Elküldve: 2012 jan. 09, 11:07 pm
Szia!Kalmi írta:Takarítottál injektort is, hogy így képben vagy?
Ma fogok tankolni, arra az eredményre kíváncsi leszek. Van benne sok pálya, nem túl nagy sebességgel, és nagypapis városi közlekedés, csak legyezgettem a gázpedélt, ennél takarékosabban én nem tudok autózni. Majd este beírok én is pár eredményt.zoli99 írta: Fogyasztás, az enyémek:
KM Liter Ft Egységár Átlag Ft/km
530 31.87 12554 393.91 6.01 24 (vidék)
363 28.36 11483 404.90 7.81 32
282 23.31 9555 409.91 8.27 34 (autópálya)
525 36.35 14246 391.91 6.92 27 (város)
181 11.19 4564 407.86 6.18 25 (város+vidék)
432 28.35 11451 403.92 6.56 27 (város+vidék)
Még ha szelepszár szimeringes is nem szívesen látnám füstölni!zoli99 írta: Olajfogyás: simán lehet szelepszárszimering, bár akkor füstölne... Nekem amikor megvettem szivárgott a szelepfedélnél. Már vettem is tömítést, erre gondoltam áthúzom a csavarokat: laza voltLetakarítottam, azóta nincs egy pötty olaj se
Indítsa be más hidegen és nézd hátulról! Szánd rá az idõt egyszer;)Inkább emiatt nem néztem meg. Viszont motorfék utáni dundi gáznál nem látok semmit a tükörbõl, állítólag akkor is látni a füstöt ha már nagyon ki van. Én inkább gyûrûre meg hengerfalra gondolok + a külsõ tömítetlenség. Mindegy kap rendes olajat továbbra is (amiatt nem fogok 10W-40-et tenni bele, hogy ne 1 litert kelljen utántölteni egy év alatt hanem csak 3 decit) és kevésbé hajtom mostanában.
Valahol én is olvastam a 4A-FE motorral kapcsolatban ezekrõl a bakokról, de csak említés szinten. Lehet, hogy a gumin belül van folyadék is, vagy volt eredetileg.zoli99 írta: Valóban, gumibakot akartam írni... Ha érdekel beszkennelem az eredeti Corlla brossúrát, a kesztyûtartómban voltOtt írják, hogy speciális gumibakokat fejlesztettek hozzá, folyadék van belül...
Denso van benne, meg van még itthon egy garnitura keveset futott Denso, meg van egy garnitura NGK Made in Japan feliratos. Azért a Densot tettem bele, mert 4 éve is lehetett hallani, hogy hamisítják az NGK-t és a kis elektróda letörhet/beleeshet a hengerbe stb, inkább a gyári fajtát használtamzoli99 írta: Szelepfedél: off renault röhejesen egyszerû volt cserélni és takarítani, illetve filléres tétel volt. Vegyél normálisabb utángyártottat és nem lesz baj! Csak a rotort (kis forgó bizb*sz) és a fedelet kell cserélni (azon vannak az elektródák és a gyújtókábel csati). A nagyfesz eldarálja ezeket idõvel, van aki gyertyasorral cseréli.
Gyertyákkal ne vacakolj, ha már leautóztad a limitet (gépkönyv) akkor cseréld le. CSAK JAPÁNRA(NGK, Denso) és olyanra, amit még japppánba ngyártanak (van Made in France-os is...olyat ne)
A gyertyát ki akarom szedni, nehogy bele süljön, múltkor is (4 éve) csúnya nyekergõ csikorgó hanggal jöttek ki, kéveve az 1.-es henger ott az olajbetöltõ sapka körül, ott állt is a gyertyánál kis olaj és az könnyen kijött.
Egyrészt megnézem másrészt teszek a menetre egy kevéske réz pasztát, ha nem sérült a gyertgya akkor megy vissza ami van benne.
A kis izzó hátul van bent, a mûanyag prizma mögött. Nem tudom mennyi hõ jöhet onnan a gombokhoz, mondjuk csak pár centire van.zoli99 írta: Jah, a fûtéskapcsolók világításáról is beszéltünk! megfogdostam, van vagy 50-60 fokos a kapcsolók meleltt, süt mint állat, gondolom az a kis izzó ami kiolvasztja a prizmát( Milyen kell bele, lehet LED-esítem...
Van még egy teóriám:
Jó az az izzó gyárilag, de ha befeketedik sok száz óra alatt, akkor nem tudja lesugározni a fényt és még forróbb lesz a búrája. Ha lecseréled idõnként, akkor lehet, hogy nem melegszik túl, talán nem is fogja megolvasztani a mûanyagot.
Sajnos ez is olyan, hogy meg kell nézni az ottani állapotokat.
Ilyen a foglalata:
http://www.ledlight.com/t5-74-wedge-rou ... light.aspx
T5 foglalatos LED, de ezekkel a ledekkel az a baj, hogy a foglalatba csak az érintkezõs vége megy bele és az a fehés mûanyag (abban van az elõtét ellenállás) nagyon kiáll a foglalatból a LED rész még jobban kiáll és ütközik a prizmával. Én csak az érintkezõs végét hagytam meg és a ledet kivezetékeztem.
Te milyen olajjal jársz?
Ha 5-40-nel akkor nyugodtan tehetsz bele 10-40-ent is semmi nem lesz csak nem fogyaszt annyi olajat.