Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csörgõ hang: Rossz elõgyújtás. Vagy alapból sok, vagy rossz benzin van benne. Mielõbb orvosold, csapágyas lesz!
Futómû:
Talpas gömbfejek, kormánymû "persely", kormányösszekötõ gombfejek. Elsõ körbe ezeket nézd meg!
Futómû:
Talpas gömbfejek, kormánymû "persely", kormányösszekötõ gombfejek. Elsõ körbe ezeket nézd meg!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Köszi! A motorral most nem "akarok" foglalkozni, korábban tárgyaltam Lackóval, hogy megcsinálja úgy, mint az övét, a projektjében leírtak után.
(mindig ugyanott tankolok egyébként, a százhalombattai Mol kúton, idõnként egy OMV Érd és Szhb között, esetleg egy-egy Shell nagyon ritkán)
A futómûre ránéze(te)k a közeljövõben mindenképpen, az kisebb ráfordításnak tûnik.
A másik a féktárcsa. Mitõl lehet, hogy csere után tök szép és jó minden, de nagyon rövid idõ alatt erõsebb fékezésnél szitál a kormány? Elõzõ tárcsánál felszabályozás segített, de havonta nem akarnám... Talán a márka (nem emlékszem, de mintha tán' Textar-t adtak volna a Bárdinál, a fékbetét Mintex)?
(mindig ugyanott tankolok egyébként, a százhalombattai Mol kúton, idõnként egy OMV Érd és Szhb között, esetleg egy-egy Shell nagyon ritkán)
A futómûre ránéze(te)k a közeljövõben mindenképpen, az kisebb ráfordításnak tûnik.
A másik a féktárcsa. Mitõl lehet, hogy csere után tök szép és jó minden, de nagyon rövid idõ alatt erõsebb fékezésnél szitál a kormány? Elõzõ tárcsánál felszabályozás segített, de havonta nem akarnám... Talán a márka (nem emlékszem, de mintha tán' Textar-t adtak volna a Bárdinál, a fékbetét Mintex)?
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az elõgyújtással foglalkozz! Lackó ajánlatába gondolom nem volt benne egy új fõtengely, sõt még nyugvó csapágyak sem. Rossz esetbe ide is eljuthatsz! Nemhiszem, hogy sok pénz lenne egy gyújtsásállíáts, ha valóban emiatt csörög.
A féked... Hááát. Most vagy hibás amit vettél, vagy egyszer megégetted/mély pocsojába mentél. Gyakorlatilag az ráz és újnak nem szabadna. Garis? Egy próbát megér
A féked... Hááát. Most vagy hibás amit vettél, vagy egyszer megégetted/mély pocsojába mentél. Gyakorlatilag az ráz és újnak nem szabadna. Garis? Egy próbát megér
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szerintem tuti nem a gyújtás miatt csörög. A mienk is ugyanezt csinálta,Pacsker írta:Csörgõ hang: Rossz elõgyújtás. Vagy alapból sok, vagy rossz benzin van benne. Mielõbb orvosold, csapágyas lesz!
Futómû:
Talpas gömbfejek, kormánymû "persely", kormányösszekötõ gombfejek. Elsõ körbe ezeket nézd meg!
amikor gyûrûs volt. Jól tele vannak koksszal a dugattyúk, és amikor
növekszik az égéshõ, felizzik a koksz-->öngyulladás.
Higyjétek el, tapasztalatból mondom. tekergetheti a gyújtást akárhová,
nem fogja abbahagyni a csörgést.
Félre kell tenni minden más projektet, és erre kell összpontosítani, ha nem
akar komolyan zsebbe nyúlni....ahogy írtad is, fõtengely, csapágysor....stb.
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Terveztem egy olajcserét, motoröblítéssel (STP vagy mi a neve az adalék márkájának) megspékelve. Utóbbi jelen esetben kb. halott seggén csók jellegû, ugye?Lackó írta: Szerintem tuti nem a gyújtás miatt csörög. A mienk is ugyanezt csinálta,
amikor gyûrûs volt. Jól tele vannak koksszal a dugattyúk, és amikor
növekszik az égéshõ, felizzik a koksz-->öngyulladás.
Higyjétek el, tapasztalatból mondom. tekergetheti a gyújtást akárhová,
nem fogja abbahagyni a csörgést.
Félre kell tenni minden más projektet, és erre kell összpontosítani, ha nem
akar komolyan zsebbe nyúlni....ahogy írtad is, fõtengely, csapágysor....stb.
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha tényleg ez a baja, akkor halottnak a csók.
Elnézést a más fajta véleményért. Nekem kézenfekvõ lenne és ilyen gyûrû miatti csörgésrõl még nem hallottam. Ne szarozz Ferenc. Minden adalék, meg tovább húzott idõ feleslegesen kidobott pénz!
Inkább hagynám a futómûvet késõbbre!
Elnézést a más fajta véleményért. Nekem kézenfekvõ lenne és ilyen gyûrû miatti csörgésrõl még nem hallottam. Ne szarozz Ferenc. Minden adalék, meg tovább húzott idõ feleslegesen kidobott pénz!
Inkább hagynám a futómûvet késõbbre!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Akkor olajcsere lesz*rva, Lackóval egyeztetek majd telefonon (még nem ismerjük egymást, csak e-maileztünk, úgy izgulok, hi-hiPacsker írta:Ha tényleg ez a baja, akkor halottnak a csók.
Elnézést a más fajta véleményért. Nekem kézenfekvõ lenne és ilyen gyûrû miatti csörgésrõl még nem hallottam. Ne szarozz Ferenc. Minden adalék, meg tovább húzott idõ feleslegesen kidobott pénz!
Inkább hagynám a futómûvet késõbbre!
A "szarozás" oka most a munkanélküliség, de megyek mínuszba, mert májustól kilátásban van meló, autó meg muszáj...
(Én is sejtettem ám, kleingy, hogy nem helyettesíti, csak fent említett okból egy óccóbb, ideiglenes alternatívát próbáltam
Ha elég hangosan hallgatom a rádiót, a futómûvet meg úgyse hallom
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Jó lenne itt látni kilómétereket is mert az enyém 113 ezer körül van és be-be csörög a 95-tõl de a 98-tól vagy 95+spuritól már ritkábban. Egy vélemény szerint a koksz az leég a dugókról és a motorféküzem is eléggé letisztítja azt. Szerintem nem egyértelmû a kérdés, vagy Én értettem félre valamit?MFerenc írta:Akkor olajcsere lesz*rva, Lackóval egyeztetek majd telefonon (még nem ismerjük egymást, csak e-maileztünk, úgy izgulok, hi-hiPacsker írta:Ha tényleg ez a baja, akkor halottnak a csók.
Elnézést a más fajta véleményért. Nekem kézenfekvõ lenne és ilyen gyûrû miatti csörgésrõl még nem hallottam. Ne szarozz Ferenc. Minden adalék, meg tovább húzott idõ feleslegesen kidobott pénz!
Inkább hagynám a futómûvet késõbbre!)
A "szarozás" oka most a munkanélküliség, de megyek mínuszba, mert májustól kilátásban van meló, autó meg muszáj...
(Én is sejtettem ám, kleingy, hogy nem helyettesíti, csak fent említett okból egy óccóbb, ideiglenes alternatívát próbáltam)
Ha elég hangosan hallgatom a rádiót, a futómûvet meg úgyse hallom
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Enyémben 210000 km-nél több van (ennyit mutat az óra, a valóság? Hmmm...). A felújításról én már korábban döntöttem (nem kicsit eszi az olajat, cserébe alig megy), ez a csörgés mostanában jött elõ.
Ja, és most már nemcsak eszi az olajat; eddig "izzadt" a vezérlés felõl, talán fõtengely szimmering, nemrég vettem észre, hogy az elosztó fedélnél (vagy mi, ahonnan a gyertyakábelek jönnek ki
)is megjelent a 'zolaj.
Motorféket pedig kihasználom, felõlem le is lehetne szerelni az üzemi féket...
Ja, és most már nemcsak eszi az olajat; eddig "izzadt" a vezérlés felõl, talán fõtengely szimmering, nemrég vettem észre, hogy az elosztó fedélnél (vagy mi, ahonnan a gyertyakábelek jönnek ki
Motorféket pedig kihasználom, felõlem le is lehetne szerelni az üzemi féket...
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Feltételezem, hogy ez nem az a fajta csörgés ami Neke van.MFerenc írta:Enyémben 210000 km-nél több van (ennyit mutat az óra, a valóság? Hmmm...). A felújításról én már korábban döntöttem (nem kicsit eszi az olajat, cserébe alig megy), ez a csörgés mostanában jött elõ.
Ja, és most már nemcsak eszi az olajat; eddig "izzadt" a vezérlés felõl, talán fõtengely szimmering, nemrég vettem észre, hogy az elosztó fedélnél (vagy mi, ahonnan a gyertyakábelek jönnek ki)is megjelent a 'zolaj.
Motorféket pedig kihasználom, felõlem le is lehetne szerelni az üzemi féket...
A vezérlés oldali szimeringeket nemrég cseréte le Szabber Mester az e11 bubin. Állítólag azon az oldalon jön ki elösször ha nem tartották be az olajcsere periódusokat vagy túl sok olajjal jártak. Az a 210000 tényleg hmmm vagy nem volt a motor rendesen karban tartva. Keresd meg NGabee tagunkat. Õ már úgy már úgy 300.000km körül jár ha nem tévedek. Segíthet tapasztalataival.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Kb igen. Ne tudd meg, én is mennyi csodaszert kipróbáltam....lóf@sz mind.MFerenc írta:Terveztem egy olajcserét, motoröblítéssel (STP vagy mi a neve az adalék márkájának) megspékelve. Utóbbi jelen esetben kb. halott seggén csók jellegû, ugye?Lackó írta: Szerintem tuti nem a gyújtás miatt csörög. A mienk is ugyanezt csinálta,
amikor gyûrûs volt. Jól tele vannak koksszal a dugattyúk, és amikor
növekszik az égéshõ, felizzik a koksz-->öngyulladás.
Higyjétek el, tapasztalatból mondom. tekergetheti a gyújtást akárhová,
nem fogja abbahagyni a csörgést.
Félre kell tenni minden más projektet, és erre kell összpontosítani, ha nem
akar komolyan zsebbe nyúlni....ahogy írtad is, fõtengely, csapágysor....stb.
Aztán rájöttem, hogy csak rontok vele a helyzeten, meg szóróm a pénzt.
Inkább ne.....
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Mondjuk ez már elég halálközeli stádiuma a motornak. A mienk akkorPacsker írta:Ha tényleg ez a baja, akkor halottnak a csók.
Elnézést a más fajta véleményért. Nekem kézenfekvõ lenne és ilyen gyûrû miatti csörgésrõl még nem hallottam. Ne szarozz Ferenc. Minden adalék, meg tovább húzott idõ feleslegesen kidobott pénz!
Inkább hagynám a futómûvet késõbbre!
1000 km-enként megevett 1 liter olajat. A 2.8 literes feltöltési mennyiség-
be ha belegondolsz, akkor az horror.....
