam az ehhez szükséges stílusú vezetéssel tolerálni a magyar közlekedési morált. Hétvégén voltam Ausztriában, ahol valahogy nem akarnak a seggembe mászni, amikor egy falun 50-nel gördülök át, ott nem zavart a finomabb stílus. Itthon viszont meghülyülök és sajnos nincs rajtam a szükséges zen nyugalom, amivel ki tudnám védeni azt, hogy néha lerázzak egy balfácánt, vagy elhúzzak a fenébe a sok hülyétõl. Úgyhogy marad a tisztes átlag és irigylem azokat, akiknek könyökükig ér az életvonaluk és tudnak nyugodtan autózni.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Összehasonlíthatatlanul agresszívebben, rámenõsebben vezetnek, mint mi. Indexel és meg sem várja, hogy beengedem-e vagy sem, jön át és fékezésre "kényszerít".bagoly írta:Kinek hogy jön le. És kire hogy reagálnak.Miben nyilvánult meg a taplóságuk? (Bár nyilván nem kéne offolni a fogyasztás témát, de érdekel.)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ez érdekes, mert én, meg úgy látom, tapasztaltam ezt a dolgot a "sógoroknál", hogy azért teszik ezt, mert egymás között szinte fel sem merül, hogy, ha valaki ([Walaki]D`Lair írta:Összehasonlíthatatlanul agresszívebben, rámenõsebben vezetnek, mint mi. Indexel és meg sem várja, hogy beengedem-e vagy sem, jön át és fékezésre "kényszerít".bagoly írta:Kinek hogy jön le. És kire hogy reagálnak.Miben nyilvánult meg a taplóságuk? (Bár nyilván nem kéne offolni a fogyasztás témát, de érdekel.)
Ezzel arra szeretnék utalni, hogy igenis, hogy toleránsabbak (na, jó, nagyrészük az, persze, ott is vannak tajparasztok...) a lassabban közlekedõkkel, mint itthon.
És, még Bécsben is, amikor visszafelé jöttünk, kb 2-3 index villantás után beengedtek sávváltásnál, így, én nem tapasztaltam azt a fajta "fékezésre kényszerítést", amit Te.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
OFF
Azon helyek közül, ahol eddig autóztam, Észak-Olaszország (konkrétan milánói tapasztalat) mindent visz. Tudnak vezetni, gondolkodnak más fejével és a szabályokat ésszerû keretek között kell betartani. Pl. este 11-kor nulla keresztforgalomnál dupla záróvonalat átlépve simán lehetett balra, nagy ívben fordulni úgy, hogy azt a rendõr is megtette és neked is megengedte. Külföldi rendszámmal is, helyieknek is. Tilosban parkolásért akkor büntetnek, ha azzal valóban akadályozol, gátolsz valakit, valamit (pl. a heti úttakarító járatot). Stb.
(Bezzeg a franciák nem értik, mi a különbség az autópálya sávjai között - szlalomozhatsz, mint anno az Out Runban...)
ON
Azon helyek közül, ahol eddig autóztam, Észak-Olaszország (konkrétan milánói tapasztalat) mindent visz. Tudnak vezetni, gondolkodnak más fejével és a szabályokat ésszerû keretek között kell betartani. Pl. este 11-kor nulla keresztforgalomnál dupla záróvonalat átlépve simán lehetett balra, nagy ívben fordulni úgy, hogy azt a rendõr is megtette és neked is megengedte. Külföldi rendszámmal is, helyieknek is. Tilosban parkolásért akkor büntetnek, ha azzal valóban akadályozol, gátolsz valakit, valamit (pl. a heti úttakarító járatot). Stb.
(Bezzeg a franciák nem értik, mi a különbség az autópálya sávjai között - szlalomozhatsz, mint anno az Out Runban...)
ON

