Olaj ügyeink

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

De sajna eszi.Ezért nagy a gáz.Meglehet oldani ennél a szelepszárszimering cserét hengerfej leszedés nélkül?(lehet,hogy hülye kérdés.)Mert,hogy 12szimering+hengerfej köszörülés+tömítés=minimum20000Ft+ munkadíj.Ami még meg is érné ha utánna tutira nem enné.Mennyit kérnek el egy ilyen hadműveletért?(csere?)
Toytib írta:Igen, elég szenvedős is tud lenni. Szerintem ha nem eszi az olajat akkor felesleges foglalkozni vele :wink:
Annál is inkább, merthogy nem túl olcsó a 8db. szimering sem :?
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Ki lehet cserélni a hengerfej leszerelése nélkül is.
A munkadíjja 6-8e Ft. (nálam)

A szimeringeknek kb.1000Ft. darabja, a gyárinak. Az utángyártottat nem tudom, de nem is túlzottan ajánlom.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Toytib.

Ezekszerint te foglalkozol ilyesmivel?!Akkor max 20-ból kijönne?
Toytib írta:Ki lehet cserélni a hengerfej leszerelése nélkül is.
A munkadíjja 6-8e Ft. (nálam)

A szimeringeknek kb.1000Ft. darabja, a gyárinak. Az utángyártottat nem tudom, de nem is túlzottan ajánlom.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tibcsi foglalkozik ILYESMIVEL :lol: :lol: :lol: :lol:
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Azhiszem egy nagy szakival állok szemben akiről nemtudtam,hogy az :D

Pacsker írta:Tibcsi foglalkozik ILYESMIVEL :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:wink:
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Ha aktuális lesz akkor lehet,hogy megkereslek ez ügyben.De az sem kizárt,hogy beinvesztálok egy törött gti-be.:-)Most nagyon ráhúztam magam.És akkor inkább azt újjítom fel teljesen.Csak még gyüjcsiznem kell:-(
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Ha fejleszteni akarsz, akkor az a legtisztább munka :D
A legolcsóbb tuning a motorcsere :!: :!: :!:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
turkish
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2007 okt. 27, 09:36 am
Tartózkodási hely: Mezőtúr
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: turkish »

HALIHÓ!

CASTROL GTX 15W40 illik a járgányomba?!
'88 as XL /remélem jövő 7en már XLi/
5 litert tudok 4.000-ért!!! :P

Köszönöm!
1988 1.3 XL
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Én legalább 10W/40-et használnék.
Megérdemlik ezek a motorok.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Nem a motort akarom áttenni,hanem a rendszámot erről-arra:-))))))Fehér-fehér-hb-hb-3ajtó-3ajtó:-)
Szóval elég gyorsan meglenne csak pénz kellene hozzá.:-(
Az olaj témával kapcsolatban.Asszem nyitok egy olyannal,hogy megpróbálok egy jobb 15w-t .Hátha kevesebbet zabál meg belőle+cserélek egy szelepfed tömítést mert egy hangyányi jön onnan is.

Toytib írta:Én legalább 10W/40-et használnék.
Megérdemlik ezek a motorok.
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani »

Szerintetek a jó olaj (Castrol 10W40) mennyire befolyásolja a fogyasztást pozitív irányba?
Érezhetően pörgősebb, nyomatékosabb, szebben járóbb lett a motor.
:roll:
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Bár biztos vannak nálam okosabbak itt ezügyben,logikusan végig gondolva biztos jobban örül a vas egy jobb olajnak amitől halkabb és simábban forog de nem hiszem,hogy ez okozna jelentős fogyasztás csökkenést amit te is érzékelhetnél.
Szerintem:-)
Lyani írta:Szerintetek a jó olaj (Castrol 10W40) mennyire befolyásolja a fogyasztást pozitív irányba?
Érezhetően pörgősebb, nyomatékosabb, szebben járóbb lett a motor.
:roll:
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani »

3000km alatt 6-7deci olajhami az még egészségesnek mondható, sok hidegindítással, és tartós 150es autópályázással? (4AGE) :roll:
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem szelepszárszimering és nem olajlehúzógyűrű.
Nem létfontosságú, hogy rögtön cseréld őket és nem orbitális probléma. Mindig figyelj az olajszintre, akkor nem lehet nagy baj, aztán ha összegyűlik a pénz a 16 gyárira, akkor kicseréled. Mondjuk még idén.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése