Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Üdv
http://picasaweb.google.hu/baker6600/To ... directlink
Nekem ez az egyik kedvenc kasztnim.Nagyon szépet lehet belöle csinálni.
Gratula a géphez.
http://picasaweb.google.hu/baker6600/To ... directlink
Nekem ez az egyik kedvenc kasztnim.Nagyon szépet lehet belöle csinálni.
Gratula a géphez.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
Örülünk, hogy a vásárlást követõen ránk találtál. Láttam, hogy levitte az árát 200 ezerre pár napja, gondolom még alkudtál abból is egy picit. Ennyuért megérhette!
Motorja milyen állapotú? Várjuk a projektet!
Örülünk, hogy a vásárlást követõen ránk találtál. Láttam, hogy levitte az árát 200 ezerre pár napja, gondolom még alkudtál abból is egy picit. Ennyuért megérhette!
Motorja milyen állapotú? Várjuk a projektet!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
szép ótó!!!ilyesmi csomiajtóban gondolkodok én is,csak nekem a rendszám majd marad az eredeti helyén..Baker írta:Üdv mindenkinek, sziasztok!
Fehér István vagyok, mától én is boldog corolla tulaj.
De az is lehet, hogy még nem igazán boldog:)
Meg van a vas, de borzalmas az állapota, izelitõnek itt van néhány kép, majd holnap még körbefotózom.
He he Sancy ... Télire nem maradhat nálam mivel Zdoman Szeretné használni nehogy az 5évi épülõ AE86-jával történjen vmi...
Az etanolos projektrõl sokat nem mesélnék mert utólag kiderült semmi köze nem volt hozzá annak h 18 l -es fogyasztásom keletkezett alapjárat nélkül
Utólag kiderült h vákuumcsõ volt a tettem aminek pont akkor sikerült elszakadnia mikor etanolt raktam a '82-es évjáratú 1.3as karbis mociba és sikerült pánikot keltenie...Hála istennek jó szerelõkhöz vittem és fél nap alatt rá is jöttek a hibára amit orvosoltak(igaz közbe már az egész karburátor felett újítva)
De a lényeg h kész van 8-9l es fogyasztással átlagban és mûködik vmint Domannak köszönhetõen a hátsó sper-es hid és koni elöl vmint a kormányszög növelõ átalakításoknak nagyon élvezetes az autó menet tulajdonságai... sõt esõben a kb 50LE motorral egész szépen lehet fûzni a kanyarokat:D
Csatolok azért 2 képet a KE70rõl 1iket érdemes megnézni hisz Zdomant Fényképezték le gyorshajtással
http://yfrog.com/n0ke70speed2j
http://yfrog.com/5uke70driftj
Az etanolos projektrõl sokat nem mesélnék mert utólag kiderült semmi köze nem volt hozzá annak h 18 l -es fogyasztásom keletkezett alapjárat nélkül
Utólag kiderült h vákuumcsõ volt a tettem aminek pont akkor sikerült elszakadnia mikor etanolt raktam a '82-es évjáratú 1.3as karbis mociba és sikerült pánikot keltenie...Hála istennek jó szerelõkhöz vittem és fél nap alatt rá is jöttek a hibára amit orvosoltak(igaz közbe már az egész karburátor felett újítva)
De a lényeg h kész van 8-9l es fogyasztással átlagban és mûködik vmint Domannak köszönhetõen a hátsó sper-es hid és koni elöl vmint a kormányszög növelõ átalakításoknak nagyon élvezetes az autó menet tulajdonságai... sõt esõben a kb 50LE motorral egész szépen lehet fûzni a kanyarokat:D
Csatolok azért 2 képet a KE70rõl 1iket érdemes megnézni hisz Zdomant Fényképezték le gyorshajtással
http://yfrog.com/n0ke70speed2j
http://yfrog.com/5uke70driftj
Már elözõ nap szétnéztem itt, amikor infóztam a corollákatPacsker írta:Szervusz!
Örülünk, hogy a vásárlást követõen ránk találtál. Láttam, hogy levitte az árát 200 ezerre pár napja, gondolom még alkudtál abból is egy picit. Ennyuért megérhette!
Motorja milyen állapotú? Várjuk a projektet!
Valóban, egy 20ast még sikerült alkudni belöle, de a tízszeresét is rá kell majd költeni még, mire tényleg használható lesz.
Hát a projekt az egyenlõre nagyon minimális lesz a biztonságra törekszem. Futómû javítás, lengéscsillapítók, melegszik a motor, nincs fûtés, hangos akipufogó. Talán még az ültetést is megszüntetem, de nem biztos
Csináltam még néhány képet
http://picasaweb.google.hu/baker6600/To ... directlink
Illetve lenne még egy kérdésem, bocsássatok meg elõre is nekem, de nem volt még toyotám, nem ismerem.
Tulajdonképpen mit is vettem?????? GT-nek hirdették, de kicsit zavar a hátulján a felirat 1.6XL. Az eladó azt mondta, hogy 16 szelepes viszont csak 1 vezmûtengelyes, az most jó, vagy rossz? Bár rossz biztos nem lehet.
Tulajdonképpen mit is vettem?????? GT-nek hirdették, de kicsit zavar a hátulján a felirat 1.6XL. Az eladó azt mondta, hogy 16 szelepes viszont csak 1 vezmûtengelyes, az most jó, vagy rossz? Bár rossz biztos nem lehet.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Kéne a motorról egy kép.
Ha egy vezérmûtengelyes, akkor nem Gt-i. 1.6-osban 4A, 4A-F, 4A-FE, és
4A-GE motor lehet. Ezek sorrendben : 8V karbi, 16V karbi, 16V inj, 16V Gt-i.
A motoron látszik a motorkód elvileg.
A 4A-F, 4A-FE, 4A-GE motorok két vezérmûtengelyesek, de csak a 4A-GE-
nek van két szíjtárcsája, a többi egy szíjtárcsás, és fogaskerék köti össze a
tengelyeket a hengerfej belsejében.
A 4A egy vezérmûtengelyes.
Ja, közben megnéztem a fotókat.
4A-F motorod van. Nagyon jó kis moci.
Nyomatékos, de takarékos is egyben...
Ha egy vezérmûtengelyes, akkor nem Gt-i. 1.6-osban 4A, 4A-F, 4A-FE, és
4A-GE motor lehet. Ezek sorrendben : 8V karbi, 16V karbi, 16V inj, 16V Gt-i.
A motoron látszik a motorkód elvileg.
A 4A-F, 4A-FE, 4A-GE motorok két vezérmûtengelyesek, de csak a 4A-GE-
nek van két szíjtárcsája, a többi egy szíjtárcsás, és fogaskerék köti össze a
tengelyeket a hengerfej belsejében.
A 4A egy vezérmûtengelyes.
Ja, közben megnéztem a fotókat.
Nyomatékos, de takarékos is egyben...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hû Anyám. Képekrõl nem a legszebb. Semmi köze a GT-hez. E9-ben Gti volt csak, de ebben csak a mûszeregység az. Kérdésem, mûködik-e az olajnyomás mérõ? Simán el tudom képzelni, hogy gomba csere nélkül rakták be és még tán be sincs kábelezve.
Biztos akarsz vele foglalkozni, vagy inkább 300-400 körül veszel klasszisokkal jobb állapotút?
Ne haragudj! Nem akarom kedvedet venni. Elvileg az eladó 15 napon belül köteles visszacsinálni az adás-vételt. Gondolom rejtett hiba is van bõven. Ha mégis megcsinálod, persze segítünk, de így, hogy tényleg nem Gti (szerintem S lehetett valaha), így már erõsen elgondolkodtató, hogy lábraállítsd-e.
Biztos akarsz vele foglalkozni, vagy inkább 300-400 körül veszel klasszisokkal jobb állapotút?
Ne haragudj! Nem akarom kedvedet venni. Elvileg az eladó 15 napon belül köteles visszacsinálni az adás-vételt. Gondolom rejtett hiba is van bõven. Ha mégis megcsinálod, persze segítünk, de így, hogy tényleg nem Gti (szerintem S lehetett valaha), így már erõsen elgondolkodtató, hogy lábraállítsd-e.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hajrá 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

