Oldal: 40 / 47
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 jan. 25, 07:52 am
Szerző: IceRocko
Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 jan. 25, 08:29 am
Szerző: csgeri80
IceRocko írta:Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Sajnos nekem nincs csavar. A videókon is látszódott, hogy van egy csavar belül a kilincs alatt, de nekem nyoma sincs.
Esetleg megnézem még a kilincs tövénél, ha meghúzom, de kétlem, hogy nem vettem észre.
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 jan. 27, 07:32 pm
Szerző: IceRocko
csgeri80 írta:IceRocko írta:Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Sajnos nekem nincs csavar. A videókon is látszódott, hogy van egy csavar belül a kilincs alatt, de nekem nyoma sincs.
Esetleg megnézem még a kilincs tövénél, ha meghúzom, de kétlem, hogy nem vettem észre.
Fotózd le és rakd be a képet ide kérlek. Kíváncsi vagyok, mert nem tudok más fajtáról...
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 01, 07:38 pm
Szerző: Doncsa
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne, hogy erdemes szerintetek gyari toyota aksit venni vagy teljesen mindgy?!
A gyari iden lesz 8eves az autoban es ugy hallom neha a hangjan, hogy haldoklik...
Ez egy 1.6 os automata corolla.
Valakinek tapasztalat estleg?!
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 01, 09:54 pm
Szerző: Jorn
Doncsa írta:Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne, hogy erdemes szerintetek gyari toyota aksit venni vagy teljesen mindgy?!
A gyari iden lesz 8eves az autoban es ugy hallom neha a hangjan, hogy haldoklik...
Ez egy 1.6 os automata corolla.
Valakinek tapasztalat estleg?!
Nekem a gyári akksi Yuasa volt. Az nagyon jó. Az Exide Premiummal is jók a tapasztalataim.
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 02, 09:16 am
Szerző: Pacsker
Teljesen egyetértek.
Yuasa, Exide
Egyébiránt
Jó minőségű utángyártott márkáink témánk folyamatosan frissül.
Hasznos!
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 02, 09:43 am
Szerző: Doncsa
Es szerintetek csereljem igy 8evesen vagy amig birja addig birja?! Ugysem egyik naprol a amasikra adja meg magat gondolom
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 02, 09:52 am
Szerző: Pacsker
Ha már 1-2 nap állás után szenvedősen indul, akkor szerintem cseréld és nem lesz kellemetlen, váratlan napod.
Úgyis akkor ütne be a baj, amikor nem számítasz rá. -10°C, reggel 6 óra, taknyos idő, nem használtátok, a hosszú hétvégén, sietnél a munkába és ez a 3 és fél nap elég volt neki, hogy megmakkanjon.
Ha napi szinten használod, akkor esetleg még várj vele.
Ha ritkábban, akkor processzoros töltővel érdemes néha gonzogatni:
viewtopic.php?f=18&t=2062
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 02, 09:57 am
Szerző: Doncsa
Olvasgattam kozben ezt is, koszi a linket

Meg nem rakoncatlankodik inkabb csak olyan furan indul reghelenkent minha mar gyengulne, de oersze nem inditozik csak vagy 2 masodpercet kb...
Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 06, 02:33 pm
Szerző: pecsi67
Segítséget szeretnék kérni!
1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés óta viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy ez így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja volt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözlet
Zsuzsa
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 feb. 06, 04:15 pm
Szerző: Pacsker
Szervusz.
A ket uj motortarto bak es azok lehuzasa a ludas.
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 márc. 06, 12:26 pm
Szerző: syab19
Sziasztok,
Féltengely csere után és műszaki előtt hívtak a szerelők, hogy a vitt gyári gyertyák cserélve lettek, de nem jár szépen a motor.
Ki akarják cseréltetni a rotort, elosztófedelet, gyújtáskábeleket és a vízpumpát (utobbi jogos, mert folyik és csapágyas).
Létezhet, hogy gyertyacsere után "kerreg" a motor? eddig semmi ilyet nem tapasztaltam. Maxmimum hideg indítás után amíg nem melegedett be télen volt egy kis hangja. utána már simán járt.
4e-fe és 1.3as. Nem tudom, hogy átvágni akarnak vagy a csere valóban megoldja a dolgot? Vagy csak simán be kéne állítani a gyújtást?
Köszönöm a segítségetek és tapasztalatotok előre is!
Üdv. Szabi
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 márc. 06, 01:06 pm
Szerző: Pacsker
Szervusz!
A távgyógyítás akusztikai vizsgálat hiányában igen nehéz így.
A 4EFE-nek van egy jellegzetes FORDULAT EJTÉSRE hallatszódó kerregő hangja, ami az előfeszített, osztott vezérműkerék rugójának fáradásából adódik. SEMMI mechanikus bajt csinál, meg kell szokni.
Ez azonban nyilván nem egyik pillanatról másikra jön elő.
Egy gyertyacsere, ha nem ér bele a dugattyú tetejébe

szerintem nem okozhat ilyet. Maximum, ha nagyon nem bele való értékű lett belerakva és erőlködik a motor, hogy járjon.
Azt mondanám, hogy valami máshoz (jó eséllyel mechanikus alkatrészhez) is nyúltak és azzal lesz a gebasz, de így látatlanban tényleg nehéz. Nem tudom mi az a kerregés, nem akarok így pálcát törni felettük. Ha egyértelműen akkor keletkezett, amikor náluk volt, azt javítsák ki.
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 márc. 06, 02:06 pm
Szerző: syab19
Pacsker írta:Szervusz!
A távgyógyítás akusztikai vizsgálat hiányában igen nehéz így.
A 4EFE-nek van egy jellegzetes FORDULAT EJTÉSRE hallatszódó kerregő hangja, ami az előfeszített, osztott vezérműkerék rugójának fáradásából adódik. SEMMI mechanikus bajt csinál, meg kell szokni.
Ez azonban nyilván nem egyik pillanatról másikra jön elő.
Egy gyertyacsere, ha nem ér bele a dugattyú tetejébe

szerintem nem okozhat ilyet. Maximum, ha nagyon nem bele való értékű lett belerakva és erőlködik a motor, hogy járjon.
Azt mondanám, hogy valami máshoz (jó eséllyel mechanikus alkatrészhez) is nyúltak és azzal lesz a gebasz, de így látatlanban tényleg nehéz. Nem tudom mi az a kerregés, nem akarok így pálcát törni felettük. Ha egyértelműen akkor keletkezett, amikor náluk volt, azt javítsák ki.
Köszönöm a választ, gyári gyertyák lettek beletéve. Amit ehhez a motorhoz a szervízkönyve is javasol.
Meghallgatom miahamarabb, hogy tudjak további támpontot adni, mert nem szeretném a nem hozzáértésből adódóan a fél autót kicseréltetni. Nem is beszélve, hogy szikrát is és minden mást is kap és a gyertyacseréhez maximum a gyújtáskábelt kell mozgatni, így nem értem hirtelen mitől lett más járása a motornak. Plusz nem tudják mi a gond, csak gyanakodnak trafóra és a fent említett alkatrészekre...
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2018 márc. 06, 09:30 pm
Szerző: syab19
Szia Pacsker,
Íme:
Alapjárat
Bízom benne, hogy a gyújtás elektromos alkatrészeinek cseréje megoldja a gondot.
Vagy találkoztál már ilyesmivel gyertyacsere után?
Leellenőrizték a kompressziót, 16 mindegyik hengerben.
Megnézték a szikrát is, gyertya értékek stimmelnek.