Oldal: 5 / 33

Elküldve: 2008 aug. 23, 02:18 pm
Szerző: Cortez
Pacsker írta:Gyere le szombat meló után!

Annak több értelme van! Kiváncsi vagyok a Smallportodra
hajnal 2-ig melózok. nem fog összejönni. de a következőn valahogy ott leszek úgy vége lesz már a szezonak.

Elküldve: 2008 szept. 02, 05:06 pm
Szerző: Birka
E10 tulajok!
http://www.autosszaki.hu/alkatresz/9606 ... mpa-lampak
Hátha valaki rámozdul. :D

Elküldve: 2008 szept. 02, 09:43 pm
Szerző: DBandesz
Megnéztem.

Hát...

Láttam már szebbet. De ez az én véleményem.

Elküldve: 2008 szept. 02, 10:17 pm
Szerző: Birka
Őszintén, nekem sem tetszik de ki tudja kinek mi jön be.
Ha meg segíthetek egy bajtársnak az jó... :D

Elküldve: 2008 szept. 25, 07:13 pm
Szerző: Pacsker

Elküldve: 2008 szept. 26, 12:07 pm
Szerző: akoshege
decaon16 írta:
bubidisc írta:Üdvözlet,

Az autómat használtan egy Toyota kereskedésben vettem. Az előéletéről nem sokat lehetett tudni bár a szervízkönyv vezetve van 60e-ig. A km számlálóban 75e km volt és állították, hogy ez annyi. A kérdésem, hogy lehet e hinni a digitális km órának, vagy ki lehet e deríteni valahogy, hogy ténylegesen mennyi km-t ment az ótó. Félek, hogy ha s etleg átvertek, elszakadhat idő elött a vezérműszíj. A csere óra szerint még jó 15e km múlva lenne esedékes.

Van valakinek tapasztalata ötlete? (Biztos lenne aki azt írná, hogy rögtön cseréltessem le a vezérműszíjat. Ez egy jó gondolat, de ha nem lenne muszáj, miért tenném? Nem ócsó)


üdv.,

Mrc
Szia bubidisc!
Mint adminisztrátor, megkérlek arra, hogy csak akkor kezdj új topikot, ha az adott témában még nem nyilt. Kérlek szánj rá majd egy kis időt, hogy körülnézel a témák közt :!:
Köszönöm!

Mint tag, pedig diskurálgatnék veled a témában! :)
Nekem is E11-es Corim van, és végül is én is Toyota kereskedésből szereztem, de mégsem egészen! Hogy kell ezt érteni!? A kocsim előző tulaja, Toyota kereskedőként dolgozott, tehát félig-meddig nekem is kereskedésből van. Én azt mondom neked, hogy szerintem a Toyota szervizek megbízhatóak jórészt! Na mármost ha rendes munkát végeztek vele az első 60 000 km-ében akkor elvileg már volt benne vezérműszíj cserélve, mert ha emlékeim nem csalnak, akkor ezt az első 60 000 km után esedékes cserélni, utánna pedig 90 000 km-enként. Vagy,...... 6 évenként kell cserélni, ha ez időn belül nem mész vele 90 000-et! Mennyi idős is a kocsid?....
Hi!

Ez a kérdés engem is érdekelne, szintén márkaszervízes szerelőtől vettem a kocsit nemrég. Most 91000 van benne, az én szerelőm kérdezte, hogy cseréljünk-e benne vezérmű szíjat, meg feszítő görgőket. Nekem meg ötletem sem volt. Mondták, hogy állítólag 100000 km-nél kell benne cserélni, szóval elhalasztottuk tavaszra.
De ha neked van igazad (és 60000-nél cseréltek), akkor 150-ig nem kell.

És én sem szeretném hogy szétessen menet közben:)

Elküldve: 2008 szept. 26, 12:19 pm
Szerző: kleingy
Ha tényleg Toyota márkakereskedésben szervizelték a kocsit, a vezérműszíjnál kéne legyen egy matrica, lap, stb, amin lehet x-elgetni a szerelőnek. Ha az I-es be van ikszelve (pipálva, akármi), az jelenti az első vezérműszíjcserét. Nekem amúgy 90-eket mondott a Toyota szerelő ismerősöm. Tehát pl a második 180-nál lesz aktuális (gyárti eredeti alkatrészt feltételezve, utángyártottnál 60 ezer max).

Simán vissza lehet tekerni a digitális órát is és ember meg nem mondja, hogy mennyi van benne. Meg kell nézni pl az olajnál, valahol van-e matrica, lap hogy mikor cserélték utojára (lelkiismeretes szerelő felteszi), esetleg a márkakereskedésben utána lehet érdeklődni, hogy milyen szervizen volt ott utoljára és mikor.

Elküldve: 2008 szept. 26, 01:56 pm
Szerző: Biagio

Elküldve: 2008 szept. 29, 06:44 pm
Szerző: Lackó
Segítség !

4A-GE motorhoz valószínűleg kelleni fog egy fojtószelep állás jeladó. A gyári cikkszám ami rajta van : 89452-28010, ami 89452-20060-ra változott. Ha esetleg van egy ilyen valakinek otthon a polcon :D az szólhatna nekem ! Nem szeretnék újat venni.....már tudom az árát. :)

Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!

Elküldve: 2008 okt. 03, 12:21 pm
Szerző: Biagio
turkish írta:1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!
Jó állapotban!

Török Zoltán 06-70-368-93-04
Hi,

Ez a régebbi karbi vagy már az "újjabb" fajta? Az az ugyan az, mint a E8-ban? Vagy már az E9-es verziós?
Egy képet tudsz fel rakni rólla?

Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!

Elküldve: 2008 okt. 04, 11:04 am
Szerző: turkish
Megpróbálok még a hétvégén képet tölteni, de ez asszem a fekv?dugattyús karbi.

Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!

Elküldve: 2008 okt. 04, 10:27 pm
Szerző: Bohi
turkish írta:Megpróbálok még a hétvégén képet tölteni, de ez asszem a fekv?dugattyús karbi.
Nekem is 2e van, e8. Szerintem már az újabb. Biagio és Totya e9-es motorja kicsit más, pl a légsz?r?ház. De annyira nem vágom a különbséget... az bizti, hogy mind a kett? dupla fekv?karbis.

Elküldve: 2008 okt. 08, 12:05 am
Szerző: Attila
Totya írta:2e moci karburátora 2db eladó
5000 ft/ db :wink: mind2 87 es évjáratról való
olyan mint Bohié :wink:
Segítsetek neki 4AGE-re kell a pénz! :-)

Elküldve: 2008 okt. 09, 09:16 pm
Szerző: Robesz
Attila írta:Segítsetek neki 4AGE-re kell a pénz! :-)
Én segítenék, de nekem a K karbi kellene (regiszter karbi), ami a 90-92-es évjáraton volt.
Ha olyat árulna, ráadásul jól működőt,már nem is kellene keresnie tovább.

Elküldve: 2008 okt. 12, 05:06 pm
Szerző: Totya
karbi, ilyen van 2db is szívosorral :wink:

Kép

Kép

Kép

Kép