Oldal: 5 / 91

Elküldve: 2007 dec. 20, 10:58 am
Szerző: Biagio
Layosh írta:Srácok valaki meg tudja mondani, hol lehet variálni a hidegindítóval? Mert nekem a kb 1500 helyett 2700 at pörög a motor. És míg nem full üzemmeleg nem is megy 1300 alá. Ami rettenetesen sok nem?

Tibi te erre mit mondassz? Próbáltalak telón hívni, de szinte esélytelen. :lol:
Mivel az enyémben nincs fordulatszám mérő így konkrét számadatot nem tudok mondani csak annyit amennyit a hangjából kinyerek, de szerintem nem sok. Mivel szivató problémával küzködtem (be volt rohadva) így rá lett állítva. El tudnám én is viselni, ha kevesebbet pörögne hidegen, de 2-5 perc alatt melegszik a motor és már hipp-hopp nem üvölt a motor!
De viszont előfordulhat, hogy lejebb tekered, csak jobban fog dadogni és rángatni is fog addig még nem lesz üzem meleg.
Sajnos kevés állítási lehetőség van rajta (bár én karbis vaok)!

Elküldve: 2007 dec. 20, 11:16 am
Szerző: Layosh
ÖÖÖ igen ez az érdekes. Majd most ki fogom venni a 100W os izzókat előlről és simákat visszarakom. Utána állítok egy új alapjáratot mert ezek az izzók nagyon terhelik a drágát. Majdnem 200 at esik a fordulat ahogy bekapcsolom a tompítottat. A helyzetjelzőhöz képest.

Igen ez az érdekes nálam most, hogy az alap 800 as járaton rángat a motor, de nem is kicsit. Most vagy az van hogy keveset kap, de inkább sztem azért mert nagyon sokat kap. Mert ha megyek hát nagyon megy a gép.

Elküldve: 2007 dec. 20, 01:42 pm
Szerző: Biagio
Bármit sikerült intézni akkor szólj!
Kiváncsi vagok! 8)

Elküldve: 2007 dec. 20, 01:49 pm
Szerző: Layosh
Biagio írta:Bármit sikerült intézni akkor szólj!
Kiváncsi vagok! 8)
Hi! Akkor máris szólok.

Körbekérdezgettem a népet. Már vagy 8-10 embert így hirtelen.
Kb mindenkinek 1300-1600 között pörög hidegben a motor.
Namost az enyém meg 2700 at. Ami nem is tesz jót ugye neki me olaj nélkül kb szárazon megy egy darabig. Akármilyen híg is az olaj, meg jó a pumpa azonnal úgysem tudja odaszállítani.

Na de most ismerőstől kaptunk egy tippet, hogy hol van az állító. Majd holnap reggel megpróbálom faterral otthon beállítani. De ezt ugye csak reggel első indításnál lehet, mikor full hideg a motor. Na ez tuti egy litert jelent a fogyasztásnál.

ha holnap sikerült megcsinálni, fotóval illusztrálom hol mit kell állítani :)

Elküldve: 2007 dec. 20, 03:21 pm
Szerző: Toytib
Szia Lyosh!
2E-E motorosokat kérdeztél körbe?
Merthogy ezeknek némimeműleg eltér a keverékképzésük a karbistól.
Többnyire ezek a motorok 2000felett pörögnek hidegen, ez ilyen idős korban majdnem hogy normális.
A hidegjárati levegőszabályozó termosztátja elöregszik és jobban kinyit mint kellene.
Nem tudom ki mondta hogy lehet állítani de tévedett. Ezt a rendszert mindössze a vízhőmérséklet állítja.
Csökkenteni úgy lehet a fordulaton hogy leveszed a pillangószelepházról a csövet és a pillangó előtt van egy lyuk. Ez az a csatorna amin hidegen plussz levegőt kap a motor. Ebbe kell csináltatni műanyagból egy kisebb méretű fúvókát és beleragasztani. Máris kevesebb levegőt fog kapni és nem pörög annyira :D

Az ízzókat meg ne a fogyasztás miatt veddki mert az jelentéktelen többlet, hanem szétégeti a foncsort a lámpában!!!
Inkább vegyél bele +30-40%-os ízzókat, gyári áramfelvétellel :wink:

Elküldve: 2007 dec. 20, 03:52 pm
Szerző: Layosh
Toytib írta:Szia Lyosh!
2E-E motorosokat kérdeztél körbe?
Merthogy ezeknek némimeműleg eltér a keverékképzésük a karbistól.
Többnyire ezek a motorok 2000felett pörögnek hidegen, ez ilyen idős korban majdnem hogy normális.
A hidegjárati levegőszabályozó termosztátja elöregszik és jobban kinyit mint kellene.
Nem tudom ki mondta hogy lehet állítani de tévedett. Ezt a rendszert mindössze a vízhőmérséklet állítja.
Csökkenteni úgy lehet a fordulaton hogy leveszed a pillangószelepházról a csövet és a pillangó előtt van egy lyuk. Ez az a csatorna amin hidegen plussz levegőt kap a motor. Ebbe kell csináltatni műanyagból egy kisebb méretű fúvókát és beleragasztani. Máris kevesebb levegőt fog kapni és nem pörög annyira :D

Az ízzókat meg ne a fogyasztás miatt veddki mert az jelentéktelen többlet, hanem szétégeti a foncsort a lámpában!!!
Inkább vegyél bele +30-40%-os ízzókat, gyári áramfelvétellel :wink:
Hűha! köszi a tippeket Tibi! :roll:

Na akkor hogy is van ez? Na szóval a légszűrőházból ami megy nagy cső azt kell leszedni és ott bent kell matatni :) Azt akkor megvizslatjuk. Okés azért mondom, hogy akkor sima 55/60W os izzókat rakok be ilyen +os jelölésűt azt csoki. :) Az nem jó hogy a vízhőfok állítja. Mert így hidegen széjjel fogja pörögni magát a motor. Akkor az van hogy inkább hamar el kell indulni és gáz nélkül menni vele, hogy a szivató vigye. Na mégegyszer köszi a tippet és holnap reggel nekiállunk. És majd írom mi lessz.

Elküldve: 2007 dec. 20, 05:11 pm
Szerző: Yan
Nálam anno karbisként valamivel 2000 alatt pörgött hidegen.
Most átalakítás után 2000 körül. Ez van, hideg van :D
Az olajozással kapcsolatban: Nálam rengeteget számított a szűrő is! Volt az enyémen valami gagyi nem tudom milyen márkájú, na azzal legalább 2mp volt, mire meglett az olajnyomás. Most MANN van rajta, és szemmel láthatóan hamarabb alszik el a lámpa.

Elküldve: 2007 dec. 20, 05:41 pm
Szerző: Biagio
Tibi én voltam bevallom!

Én úgy tudom, hogy szivatón és a karbin is lehet állítani, hogy ne pörögjön annyit!
Vagy nem?
Olyan határozott vagyok, vagy még sem?! :shock:

Elküldve: 2007 dec. 20, 10:46 pm
Szerző: Layosh
Hehe! Nekem nem is ég az olajnyomás visszajelzőm.
Mert a fél mászerfalvilágításom rossz sajna :(
Az olajnyomással tuti semmi gondom sincs.

Na hát nem tom most majd, holnap reggel faterral megpróbáljuk mit lehet vele kezdeni. Ha meg nem megy, hát nem tudom. De ez tuti nem állapot hogy 2700-at pörögjön, meg fallja a benzint.

Elküldve: 2007 dec. 21, 01:22 pm
Szerző: Pacsker
Nekem meg ahogy elindítom szépen felmászik az olajnyomás mutat műszere 2-3 mp alatt az alapjárati értékre :wink:

Egyébként sokkal nyugodtabb vagyok amióta bent van, meg a töltésmérő is. Tudom mit szeretne a motor, mikor mi a baja, mikor mit ne csináljak. Beszél hozzám!

Bevallom férfiasan már segített egy dologban. Nézem az olajnyomás mérőt. 2200-nál főleg még a lanygyi olajnál már a 4/5-ös vonalat verdesi a mutató. Mostmeg 2-3 mm-el lejjebb volt. Mondom mi a rák. Ez nem így szokott lenni. Ha tovább pögettem, akkor se ment feljebb hidegen se melegen. Mentem 10km-t max
megálltam, 2 perc lefolyási idő. Nívópálca és a minimumon volt csak szegényke. esetleg egy icipicivel feljebb. Gondoltam ha pörög a motor már nem tud uannyi szállítani fel a járatokba, netán picit fellevegősödik ezér tkisebb a nyomás.
igaz még csak 8000-et mentem az olajjal, de akkor legyen olajcsere. Legalább ha majd Tibcsihez kerül még kíméltebb lesz :)
Pampi csörgés, mehetek-e? Persze! Aknára rá. Olaj le olajszűrő csere, olaj vissza, légszűrőcsere. Járatás pár percig, kis fordulat-> megtelt az olajszűrő, leállít, vár szintig tölt és???
Rögtön szépen felmászik uoda az olajnyomás mérő. Lehet hülyeség, meg már az állagából vesztett az olaj, nemtom. De pár nap alatt esett lejjebb. Szerintem ez volt. Most megint gyönyörűen felmegy az egekbe. na meg csendesebb és ha hidegben indítom -10be akkor sincs kék füst az első ütemeknél. :)
Tehát ha beszél hozzánk és megértjük, meggyógyítjuk, jobban meghálálja, mint egy nő :lol: :lol:
Elnézést a hölgyektől. Ez tényleg csak egy fiús közmondás/közhely! :)

Elküldve: 2007 dec. 24, 08:22 pm
Szerző: Layosh
Na nekem meg ma kiderült mé zabált sokat a verda. A jobb hátsó keréknél a kézifék be volt ragadva rendesen. Ennyi. Alig lehetett két kézzel elfordítani a kereket. Gondolom egy simán egy lityó fogyasztás vagy még több. Amúgy tegnap hogy száguldoztam a városban jobb is lett a kocsi. Kevesebbet zabált már akkor. Hát most meg majd kicseréljük a kézifék bovdent.

Kérdés... A GTI bovdenje vajon jó ehhez?

Elküldve: 2007 dec. 27, 09:28 am
Szerző: Toytib
Layosh írta:
Kérdés... A GTI bovdenje vajon jó ehhez?
Sajnos nem stimmel hozzá mert az tárcsafékes , a mostani autód meg dobfékes.

Elküldve: 2007 dec. 30, 01:31 pm
Szerző: Bruce E9
Layosh írta:Na nekem meg ma kiderült mé zabált sokat a verda. A jobb hátsó keréknél a kézifék be volt ragadva rendesen. Ennyi. Alig lehetett két kézzel elfordítani a kereket. Gondolom egy simán egy lityó fogyasztás vagy még több. Amúgy tegnap hogy száguldoztam a városban jobb is lett a kocsi. Kevesebbet zabált már akkor. Hát most meg majd kicseréljük a kézifék bovdent.

Kérdés... A GTI bovdenje vajon jó ehhez?
akkor eltaláltam, mindig a legegyszerűbbel kell kezdeni. Nem olyan rossz autók ezek, hogy csak úgy hipp-hopp elkezdjenek sokat zabálni.

eszembe szokott jutni egy story:
Vettem egy új porszívót. A használati utasításában ez állt: ha nem indul el motor: ellenőrizze, hogy be van-e dugva a hálozati csatlakozó!
Akkor jót nevettem, de azóta rájöttem, hogy a módszer a lényeg: mindig a legegyszerűbb okokat kell először kizárni, aztán lehet menni a bonyolúltak felé és aggódni.

Ui.: a hátsó biztonsági övek és a két hátsó rugó a Gti futóműből kellenének nekem, légyszi ne add el.

Elküldve: 2007 dec. 30, 07:42 pm
Szerző: Pacsker
:) Jó a sztori

Elküldve: 2007 dec. 30, 08:40 pm
Szerző: Layosh
Jah jó a story. De ma már végképp rájöttem, hogy szegény autókám nagyon nembírja ezt a hideged. A zárak, az ajtók befagynak. a fék időnként megragad meg ilyesmi. Szóval kész van tőle.

A bodent nagy para hogy nem passszol. Akkor leszúrom magam :D:D:D
A Gti be is dejó hogy vacsi újak a bovdenek. A motortartó bak sem passzol...
A fogyasztás meg durva méreteket ölt sztem.

Főleg hogy most tankoltam bele és 35 liternél nem ment tele. Ez a durva.
vagy átvágtak a kútnál és nem is 35 ment bele.

Pólussal szembeni Esso. Azért is ideírom. Megérdemlik.
Egyébként sosem hittem volna de a Carrera 95 össel egész jó volt. A Sima VPowert benyelte mint szivacs a vizet.

Érdekes ez. De az alapjárati dolgokat hátha lehetne most a sziveszteri talin és akkor a fogyasztás is mérséklődne.