Toytib írta:Igen, elég szenvedős is tud lenni. Szerintem ha nem eszi az olajat akkor felesleges foglalkozni vele![]()
Annál is inkább, merthogy nem túl olcsó a 8db. szimering sem
Olaj ügyeink
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
De sajna eszi.Ezért nagy a gáz.Meglehet oldani ennél a szelepszárszimering cserét hengerfej leszedés nélkül?(lehet,hogy hülye kérdés.)Mert,hogy 12szimering+hengerfej köszörülés+tömítés=minimum20000Ft+ munkadíj.Ami még meg is érné ha utánna tutira nem enné.Mennyit kérnek el egy ilyen hadműveletért?(csere?)
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Nem a motort akarom áttenni,hanem a rendszámot erről-arra:-))))))Fehér-fehér-hb-hb-3ajtó-3ajtó:-)
Szóval elég gyorsan meglenne csak pénz kellene hozzá.
Az olaj témával kapcsolatban.Asszem nyitok egy olyannal,hogy megpróbálok egy jobb 15w-t .Hátha kevesebbet zabál meg belőle+cserélek egy szelepfed tömítést mert egy hangyányi jön onnan is.
Szóval elég gyorsan meglenne csak pénz kellene hozzá.
Az olaj témával kapcsolatban.Asszem nyitok egy olyannal,hogy megpróbálok egy jobb 15w-t .Hátha kevesebbet zabál meg belőle+cserélek egy szelepfed tömítést mert egy hangyányi jön onnan is.
Toytib írta:Én legalább 10W/40-et használnék.
Megérdemlik ezek a motorok.
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Bár biztos vannak nálam okosabbak itt ezügyben,logikusan végig gondolva biztos jobban örül a vas egy jobb olajnak amitől halkabb és simábban forog de nem hiszem,hogy ez okozna jelentős fogyasztás csökkenést amit te is érzékelhetnél.
Szerintem:-)
Szerintem:-)
Lyani írta:Szerintetek a jó olaj (Castrol 10W40) mennyire befolyásolja a fogyasztást pozitív irányba?
Érezhetően pörgősebb, nyomatékosabb, szebben járóbb lett a motor.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem szelepszárszimering és nem olajlehúzógyűrű.
Nem létfontosságú, hogy rögtön cseréld őket és nem orbitális probléma. Mindig figyelj az olajszintre, akkor nem lehet nagy baj, aztán ha összegyűlik a pénz a 16 gyárira, akkor kicseréled. Mondjuk még idén.
Nem létfontosságú, hogy rögtön cseréld őket és nem orbitális probléma. Mindig figyelj az olajszintre, akkor nem lehet nagy baj, aztán ha összegyűlik a pénz a 16 gyárira, akkor kicseréled. Mondjuk még idén.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

