E11 - (1997-2002)
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Ezt jól benéztem, kihajtogatva már ismerõs az izzó. így cserélni is könnyebb lesz.Bandagoose írta: Nem foglalatos gyösz, hanem sima forrasztós izzó, a kisebbik fajta (a nagyobbik fajta a szivargyújtóba megy.)
Egyszerûen a foglaltból kihajtogatod a régi izzó drótjait, az újat meg befûzöd..
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
kleingy írta:Most miért? Van benne fed. comp, négy irányban kinézõ ablak, körbeforgatható kormány, fényezés, stb.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Re: muhaha
Háttizé, nekem 1.4-es van ugyanebbõl az évbõl, és nincs ABS, ESP (ebben az autóban van ilyen???), a tükör nem fûthetõ és nem elektromosan állítható, ülésmagasság-állítás és kormánymagasság-állítás sincs.montoya írta:MAGAS FELSZERELTSÉGGEL résznél lefordultam a székrõl. Az addig ok, hogy nincs semmi színre fújva és nincs ködpilács, de hogy klíma és fordulatszámmérõ nélküli autó magas felszereltségû legyen, azért az már erõs.Az enyém akkor ûrtechnológia?
A gyári hifin viszont besírtam, az ott konkrétan egy kazettás magnó.
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: muhaha
Hát igen, a magyar használtautópiac. 3500 euro környékén a németeknél lehet kapni G6 vvti-ket, full extrával kb. Jót tett nekünk a regadó, no.six írta:Háttizé, nekem 1.4-es van ugyanebbõl az évbõl, és nincs ABS, ESP (ebben az autóban van ilyen???), a tükör nem fûthetõ és nem elektromosan állítható, ülésmagasság-állítás és kormánymagasság-állítás sincs.montoya írta:MAGAS FELSZERELTSÉGGEL résznél lefordultam a székrõl. Az addig ok, hogy nincs semmi színre fújva és nincs ködpilács, de hogy klíma és fordulatszámmérõ nélküli autó magas felszereltségû legyen, azért az már erõs.Az enyém akkor ûrtechnológia?
A gyári hifin viszont besírtam, az ott konkrétan egy kazettás magnó.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Ne haragudj meg, nem kötözködésképp mondomkleingy írta:Nem nagyon térül meg. Mi a baj a dízellel?
S korántsem azt mondom hogy én szereltetném bele, hanem eleve már úgy venném -ha lesz a piacon valahol- Ha te építetted bele egyértelmû hogy kell 20 ezer km mire az áránál vagy sõt talán kicsit több hisz vizsgáknál is 5ezer ft plussz költség van vele.
De ha már úgy veszed akkor gyorsabb a megtérülés, hisz használtban szinte elennyeszõ felár van a gázbeszerelés miatt.
A mostani használatnál -évi max 10 ezer km nálam- ez két évet jelent.
Utána pedig öröm vele járni tankolni
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.Taktoj írta:Helló
valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Ht nem tudom ott mi lehet a gond. Én volvoba szereltettem 200 ért 10 éve, évi 40 ezreket mentem akkoriban fél év után már piszok jól éreztem magam. 1 hónapja sincs eladtam azt az autót -imádtam tankolni bele ;-P A toyota bár fele annyi idõs sincs csak másodautónak jöhetett szóba a maga 4,4 -hosszú táv nem autópálya-, 5,8 l -napi 20km oda s napi 20 vissza- 6,5L zimankóban sok melegítéssel.kleingy írta:Oké, elhiszem, csak sógor egy Focust gázosított és nagyon nem éri meg, most már bánja, beleölt vagy 200 ezret.
A volvo megette a 8l gázból de akkor sok 5milliós s drágább autó csak a seggét bámulhatta.
3 dolog van amire oda kell figyelni gáznál.
1. saválló kipufrendszert alá kell tenni.
2. 10 ezrenként gázszûrõcsere -200ft-, 40 ezrenként reduktor felújítás -10-15ezer ft-
3. városban néha menjünk vele benzinnel is
suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodikmontoya írta:Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.Taktoj írta:Helló
valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
En is hallottam rola jokat, es egy kombi volvoban teljesen jo elkepzelesnek tartom is, mert alapvetoen nem kis fogyasztasu auto, es van boszme nagy csomagtere, amibe befer a tartaly. A Corolla viszont alapvetoen kevesebbet fogyaszt, tehat lassabban terul meg, a csomagter kicsi egy nagyobb tartalynak (3-5 szemelyes utazast kizarja), a potkerek helyere rakott 30-35literes tartalyok meg ugye szarok, mert a 80%-at tudod maximum kiautozni a gaznak, ami mondjuk 7l/100km gaz fogyasztassal szamolva legoptimistabb szemlelettel 400km max. hatotav. De a gyakorlatban inkabb kevesebb. Ami egy hosszabb ut folyaman szerintem nagyon zavaro, foleg hogy gazos kut azert nincs minden sarkon. Valoszinuleg megterul idovel, csak eleg sok a kompromisszum. Nyilvan ha foleg egyedul jarsz mondjuk BP-Stuttgart iranyban, akkor megeri. Viszont sok palyazasra szerintem mindenkepp 1.6.Taktoj írta:suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodikmontoya írta:Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.Taktoj írta:Helló
valakinek van gázzal is mûködõ corollája vagy bármilyen más toyotája vagy hallott e már róla tapasztalatokat?
Gondolkodom nyáron egy benzines cserben, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a toyotak ne szeretik a gázt!!?
Márkát viszont nem szívesen cserélnék.
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
montoya írta:En is hallottam rola jokat, es egy kombi volvoban teljesen jo elkepzelesnek tartom is, mert alapvetoen nem kis fogyasztasu auto, es van boszme nagy csomagtere, amibe befer a tartaly. A Corolla viszont alapvetoen kevesebbet fogyaszt, tehat lassabban terul meg, a csomagter kicsi egy nagyobb tartalynak (3-5 szemelyes utazast kizarja), a potkerek helyere rakott 30-35literes tartalyok meg ugye szarok, mert a 80%-at tudod maximum kiautozni a gaznak, ami mondjuk 7l/100km gaz fogyasztassal szamolva legoptimistabb szemlelettel 400km max. hatotav. De a gyakorlatban inkabb kevesebb. Ami egy hosszabb ut folyaman szerintem nagyon zavaro, foleg hogy gazos kut azert nincs minden sarkon. Valoszinuleg megterul idovel, csak eleg sok a kompromisszum. Nyilvan ha foleg egyedul jarsz mondjuk BP-Stuttgart iranyban, akkor megeri. Viszont sok palyazasra szerintem mindenkepp 1.6.Taktoj írta:suzuki 1.3 oktató autóban van Jászberényben, s az tulaj bizony nem panaszkodikmontoya írta: Hat ha egy 1.4 benzint veszel, akkor felesleges gazositani. 1.6 G6, ha sokat autopalyazol, Nemetorszagbol behozatallal (regado) egyutt kb 1.1 misi egy normalis. Es nem fogyaszt annyit szerintem, hogy tul hamar megteruljon a gaz. Nem is beszelve a csomagterbol elvett helyrol. Potkerek helyere rakni meg szar, minden sarkon allhatsz meg tankolni.
De ez mindenkinek szíve joga eldönteni, nem akarok erõszakoskodni, nekem jó tapasztalataim vannak a gázzal ennyi s nem több.
Pályára meg szerintem felesleges is gáz ott minden autó jól fogyaszt, városban na ott azért kijönnek a különbségek.
Gázt minden 15 km en lehet tankolni -felénk pest megye délkeleti csücske- minimum sok kúton.
Kombiba csak hosszában -külön engedélyes még ha jól tudom- érdemes beszerelteni egy kis corollába beraknám a pótkeréknek, s "szenvednék" vele akár 300 km enként.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Figyelitek?
Végre valaki megcsinálta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... na-4323718

98-as de (gondolom törés után) a VVti orr került rá. Szép a belsõ, pofás a külsõ.
Végre valaki megcsinálta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... na-4323718

98-as de (gondolom törés után) a VVti orr került rá. Szép a belsõ, pofás a külsõ.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


