E18 [E16, E17] - (2013-2018)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az elsõ kép formáit nézegetve szerintem az inkább az Észak-Amerikai piacra fog menni. Ez kissé szokatlan forma az EU-i szájíznek, bár kétség kívül jól néz ki és dögös.
2 hét múlva kiderül...
Az elõzõekben linkelt fehér Corolla formája számomra még mindig ázsiaias. Nem szeretném, hogy az maradjon, amikor a jelenlegi Aurisnak annyira jól eltalálták az orrát.
A hátulja valószínûleg követni fogja az összes mai új Toyota modell elgondolását, miszerint a hátsó lökhárítók két szélét felhúzzák egészen a lámpák alá. Én ezt sem erõltetném, de mivel ez egy amolyan márkaarculat kérdés, nem lepõdnék meg, ha így kerülne gyártásba.
2 hét múlva kiderül...
Az elõzõekben linkelt fehér Corolla formája számomra még mindig ázsiaias. Nem szeretném, hogy az maradjon, amikor a jelenlegi Aurisnak annyira jól eltalálták az orrát.
A hátulja valószínûleg követni fogja az összes mai új Toyota modell elgondolását, miszerint a hátsó lökhárítók két szélét felhúzzák egészen a lámpák alá. Én ezt sem erõltetném, de mivel ez egy amolyan márkaarculat kérdés, nem lepõdnék meg, ha így kerülne gyártásba.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem alaptalan az állításod
, nekem valahogy mégis jobban tetszik, mint a jelenlegi Auris orr
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Újabb képek a leendõ Corolláról
Nagyon úgy tûnik, hogy marad ez a Civic-re hajazó front, aminek nem örülök, de kíváncsi leszek rá élõben is. Viszont az autó sziluettje szerintem egészséges, teljesen jó. Az elsõ lámpa alsó vonalvezetése illeszkedik a jelenlegi faceliftes AvensisIII-as frontjához, csak, mivel azt is 1-2 év múlva teljesen megújítják, talán jobb ötlet lett volna, ha már a Corollán is elindítják az új stílusjegyeket.
Nagyon úgy tûnik, hogy marad ez a Civic-re hajazó front, aminek nem örülök, de kíváncsi leszek rá élõben is. Viszont az autó sziluettje szerintem egészséges, teljesen jó. Az elsõ lámpa alsó vonalvezetése illeszkedik a jelenlegi faceliftes AvensisIII-as frontjához, csak, mivel azt is 1-2 év múlva teljesen megújítják, talán jobb ötlet lett volna, ha már a Corollán is elindítják az új stílusjegyeket.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Már az elõzõ generációtól is a hideg ráz. Egyszerûen nem értem. Rusnya idõket élünk? Akkor már inkább az Auris. Abba sem tudnék beleszertni de... Már már fátyolos fekintettel nézek egy "szép" E12 után. Pedig pályaautót már abból sem csináltak. Nem volt belõle se 4WD sem. Egyszerûen kezd olyan szinten szürke egér lenni a corolla mint még soha.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem az E15-el nincs baj (külsõre).
Ez viszont, hogy nem kap HSD-t az E17? az szomorú. Remélem csak téves információ. Az eddigi tendencia azt mutatja, hogy szinte az összes modelljébe be szeretne rakni hibrid hajtásláncot a Toyota. Pont a Corolla-ba ne rakná? Miért több az Auris? Szebb egy Sedan és az új cellákkal maradna még csomagtér is. Hozzáteszem szerintem vonzóerõ is lenne a piac számára, de ez biztosan hülyeség, illetve szûk látókörûség, hisz nagyon komoly fizetésekért hoznak ilyen kérdésben döntést a piackutatóik. Mindennek van oka, de ha valós a hír én sajnálom.
Ez viszont, hogy nem kap HSD-t az E17? az szomorú. Remélem csak téves információ. Az eddigi tendencia azt mutatja, hogy szinte az összes modelljébe be szeretne rakni hibrid hajtásláncot a Toyota. Pont a Corolla-ba ne rakná? Miért több az Auris? Szebb egy Sedan és az új cellákkal maradna még csomagtér is. Hozzáteszem szerintem vonzóerõ is lenne a piac számára, de ez biztosan hülyeség, illetve szûk látókörûség, hisz nagyon komoly fizetésekért hoznak ilyen kérdésben döntést a piackutatóik. Mindennek van oka, de ha valós a hír én sajnálom.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ejj... Ez a beltér nagyon-nagyon fos.
És sajnos igaz, amit Winkler ír a cikkben, hogy egy Hyundai simán jobban néz ki belülrõl. A Mazda 3 designjáról nem is beszélve...
A kemény borítású ajtóbelsõ pedig már 10 éve is rettenetesen ciki lett volna.
És sajnos igaz, amit Winkler ír a cikkben, hogy egy Hyundai simán jobban néz ki belülrõl. A Mazda 3 designjáról nem is beszélve...
A kemény borítású ajtóbelsõ pedig már 10 éve is rettenetesen ciki lett volna.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Valójában az a szomorú ebben az egészben, hogy a TMH pénzén kiutazik Mallorcára pár napra, él mint a királyok, majd megír lehúzó, gusztustalan hangvitelû cikket. Nyilván nem arról szól a dolog, hogy "kötelezõ" fényezni, de az azért felháborító, hogy (függetlenül a márkától) egy ilyen senkiházi faszkalap, mint a Winkler, mindenféle következmény nélkül megteheti, hogy megír egy ilyen szemetet, mert õ az isten, õ mindenki "Winkli"-je. Hát....ez rohadtul nincs így rendben, erõs véleményformáló hatása van ugyanis annak, amit egy ilyen bohóc ír.....montoya írta:Ejj... Ez a beltér nagyon-nagyon fos.
És sajnos igaz, amit Winkler ír a cikkben, hogy egy Hyundai simán jobban néz ki belülrõl. A Mazda 3 designjáról nem is beszélve...
A kemény borítású ajtóbelsõ pedig már 10 éve is rettenetesen ciki lett volna.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Lehet fikázni persze Winklert, de azt azért ne feledjük, hogy nem szoktak Õk Toyota-ellenesek lenni, sõt. Csak pár példa a közelmúltból: A GT86-ot egekbe magasztalták, a múltkori Verso teszt is határozottan pozitív véleményt tükrözött, a középkategóriás összehasonlítóból is elég jól jött ki az Avensis a múltkor. Auris HSD szintén.
Ez most nem. Lehet, nem véletlenül. A mûszerfal kinézete szvsz siralmas, az ajtó meg úgy néz ki belülrõl, mint egy fapados Fabia 2003-ban.
Motorikusan valószínûleg jók lesznek ugyanúgy, mint a korábbiak, még az 5 éves Hondára hasonlító formaterv sem lenne gáz, de a beltér és az összeszerelési minõséggel kapcsolatos dolgok szerintem elég gyászosak.
Lehet mondani, hogy Mazdabérenc vagyok, meg amúgy is van közöm a fejlesztéséhez, de nézd meg a Mazda 3-at. Hogy kívülrõl szebb, az egy dolog. De valahogy belülrõl is sokkal harmonikusabb, egyben lévõbb a hatás.
És mindez azért gáz, mert a Toyota kezében ott van az a hibrid hajtáslánc, amiben 10 évvel járnak mindenki elõtt. Majd nem rakják be a Corollába, nem hozzák EU-ba a Camryt (azé' bazze, szerintem az elmúlt 15 év legnagyobb mennyiségben behozott szürkeimport autója lett. Sokszor akár 0km-rel is. Kongratulálok a döntéshozóknak.), ami igencsak bevezethette volna a hibrideket a köztudatba. És ezek után itt van ez a mostani Auris.
Rég letarolhatták volna a fél piacot, a technológia megvan hozzá...
Nem vezettem az új Aurist, de szerintem az IS után jobb is. A 300H-t viszont mindenképp kipróbálom, ma láttam egyet a Mom parkban mélykékben, és baba.
Ez most nem. Lehet, nem véletlenül. A mûszerfal kinézete szvsz siralmas, az ajtó meg úgy néz ki belülrõl, mint egy fapados Fabia 2003-ban.
Motorikusan valószínûleg jók lesznek ugyanúgy, mint a korábbiak, még az 5 éves Hondára hasonlító formaterv sem lenne gáz, de a beltér és az összeszerelési minõséggel kapcsolatos dolgok szerintem elég gyászosak.
Lehet mondani, hogy Mazdabérenc vagyok, meg amúgy is van közöm a fejlesztéséhez, de nézd meg a Mazda 3-at. Hogy kívülrõl szebb, az egy dolog. De valahogy belülrõl is sokkal harmonikusabb, egyben lévõbb a hatás.
És mindez azért gáz, mert a Toyota kezében ott van az a hibrid hajtáslánc, amiben 10 évvel járnak mindenki elõtt. Majd nem rakják be a Corollába, nem hozzák EU-ba a Camryt (azé' bazze, szerintem az elmúlt 15 év legnagyobb mennyiségben behozott szürkeimport autója lett. Sokszor akár 0km-rel is. Kongratulálok a döntéshozóknak.), ami igencsak bevezethette volna a hibrideket a köztudatba. És ezek után itt van ez a mostani Auris.
Rég letarolhatták volna a fél piacot, a technológia megvan hozzá...
Nem vezettem az új Aurist, de szerintem az IS után jobb is. A 300H-t viszont mindenképp kipróbálom, ma láttam egyet a Mom parkban mélykékben, és baba.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Nem fikázom a Winklert, általánosságban tartom faszkalapnak.
Azt, hogy TMH-ék milyen modellt forgalmaznak, vagy sem, nyilván jó okkal döntik el, a Camry esetében konkrétan tudom, hogy az lett volna a gond, hogy ugyanabban az ár kategóriában lett volna (talán még olcsóbb is...), mint a Prius, és nem akartak saját maguknak alávágni (amúgy Camryt én is lájkolom). A személyes kedvencem belõle mondjuk nem Hybrid, hanem az XV10-es öreg róka, amit 92-95-ig gyártottak, olyat szeretnék is a késõbbiekben.
A hybrid hajtást pedig (igaz, légbõl kapott infó) elvileg 2015-ig minden modelljükbe szeretnék integrálni.
A Lexusnak úgy tûnik sikerült egy egységes, és szép arculatot kialakítani.
Azt, hogy TMH-ék milyen modellt forgalmaznak, vagy sem, nyilván jó okkal döntik el, a Camry esetében konkrétan tudom, hogy az lett volna a gond, hogy ugyanabban az ár kategóriában lett volna (talán még olcsóbb is...), mint a Prius, és nem akartak saját maguknak alávágni (amúgy Camryt én is lájkolom). A személyes kedvencem belõle mondjuk nem Hybrid, hanem az XV10-es öreg róka, amit 92-95-ig gyártottak, olyat szeretnék is a késõbbiekben.
A hybrid hajtást pedig (igaz, légbõl kapott infó) elvileg 2015-ig minden modelljükbe szeretnék integrálni.
A Lexusnak úgy tûnik sikerült egy egységes, és szép arculatot kialakítani.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Kicsit sarkosra sikerült a teszt, de azért pár pontban igaza van. Nekem a beltérben a légzsák visszajelzõ tûnt fel elsõre, az tényleg olyan, mintha egy figyelemfelkeltõ matrica maradt volna fent a mûszerfalon, ami még 5 színben villog/világít. Illetve a kék szegésû szõnyeg is elég gáz. Mintha egy locsolócsõ lenne belevarrva kék cérnával. 
Ellenben a gázpedál simán kezelhetõ, a fék is ügyesen fel van programozva, nem érzõdik a generátoros töltés, és a valódi fékezés közötti átmenetet.
A felbõgés is igaz, de azért megindul az autó. Maximum nem érzõdik annyira, mint egy kézi váltóval. De stopperrel mérve nem nagyon maradna alul szerintem...
És úgy amúgy is tök könnyen kezelhetõ autónak tûnik. A kormány is jó, a kis váltókar pedig fenomenális.

:
Ellenben a gázpedál simán kezelhetõ, a fék is ügyesen fel van programozva, nem érzõdik a generátoros töltés, és a valódi fékezés közötti átmenetet.
A felbõgés is igaz, de azért megindul az autó. Maximum nem érzõdik annyira, mint egy kézi váltóval. De stopperrel mérve nem nagyon maradna alul szerintem...
És úgy amúgy is tök könnyen kezelhetõ autónak tûnik. A kormány is jó, a kis váltókar pedig fenomenális.
:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
