E11 - (1997-2002)
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
...vagyis, pontosabban, nekem a kilométeróra-mûszeregységen belül van visszajelzõ kontroll-lámpa, ami az elsõ ködlámpák bekapcsolt állapotát jelzi, de ezt most pontosan meg nem mondanám...ezenkívül még a hátsó ködlámpakapcsolón belül tudok elképzelni izzót, ami nekem ki lehet égve...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Nem tudom mire gondolhatott a szerzõ, nem úgy néz ki a cucc mintha világítani akarna (Elõször a kapcsolón is néztem egyet a bontóban, mert a családi autóba a fényszóró magasságállító elõtti slotba van betéve egy rendes kapcsoló).
Mondjuk egyelõre még a ködlámpa se világít, még egy relét be kell tenni hozzá. Csak azt kell kitalálnom hogy milyet és hova 
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Gyári lengéscsillapító??ksz315 írta:E11, 5 ajtós, 4E-FE motor 1998-ban japánban készült. Kb fapad. Azt hiszem itt csak dealer option-ként emlegetett klíma és elsõ elektromos ablakok (kapcsolók a kézifék mellett, tekerõk helye "dugózva" ), ami "extra", valamint egy utólagos vonóhorog.
2002 januárban került hozzánk, elõtte ha jól emlékszem 2 tulaja volt. Akkor volt az órájában 86ekm, a szervízkönyvben meg beírva fél-1 évvel korábbról a 102e nagyszervíz. Igazából baja nem volt, telefonon a szervíz is megerõsítette a köteleezõk elvégzését, így megvettük. Az órájában 269e km van most. Kuplunk lett cserélve 190e-nél, a váltóban ment szét egy csapágy kb 200e-nél, meg a lengéscsillapítók voltak cserések kb 250e-nél. Ebbõl a váltó volt drága móka, mert az Toyota szervízben sikerült, összes csapágy (talán szimeringek) cseréje. Sajnos a futómûve nagyon kopog, meg a tömítéseknél kezdi engedni az olajat a motor. Persze a leírtakon felül olaj meg szûrõ, kopó alkatrész cserék is voltak, de az kb. természetes.
Ha marad, a futómûvét és az olajfolyást mindenképpen rendbe kell tenni, mert így azt is nehéz lenne észlelni ha csipegetné az olajat.
Illetve még egy szélvédõcsere ráférne, mert az sajnos brutálisan karcos.
"röviden" ennyi.
Váltót szerintem jobban jártál volna, ha kompletten veszel egy bontottat.
A futómû, fék, ha eddig nem volt komolyabban hozzányúlva, ennyi km után tetemes összeg lesz.
Ha esetleg majd úgy döntesz, hogy valahová bontott alkatrészt akarsz beépíteni, nekem van egy pár cucc hozzá.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Fékbetét (és azt hiszem tárcsa is) volt cserélve természetesen. Amúgy nem kopik, mi a gáz nyomjuk
(na jó, azért nem)
Bontott váltó szóbakerült akkor is, csak mivel munkaeszköz, így sok idö nem volt a dologra, meg ugye azzal is mellé lehet nyúlni.
Futómû tudom, hogy húzós lesz. Azt nem tudom, hogy a gyári lengéscsillapítók voltak-e benne, de nem hiszem hogy volt elõtte cserélve.
Bontott alkatrészeken gondolkodtam, csak nem tudom futómû esetén ez mennyire jó ötlet. Igazából gondolkodtam azon is, hogy szerezni majd hozzá egy kevesett futott donort (ha létezik ilyen), és abból felújítani.
Szeretem ezt a kocsit, csak azért elég sokat futott, egy vagyont nem szívesen költenék rá, bár tudom, hogy utánna megint gond nélkül kivinne a világból. Ami visszatart, hogy ha önhibámon kívül töröm össze, csak egy átlag 1x éves kocsi értékét fizeti ki a biztosító. Sajnos amennyire tudom többen jártak hasonlóan a klubból.
Bontott váltó szóbakerült akkor is, csak mivel munkaeszköz, így sok idö nem volt a dologra, meg ugye azzal is mellé lehet nyúlni.
Futómû tudom, hogy húzós lesz. Azt nem tudom, hogy a gyári lengéscsillapítók voltak-e benne, de nem hiszem hogy volt elõtte cserélve.
Bontott alkatrészeken gondolkodtam, csak nem tudom futómû esetén ez mennyire jó ötlet. Igazából gondolkodtam azon is, hogy szerezni majd hozzá egy kevesett futott donort (ha létezik ilyen), és abból felújítani.
Szeretem ezt a kocsit, csak azért elég sokat futott, egy vagyont nem szívesen költenék rá, bár tudom, hogy utánna megint gond nélkül kivinne a világból. Ami visszatart, hogy ha önhibámon kívül töröm össze, csak egy átlag 1x éves kocsi értékét fizeti ki a biztosító. Sajnos amennyire tudom többen jártak hasonlóan a klubból.
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Mert napközben túl világos van még hozzákleingy írta:Ööö, miért is?Bandagoose írta:Szerintem ezt most nem fogod tudni lecsekkolni
Naszóval helyzetjelzõre világít halványan a ködlámpa jele is, gyújtás sem szükséges hozzá. Benyomásra (nálam nem a bajuszkapcsolón van ugyebár) értelemszerûen a mûszerfalon van visszajelzése.
A mûszerfalon lévõ kapcsoló nem opcionális, nekem a bajuszkapcsolóm is van, meg olyan is ami a mûszerfalon van
Elõbbi az elsõ kódlámpát kapcsolja, utóbbi a hátsót.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
