Szabber a haragjával forralja a vizet, én a gondolatommal.
JapCar Festes videók az enyészeté....béna voltam.
MFeri mocis fotók szerintem tuti megvannak.
Elosztós meg.....talán valahol.

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



Te amúgy mivel foglalkozol.... ?PiciPeti írta:Amit írtál az kétoldali porvédõs, laza illesztésû csapágy. Kétlem, hogy oda laza kell. Alig van axiális terhelés, így nem lehet szögelfordulás....
Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....![]()
Amúgy ha már veszel, sztem min koyo,vagy skf.![]()
10-12ezres fordulatig teljesen jó a mezei csapágy...

Igen a 4age-hez vettem! Viszem neked a motyót, de feszítõcsapot még nem tudtam beszerezni.Sancy írta:Taki a 4AGE-hez vetted ezeket?
Engem is érdekelne... Meg tudod venni nekem?
Kirélyréten mehetne a biznisz, vagy ha kell átutalom a zsozsettát.

Húgom csapágyboltban dolgozik, és azt mondja, hogy sok C3 vagy C4-es csapágy külsõ gyûrûjébe nincs beleütve az illesztésre utaló jel, csak a dobozára van ráírva.PiciPeti írta:Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....![]()

PiciPeti írta:Üdv!
Az olajteknõnél nincs gumitömítés, hanem pasztával szokták összerakni. Tipikus hely az olajfolyásra a fõtengelyszimmering, vagy annak az alsó csészéje az olajteknõnél. Meg persze körben elengedhet bárhol. Nekem az elõbbi két helyen eresztett...
Ja és gratula a tökéletes típus kiválasztásához!![]()
![]()