Oldal: 5 / 26
Elküldve: 2009 jan. 06, 08:48 pm
Szerző: sprintike
Pacsker írta:T-VIS felirat, ha jól sejtem van az injektorodon.
Légtömegmérőd is van?
Ha igen, akkor 115, mint a Magyar 4AGE-k túlnyomó többsége. A tied Bigportos AFM-es
Igen T-Vis-es és ha minden igaz légtömeg mérőm is van.
És mi a külöbség ez és a 130(?)lovas között?
Elküldve: 2009 jan. 06, 09:00 pm
Szerző: Pacsker
Majd írok egy 4AGE gyorstalpalót valamikor. Vagy megtenné helyettem valamelyik kiokított elvtárs? Bohi? Lyani?

Elküldve: 2009 jan. 07, 12:59 am
Szerző: Bohi
Pacsker írta:Majd írok egy 4AGE gyorstalpalót valamikor. Vagy megtenné helyettem valamelyik kiokított elvtárs? Bohi? Lyani?

Áhh, azért arra nem vállalkoznék! Biztos kijavítanál egy pár helyen. De be kell vallanom jól kioktattál (jó értelemben! ) a 4age-kről egyszer út közben anyósról!
(kb félórás kiselőadás volt)

Elküldve: 2009 jan. 07, 01:01 am
Szerző: Lackó
Mecsek rallyera menet részesültünkilyenben. Y, Bohi, és jómagam.
Le is vizsgáztunk utána kitűnőre.

Elküldve: 2009 jan. 07, 01:26 am
Szerző: XJS
http://www.ae86.hu/2004/01/08/hachi-tor ... ttekintes/
Itt osszeszedtem sacc/kb a 4AGE variansokat mar 5 eve.
Elküldve: 2009 jan. 07, 02:22 am
Szerző: Actommy
Kár hogy az enyém nem 140 lovas ahogy a táblázatban van.
Tényleg olajhűtésűek benne a dugattyúk?
őő lehet hogy sztorno miután elolvastam a projectemben az elméleti fejtegetést a motoromról.
Ebben a táblázatban csak MAP os smallport van az enyém meg AFM es.
A kérdés viszont adott a dugattyukról.
Elküldve: 2009 jan. 07, 04:45 am
Szerző: sprintike
Elküldve: 2009 jan. 07, 11:16 am
Szerző: XJS
Tovabbi megvilagosodasert erdemes vegigolvasni a linkeken levo oldalakat a cikk vegen. Ja, meg annyi, hogy le adatokon teljesen felesleges rugozni, a JDM motoroknak nincs elerheto DIN vagy SAE adata, es a JS szabvanyok surun valtoznak, az angol forrasok meg ugye a semmivel nem kompatibilis bhp-t hasznaljak, ugyhogy itt maximum internetes szokvanyokrol lehet beszelni, mint pontos adatokrol. Erre remek pelda a silvertop 20V meg a blacktop 20V: mig az elobbit 160js-nek hirdetik, ami valahol 135-145le kozott lehet, a masikat 165js-nek, ami a valosagban is a 160le korul van. Ezert teljesen felesleges belemenni a Hondasokkal netes szajkarates loerocsatakba,mert az o kedvenc peldajuk a B18C3 is csak JDM adattal 192-195js, de ugye azt mindenki szereti 1:1 be valtani a loerovel.

A vonatkozo B16 varians is 160le minden forrasban.
Ja ide tartozik meg, hogy a BT 20V ujabb fejlesztes, mint a Honda B16, a Toyota valasza. A Mitsunak is volt, a 4G92-es motornak volt Cyborg ZR kiadasa, 1.6 szinten 165js-el hirdetve, illetve a Mazda B6-os motorjanak is volt JDM-kent 160js-el hirdetett kiadasa. Ezeket csak a belsosegen megjelent kommentekre irom.
Elküldve: 2009 jan. 07, 03:22 pm
Szerző: Pacsker
Örülök, hogy megy már az AE86.hu
Performance-nál mikor kerül fel a régi tartalom? Vagy már fent van, csak nem importáltad?
"3A, ez egy 1500 köbcentis dupla vezérmûtengelyes motor, amit az AE70 kasztnikódú hátsókerekes Corollákba raktak elsõsorban, és szintén 1983-ban mutattak be."
Nem szimplavezérműtengelyes?
Bigport MAP JDM 137 Le? Ez is igaz lenne?
"A harmadik kiadást 1989 májusától ‘91 júniusig gyártották"
"Az összes kiadás MAP szenzoros"
Szerintem volt AFM-es Smallport is, mint Pl Actomié
Ezek igazak? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit

Elküldve: 2009 jan. 07, 03:37 pm
Szerző: XJS
Pacsker írta:Örülök, hogy megy már az AE86.hu
Performance-nál mikor kerül fel a régi tartalom? Vagy már fent van, csak nem importáltad?
"3A, ez egy 1500 köbcentis dupla vezérmûtengelyes motor, amit az AE70 kasztnikódú hátsókerekes Corollákba raktak elsõsorban, és szintén 1983-ban mutattak be."
Ez igaz? Nem szimplavezérműtengelyes? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit

Igazad, van, SOHC, javitom. Vmi gyarinak tuno fotom volt rola, majd megkeresem, de azon tutter, hogy ket tengely volt felul. Ellenben az osszes forras SOHC-nak hozza.
az ae86.hu-nal sajna egybeesett a szervercsere egy szolgaltatoi felreertessel, az tisztazodott. A szervercsere kovetkezmenyekepp viszont nem mennek a korabbi letolteses postok (az egyik wp plugin nem kompatibilis az uj oprenccerrel). A performance-nal meg az adatbazis importja folyik, az engine valtas miatt kezzel, ami melo mellett kicsit lassuva teszi az ujraeledest. De dolgozunk rajta.
Elküldve: 2009 jan. 07, 03:40 pm
Szerző: Pacsker
Javítottam a hozzsászólást
Feltettem még pár kérdést
Elküldve: 2009 jan. 07, 03:56 pm
Szerző: XJS
Pacsker írta:
Bigport MAP JDM 137 Le? Ez is igaz lenne?
Meg 1x: ay, hogy le, ps, js, bhp a forrasok is keverik. Ugyhogy hagyjuk is. (Pld az en Remecskem forgalmi szerint 125le (91kw), pedig AFM-es bigport. Most akkor?)
Pacsker írta:"A harmadik kiadást 1989 májusától ‘91 júniusig gyártották"
"Az összes kiadás MAP szenzoros"
Szerintem volt AFM-es Smallport is, mint Pl Actomié
Ezek igazak? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit

Nagy valoszinuseggel igazak lehetnek a nagy atlagra. De. Az is nagy valoszinuseggel igaz, hogy modellvaltaskor, gyartasi szekvenciavaltaskor szereltek osszeüvissza mindent mindennel, masreszt ha valaki nem sajat maga hozta ki a szalonbol az autojat, sosem lehet benne biztos, hogy ae92 katos AFM-be nem kerult e pld svajci katnelkuli ae86 afm ecu...Az AFM-es meg a MAP-os kozott par vakuumcso a lathato kulonbseg , ha atkabeleztek az autot, sosem tudjuk meg milyen volt gyarilag.
Osszefoglalvan, ha nem tudjuk 100% biztosan egy auto eloeletet, addig minden elkepzelheto, meg az ellenkezoje is. Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol, addig sosem tudjuk meg milyen variaciok voltak pontosan melyik piacokon.
Elküldve: 2009 jan. 07, 04:13 pm
Szerző: Pacsker
A magyar forgalmi adatokban nem hiszek
Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.
Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.
A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"
Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Elküldve: 2009 jan. 07, 04:41 pm
Szerző: XJS
Pacsker írta:A magyar forgalmi adatokban nem hiszek
Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.
Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.
A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"
Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Na, en is nyomtam egy kommentet oda.
Magyar ocsmanyiroda: tegnap irattam at a Remet. Az eredetvizsgas foszerrel korrektul kikerestettem a pontos tipust, le is jegyzokonyveztek az elterest az elozo okmanyhoz kepest. Erre az ugyintezo holgy persze, hogy nem irta bele az uj forgalmiba, mert a Toyota Corolla 1.6 az nagysagrendekkel rovidebb ido alatt begepelheto mint a Toyota Corolla Liftback 1.6 GTi...Faxom belejuk.
Elküldve: 2009 jan. 07, 07:51 pm
Szerző: Actommy
XJS írta:Pacsker írta:A magyar forgalmi adatokban nem hiszek
Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.
Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.
A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"
Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Na, en is nyomtam egy kommentet oda.
Magyar ocsmanyiroda: tegnap irattam at a Remet. Az eredetvizsgas foszerrel korrektul kikerestettem a pontos tipust, le is jegyzokonyveztek az elterest az elozo okmanyhoz kepest. Erre az ugyintezo holgy persze, hogy nem irta bele az uj forgalmiba, mert a Toyota Corolla 1.6 az nagysagrendekkel rovidebb ido alatt begepelheto mint a Toyota Corolla Liftback 1.6 GTi...Faxom belejuk.
Na de neked az miért lett volna jó ha a pontos motor tipus kerül a forgalmiba.
Mikor csináltam az eredetvizsgát végig drukkoltam hogy a régi adatokat írja bele ne a valósat.
Amúgy a faszika vágta mi a helyzet ránézett a motorra és mondta hogy ez egész jó kis motor 100 le örül van nem?
mondom ja akörül
Aztán meg kaptam egy levelet a közlekedési hatóságtól hogy a jármű és a járműhöz tartozó okmány vizsgált műszaki adatai eltérnek egymástól de külső beavatkozásnak nincs nyoma.
A jármű típusa COROLLA 1.6 eltér a járműokmányban szereplő COROLLA típustól.
Mondom akkor jó, nem is fellebbeztem

Amúgy 63 kW-os az autóm
bocs ha hosszú lett.