Oldal: 41 / 163

Elküldve: 2010 nov. 27, 09:28 am
Szerző: kleingy
Most miért? Van benne fed. comp, négy irányban kinézõ ablak, körbeforgatható kormány, fényezés, stb. :lol:

Elküldve: 2010 nov. 27, 04:15 pm
Szerző: MDaemon
Bandagoose írta: Nem foglalatos gyösz, hanem sima forrasztós izzó, a kisebbik fajta (a nagyobbik fajta a szivargyújtóba megy.)
Egyszerûen a foglaltból kihajtogatod a régi izzó drótjait, az újat meg befûzöd..
Ezt jól benéztem, kihajtogatva már ismerõs az izzó. így cserélni is könnyebb lesz.

Elküldve: 2010 nov. 27, 05:15 pm
Szerző: montoya
kleingy írta:Most miért? Van benne fed. comp, négy irányban kinézõ ablak, körbeforgatható kormány, fényezés, stb. :lol:
:lol: Ez jó volt! :) Ennél alacsonyabb felszereltségi szint tudtommal nem is volt. Viszont felmerül a kérdés, hogy ennyire fapaddal árultak árultak egyáltalán 1.6-ot, vagy itt valami nagyon nem kóser? :roll:

Re: muhaha

Elküldve: 2010 nov. 28, 07:52 pm
Szerző: six
montoya írta:MAGAS FELSZERELTSÉGGEL résznél lefordultam a székrõl. Az addig ok, hogy nincs semmi színre fújva és nincs ködpilács, de hogy klíma és fordulatszámmérõ nélküli autó magas felszereltségû legyen, azért az már erõs. :lol: Az enyém akkor ûrtechnológia? :D
Háttizé, nekem 1.4-es van ugyanebbõl az évbõl, és nincs ABS, ESP (ebben az autóban van ilyen???), a tükör nem fûthetõ és nem elektromosan állítható, ülésmagasság-állítás és kormánymagasság-állítás sincs.

A gyári hifin viszont besírtam, az ott konkrétan egy kazettás magnó. :)

Re: muhaha

Elküldve: 2010 nov. 29, 11:52 am
Szerző: montoya
six írta:
montoya írta:MAGAS FELSZERELTSÉGGEL résznél lefordultam a székrõl. Az addig ok, hogy nincs semmi színre fújva és nincs ködpilács, de hogy klíma és fordulatszámmérõ nélküli autó magas felszereltségû legyen, azért az már erõs. :lol: Az enyém akkor ûrtechnológia? :D
Háttizé, nekem 1.4-es van ugyanebbõl az évbõl, és nincs ABS, ESP (ebben az autóban van ilyen???), a tükör nem fûthetõ és nem elektromosan állítható, ülésmagasság-állítás és kormánymagasság-állítás sincs.

A gyári hifin viszont besírtam, az ott konkrétan egy kazettás magnó. :)
Hát igen, a magyar használtautópiac. 3500 euro környékén a németeknél lehet kapni G6 vvti-ket, full extrával kb. Jót tett nekünk a regadó, no. :?

Elküldve: 2010 nov. 30, 01:59 pm
Szerző: Taktoj
Helló

valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.

Elküldve: 2010 nov. 30, 02:37 pm
Szerző: kleingy
Nem nagyon térül meg. Mi a baj a dízellel? :shock:

Elküldve: 2010 nov. 30, 02:50 pm
Szerző: Taktoj
kleingy írta:Nem nagyon térül meg. Mi a baj a dízellel? :shock:
Ne haragudj meg, nem kötözködésképp mondom :-) de ilyet csak az mondd akinek még soha nem volt gázos autója :-)
S korántsem azt mondom hogy én szereltetném bele, hanem eleve már úgy venném -ha lesz a piacon valahol- Ha te építetted bele egyértelmû hogy kell 20 ezer km mire az áránál vagy sõt talán kicsit több hisz vizsgáknál is 5ezer ft plussz költség van vele.
De ha már úgy veszed akkor gyorsabb a megtérülés, hisz használtban szinte elennyeszõ felár van a gázbeszerelés miatt.
A mostani használatnál -évi max 10 ezer km nálam- ez két évet jelent.
Utána pedig öröm vele járni tankolni :-)

Elküldve: 2010 nov. 30, 02:53 pm
Szerző: kleingy
Oké, elhiszem, csak sógor egy Focust gázosított és nagyon nem éri meg, most már bánja, beleölt vagy 200 ezret.

Elküldve: 2010 nov. 30, 03:03 pm
Szerző: montoya
Taktoj írta:Helló

valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.

Elküldve: 2010 nov. 30, 03:12 pm
Szerző: Taktoj
kleingy írta:Oké, elhiszem, csak sógor egy Focust gázosított és nagyon nem éri meg, most már bánja, beleölt vagy 200 ezret.
Ht nem tudom ott mi lehet a gond. Én volvoba szereltettem 200 ért 10 éve, évi 40 ezreket mentem akkoriban fél év után már piszok jól éreztem magam. 1 hónapja sincs eladtam azt az autót -imádtam tankolni bele ;-P A toyota bár fele annyi idõs sincs csak másodautónak jöhetett szóba a maga 4,4 -hosszú táv nem autópálya-, 5,8 l -napi 20km oda s napi 20 vissza- 6,5L zimankóban sok melegítéssel.
A volvo megette a 8l gázból de akkor sok 5milliós s drágább autó csak a seggét bámulhatta.
3 dolog van amire oda kell figyelni gáznál.
1. saválló kipufrendszert alá kell tenni.
2. 10 ezrenként gázszûrõcsere -200ft-, 40 ezrenként reduktor felújítás -10-15ezer ft-
3. városban néha menjünk vele benzinnel is

Elküldve: 2010 nov. 30, 03:15 pm
Szerző: Taktoj
montoya írta:
Taktoj írta:Helló

valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.
suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodik :-)
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.

Elküldve: 2010 nov. 30, 03:22 pm
Szerző: montoya
Taktoj írta:
montoya írta:
Taktoj írta:Helló

valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.
suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodik :-)
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.
En is hallottam rola jokat, es egy kombi volvoban teljesen jo elkepzelesnek tartom is, mert alapvetoen nem kis fogyasztasu auto, es van boszme nagy csomagtere, amibe befer a tartaly. A Corolla viszont alapvetoen kevesebbet fogyaszt, tehat lassabban terul meg, a csomagter kicsi egy nagyobb tartalynak (3-5 szemelyes utazast kizarja), a potkerek helyere rakott 30-35literes tartalyok meg ugye szarok, mert a 80%-at tudod maximum kiautozni a gaznak, ami mondjuk 7l/100km gaz fogyasztassal szamolva legoptimistabb szemlelettel 400km max. hatotav. De a gyakorlatban inkabb kevesebb. Ami egy hosszabb ut folyaman szerintem nagyon zavaro, foleg hogy gazos kut azert nincs minden sarkon. Valoszinuleg megterul idovel, csak eleg sok a kompromisszum. Nyilvan ha foleg egyedul jarsz mondjuk BP-Stuttgart iranyban, akkor megeri. Viszont sok palyazasra szerintem mindenkepp 1.6.

Elküldve: 2010 nov. 30, 04:21 pm
Szerző: Taktoj
montoya írta:
Taktoj írta:
montoya írta: Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.
suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodik :-)
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.
En is hallottam rola jokat, es egy kombi volvoban teljesen jo elkepzelesnek tartom is, mert alapvetoen nem kis fogyasztasu auto, es van boszme nagy csomagtere, amibe befer a tartaly. A Corolla viszont alapvetoen kevesebbet fogyaszt, tehat lassabban terul meg, a csomagter kicsi egy nagyobb tartalynak (3-5 szemelyes utazast kizarja), a potkerek helyere rakott 30-35literes tartalyok meg ugye szarok, mert a 80%-at tudod maximum kiautozni a gaznak, ami mondjuk 7l/100km gaz fogyasztassal szamolva legoptimistabb szemlelettel 400km max. hatotav. De a gyakorlatban inkabb kevesebb. Ami egy hosszabb ut folyaman szerintem nagyon zavaro, foleg hogy gazos kut azert nincs minden sarkon. Valoszinuleg megterul idovel, csak eleg sok a kompromisszum. Nyilvan ha foleg egyedul jarsz mondjuk BP-Stuttgart iranyban, akkor megeri. Viszont sok palyazasra szerintem mindenkepp 1.6.

Pályára meg szerintem felesleges is gáz ott minden autó jól fogyaszt, városban na ott azért kijönnek a különbségek.
Gázt minden 15 km en lehet tankolni -felénk pest megye délkeleti csücske- minimum sok kúton.
Kombiba csak hosszában -külön engedélyes még ha jól tudom- érdemes beszerelteni egy kis corollába beraknám a pótkeréknek, s "szenvednék" vele akár 300 km enként. :-)

Elküldve: 2010 nov. 30, 08:28 pm
Szerző: Pacsker
Figyelitek? :wink:
Végre valaki megcsinálta:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... na-4323718

Kép

98-as de (gondolom törés után) a VVti orr került rá. Szép a belsõ, pofás a külsõ.