E9 - (1987-1992)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

szép az a hûtõrács . szép munka
Avatar
tvcsaba
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Hátso fék

Hozzászólás Szerző: tvcsaba »

Hali mindenkinek.

Hátsó dob fékeknek kinek vannak tapasztalatai?

Nem nagyon fognak. A betéteteket cseréltem ugyanaz. most a gumi csövek következnek. Talán nem ugy jön az olaj mit ahogy kellene.

Üdv
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Re: Hátso fék

Hozzászólás Szerző: Biagio »

tvcsaba írta:Hali mindenkinek.

Hátsó dob fékeknek kinek vannak tapasztalatai?

Nem nagyon fognak. A betéteteket cseréltem ugyanaz. most a gumi csövek következnek. Talán nem ugy jön az olaj mit ahogy kellene.

Üdv
Javaslom az alábbiakat: levegõs a rendszer, nincs elég olaj, a dob kikopott.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
tvcsaba
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: tvcsaba »

Az alábbiak közül egyik se. :(

Leellenöriztem.
Van olaj. Nem levegös.Nem is kopott a dob. Egyszerüen csak nem jön az olaj vagy csak nagyon gyöngén. :roll:

Nállatok lehet kapni eredeti alkotrészeket az ilyen régi autókhoz?
Üdv
Matenak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm

Hozzászólás Szerző: Matenak »

sziasztok,

Egy rövid kérdésem lenne.
89-es Liftback Corollába a nem magasságállítós ülésnek és az állítósnak ugyanott vannak a felfogatási pontjai, ugye? csereszabatosak? Külsõre ugyanolyannak tûnnek kép alapján.

köszönöm!

Mate
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Matenak írta:sziasztok,

Egy rövid kérdésem lenne.
89-es Liftback Corollába a nem magasságállítós ülésnek és az állítósnak ugyanott vannak a felfogatási pontjai, ugye? csereszabatosak? Külsõre ugyanolyannak tûnnek kép alapján.

köszönöm!

Mate
Igen!!
Egyedül akkor nem, ha 4WD-bõl van az ülés, de ez nem túl valószínû...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Matenak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm

Hozzászólás Szerző: Matenak »

Nagyon köszi a választ!

És az ülõlapjuk hosszában lehet eltérés, vagy kizárt?

Köszi ezt is :)

mate
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Matenak írta:Nagyon köszi a választ!

És az ülõlapjuk hosszában lehet eltérés, vagy kizárt?

Köszi ezt is :)

mate
Szerintem ugyanaz!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

tvcsaba írta:Az alábbiak közül egyik se. :(

Leellenöriztem.
Van olaj. Nem levegös.Nem is kopott a dob. Egyszerüen csak nem jön az olaj vagy csak nagyon gyöngén. :roll:

Nállatok lehet kapni eredeti alkotrészeket az ilyen régi autókhoz?
Üdv
Mindent lehet, csak akarni kell!
Munkahengereket ellenõrizted, fékcsõvek nem sérültek, fékerõelosztó???

Szabber
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

egy kis infó a kocsimról.
most jár le a vizsga, úgy néz ki egy 100ast rá kell dobnom
nem vagyok feldobva..

a sztory:

2 hét múlva müszaki. eredetileg gondoltam hogy egy motor vmûszij csere +fék, hutö stb folyadék csere kell. hát nem
elvittem ma egy állapotfelmérésre. megemelték fejcsóválás. megmutogatták nagyjából a dolgokat és van egy sejtésem hogy igazuk van.
tiszta rozsda minden alul.. cry

elsõ tengely kerékcsapágy, gömbfej: jó
szilentek: rossz!
stabilizátor: jó

futómû: hátsó tengely kerékcsapágy, gömbfej : jó
szilent: rossz
stab: jó.

elsõ hátsó lcsill: jó

ablaktörlö, gumik, szélvédõ: jó

elsõ fék:
tárcsa, betét: jó.
fékcsõ: cserés

hátsó:
tárcsa, betét: jó.
fékcsõ, fékmunkahenger: csere

kipu, világitás, OK
fékfolyadék: 151C fok
fagyállo: -30C
akksi: jó

árajánlat:
2 db stab. szilent: 8300ft
futomu beáll: 2e
fékcsö elõl: 2 db 4300
csere mdij: 8500 ft
fékcsõ hátul 2 db: 3e
csere mdij: 8500 ft

fék munkahenger:
2 db 5e
csere mdij: 2dbra 10e

fékmérés 2e

kormányösszekötö gombfej: belso 1 db 3e
mdij: 5500

lengõkar:2 db gombfej alsó: 10e
mdij: 10e

stab szilent: 2 db 3e
mdij: 6e

ennyi: ez kb 90!

+ha elviszik muszakira +30e mert a kaszni is sanszos arra nem költök nem érdekel
+5e a jóindulat

hát így állunk.
felhivtam a szerelõm Õ ha ezeket szla nélkül megcsinálja muszaki vizsgával együtt talán kijön egy 100asbõl mégse 130

today, tomorrow..???
Matenak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm

Hozzászólás Szerző: Matenak »

Baszki, 21 éves, mit gondoltál, örökre új állapotban marad? :-)
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Nem yo a szerelõd.........Vittem már a tiednél rosszabb állapotú autót is mûszakiztatni és majdnem negyed ennyiért volt meg a mûszaki.A többit meg ráérsz apránként megcsinálni rajta.
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Szerintem nem jó apránként megcsinálni, érdemesebb mindig tip-top állapotban tartani. Ha most ezek derültek ki, akkor ezeket kell most megcsináltatni. Akkor rendesen le lehet mûszakiztatni, és egy megbízható autód lesz.

Vagy azt is lehet, hogy nem csinálsz rajta semmit, megpróbálod jó pénzért átlökni a vizsgán, taposod a belét amíg megy, aztán ha megadja magát leadod vasba.

Ha apránként csinálod, akkor lesz egy rossz autód, és végül ugyanannyiba fog kerülni, mintha mindig rendbe tartanád.
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

ezek hivatalos szerviz ajánlatok.
beszéltem a szerelommel megnézi Õ is.
fékcsöveket és a fékmunkahengereket meg amit mond megcsináltatom.
hátha a szilenteket nem kell
vizsgadijjal együtt 100ba bele kell h férjen
ugyis megtartom az autót
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Ez nyilván pénztárca függõ.1kiló egyszerre nem kevés pénz.
Nekem nem szokott hírtelen egyben ennyim lenni.
Ezért én álltalában levizsgáztatom és ahogy van pénzem,mindíg helyrehozok valamit rajta.
Válasz küldése