Oldal: 42 / 85

Elküldve: 2010 szept. 25, 01:02 pm
Szerző: Sancy
Szevassz.
Télen?? hehhh biztos nem:)

Elküldve: 2010 szept. 25, 11:07 pm
Szerző: Baker
Üdv mindenkinek, sziasztok!

Fehér István vagyok, mától én is boldog corolla tulaj.
De az is lehet, hogy még nem igazán boldog:)

Meg van a vas, de borzalmas az állapota, izelitõnek itt van néhány kép, majd holnap még körbefotózom.

Kép

Elküldve: 2010 szept. 25, 11:09 pm
Szerző: Baker
Aha, ezzel a linkeléssel még gondjaim lesznek :D

Elküldve: 2010 szept. 26, 12:49 am
Szerző: sprintike
Üdv
http://picasaweb.google.hu/baker6600/To ... directlink
Nekem ez az egyik kedvenc kasztnim.Nagyon szépet lehet belöle csinálni.
Gratula a géphez.

Elküldve: 2010 szept. 26, 09:16 am
Szerző: Pacsker
Szervusz!

Örülünk, hogy a vásárlást követõen ránk találtál. Láttam, hogy levitte az árát 200 ezerre pár napja, gondolom még alkudtál abból is egy picit. Ennyuért megérhette!
Motorja milyen állapotú? Várjuk a projektet!

Elküldve: 2010 szept. 26, 10:16 am
Szerző: gecsa
Baker írta:Üdv mindenkinek, sziasztok!

Fehér István vagyok, mától én is boldog corolla tulaj.
De az is lehet, hogy még nem igazán boldog:)

Meg van a vas, de borzalmas az állapota, izelitõnek itt van néhány kép, majd holnap még körbefotózom.

Kép
szép ótó!!!ilyesmi csomiajtóban gondolkodok én is,csak nekem a rendszám majd marad az eredeti helyén..:D kasztnielemeket egész olcsón lehet hozzá kapni,azon ne aggódj..:D ha jó a motorja nem lesz gond..:D

Elküldve: 2010 szept. 26, 06:54 pm
Szerző: Luki
He he Sancy ... Télire nem maradhat nálam mivel Zdoman Szeretné használni nehogy az 5évi épülõ AE86-jával történjen vmi...
Az etanolos projektrõl sokat nem mesélnék mert utólag kiderült semmi köze nem volt hozzá annak h 18 l -es fogyasztásom keletkezett alapjárat nélkül :D
Utólag kiderült h vákuumcsõ volt a tettem aminek pont akkor sikerült elszakadnia mikor etanolt raktam a '82-es évjáratú 1.3as karbis mociba és sikerült pánikot keltenie...Hála istennek jó szerelõkhöz vittem és fél nap alatt rá is jöttek a hibára amit orvosoltak(igaz közbe már az egész karburátor felett újítva)
De a lényeg h kész van 8-9l es fogyasztással átlagban és mûködik vmint Domannak köszönhetõen a hátsó sper-es hid és koni elöl vmint a kormányszög növelõ átalakításoknak nagyon élvezetes az autó menet tulajdonságai... sõt esõben a kb 50LE motorral egész szépen lehet fûzni a kanyarokat:D

Csatolok azért 2 képet a KE70rõl 1iket érdemes megnézni hisz Zdomant Fényképezték le gyorshajtással :D


http://yfrog.com/n0ke70speed2j
http://yfrog.com/5uke70driftj

Elküldve: 2010 szept. 26, 07:20 pm
Szerző: Baker
Pacsker írta:Szervusz!

Örülünk, hogy a vásárlást követõen ránk találtál. Láttam, hogy levitte az árát 200 ezerre pár napja, gondolom még alkudtál abból is egy picit. Ennyuért megérhette!
Motorja milyen állapotú? Várjuk a projektet!
Már elözõ nap szétnéztem itt, amikor infóztam a corollákat :D de amíg nem volt biztos a vétel, addig nem regeltem.
Valóban, egy 20ast még sikerült alkudni belöle, de a tízszeresét is rá kell majd költeni még, mire tényleg használható lesz. :( egyedül a motorja az amiben bízom, nagyon szépen jár.

Hát a projekt az egyenlõre nagyon minimális lesz a biztonságra törekszem. Futómû javítás, lengéscsillapítók, melegszik a motor, nincs fûtés, hangos akipufogó. Talán még az ültetést is megszüntetem, de nem biztos :D A kasztni egyenlõre ilyen marad, csak az alját csináltatom meg.

Csináltam még néhány képet
http://picasaweb.google.hu/baker6600/To ... directlink

Elküldve: 2010 szept. 26, 07:41 pm
Szerző: Baker
Illetve lenne még egy kérdésem, bocsássatok meg elõre is nekem, de nem volt még toyotám, nem ismerem.
Tulajdonképpen mit is vettem?????? GT-nek hirdették, de kicsit zavar a hátulján a felirat 1.6XL. Az eladó azt mondta, hogy 16 szelepes viszont csak 1 vezmûtengelyes, az most jó, vagy rossz? Bár rossz biztos nem lehet. :)

Elküldve: 2010 szept. 26, 08:55 pm
Szerző: Lackó
Kéne a motorról egy kép.

Ha egy vezérmûtengelyes, akkor nem Gt-i. 1.6-osban 4A, 4A-F, 4A-FE, és
4A-GE motor lehet. Ezek sorrendben : 8V karbi, 16V karbi, 16V inj, 16V Gt-i.

A motoron látszik a motorkód elvileg.

A 4A-F, 4A-FE, 4A-GE motorok két vezérmûtengelyesek, de csak a 4A-GE-
nek van két szíjtárcsája, a többi egy szíjtárcsás, és fogaskerék köti össze a
tengelyeket a hengerfej belsejében.

A 4A egy vezérmûtengelyes.

Ja, közben megnéztem a fotókat. :) 4A-F motorod van. Nagyon jó kis moci.
Nyomatékos, de takarékos is egyben... ;)

Elküldve: 2010 szept. 26, 09:33 pm
Szerző: gecsa
Baker írta:Aha, ezzel a linkeléssel még gondjaim lesznek :D
szerintem ezzel a kasztnival is..most látom,hogy van több kép is már fent...
vegyél egy hegesztõt,olcsóbban jössz ki..:D:D:D:D:D:D (én is vettem..)
azért szeretni fogod..:D

Elküldve: 2010 szept. 26, 09:41 pm
Szerző: Pacsker
Hû Anyám. Képekrõl nem a legszebb. Semmi köze a GT-hez. E9-ben Gti volt csak, de ebben csak a mûszeregység az. Kérdésem, mûködik-e az olajnyomás mérõ? Simán el tudom képzelni, hogy gomba csere nélkül rakták be és még tán be sincs kábelezve.
Biztos akarsz vele foglalkozni, vagy inkább 300-400 körül veszel klasszisokkal jobb állapotút?

Ne haragudj! Nem akarom kedvedet venni. Elvileg az eladó 15 napon belül köteles visszacsinálni az adás-vételt. Gondolom rejtett hiba is van bõven. Ha mégis megcsinálod, persze segítünk, de így, hogy tényleg nem Gti (szerintem S lehetett valaha), így már erõsen elgondolkodtató, hogy lábraállítsd-e.

Elküldve: 2010 szept. 26, 09:58 pm
Szerző: Baker
Köszönöm az infókat, azt hiszem nekilátok :) közel 2 év a következõ vizsga, addigra tervezem a befejezését. (ha sikerül :D )

Elküldve: 2010 szept. 26, 10:03 pm
Szerző: sprintike
:) elkötelezett Corolla restauráló.Remélem szép lesz a végére.Sok sikert és kitartást hozzá!!

Elküldve: 2010 szept. 27, 10:20 am
Szerző: Pacsker
Hajrá ;)