Oldal: 36 / 163
Elküldve: 2010 okt. 27, 08:06 pm
Szerző: Bandagoose
Ja, és nem feltétlenül okoz gyorsulás- és erõcsökkenést a kopogásszenzor hibája. Legalábbis nem érezhetõen, fõleg, ha fokozatosan állt be a hiba.
Elküldve: 2010 okt. 27, 08:26 pm
Szerző: Ghee
Bandagoose írta:Na igen. Amit viszont Szullosz feltett, az a VVTI kopogásszenzora, ha nem tévedek.
Hagyd a méricskélést. Az volna a biztos, ha kicserélnéd ideiglenesen egy olyanra, ami tutira jó.
Megtenném, ha az idõm engedné és itt figyelne egy felesleges kopogásérzékelõ. Amúgy mi pénz egy ilyen szenzor? Lehet nem is az a hiba akkor hiába. Elõbb hallgatózás lenne célravezetõbb, nem?
"Kellõ idõben a kellõ csapás."

Elküldve: 2010 okt. 27, 08:46 pm
Szerző: Bandagoose
De, biztosan az a célravezetõbb, feltéve, hogy valakinek olyan szakértõ füle van!!
Javasolnám a fülesbaglyot...
Nekem nincs, tehát én folytatnám a kizárásos alapon történõ hibakeresést ezen a módon.
nem tudom, mi pénz lehet, de nem is úgy gondoltam, hanem úgy, hogy esetleg kérnél egyet kölcsönbe valami klubtagtól.
Elküldve: 2010 okt. 27, 09:03 pm
Szerző: Birka
Lackó írta:
Bocs Bubi, de E11 semmilyen formában sem bizsereg.....


Csak egy picit?
Nem kell hogy válaszolj....
Elküldve: 2010 okt. 27, 09:09 pm
Szerző: Bandagoose
Nem tud valaki véletlenül ilyen doblemezeket bontottan???
Ne, ne mondjátok, hogy nézzem meg Késmárkban...

Elküldve: 2010 okt. 28, 05:32 pm
Szerző: Pacsker
http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/cor ... inea_terra
Nem rossz az a hátsó spoiler. Birka? Lövünk egyet? Vagy új projekt lesz?!

Elküldve: 2010 okt. 28, 05:35 pm
Szerző: Birka
Nem bizsereg... (Lackó után szabadon)

Elküldve: 2010 okt. 28, 09:08 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 okt. 28, 10:28 pm
Szerző: Birka
Ott van a kit, meg a felni is!

Elküldve: 2010 okt. 29, 08:49 am
Szerző: Bubi
Elküldve: 2010 nov. 10, 11:01 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 nov. 14, 01:34 pm
Szerző: six
Sziasztok E11-es harcosok,
mióta megvan az autó (=> lásd az aláírásom), azóta bosszant egy dolog: A mûszerfal fényei annyira haloványak, hogy nap közben nem látni belõlük semmit. Ez még nem is lenne baj

, de a tompított felkapcsolt állapotáról nem kapok visszajelzést, lehet hogy ki van égve egy lámpa? (A fényszóró felkapcsolásakor már kigyullad egy lámpa.) Úgyhogy mindig a kapcsolót kell nézegessem, hogy elfelejtettem-e felkapcsolni.
A másik, hogy a középkonzolon is kiégett két izzó, itt ugye csak le kell rántani a két tekerõt (légbefúvás ereje + hõfok) és alatta kiszedni a csavarokat? Milyen izzók kellenek oda, van típusszámuk? Csak hogy ne akkor kelljen elmenni a bótba, ha már szét van kapva a mûszerfal...
És akkor normális hogy a mûszerfal-világítás fényereje ilyen gyenge?
...és még egy harmadik dolog: A Harmonyban ugye nincs szakaszos ablaktörlõ (elég nevetséges egyébként!), ki lehetne cserélni a kormánykapcsolót egy olyanra, ami szakaszost is tud? Vagy ehhez kábelezés, ablaktörlõmotor-berhelés vagy egyéb is szükséges? Már megszoktam mondjuk hogy egy ujjal pöcögtetem szitáló esõben, de mégis kicsit komolytalannak érzem, és ha nem óriási összeg és fõleg ha nem bonyolultabb csavarozásnál és csatlakozók összedugásánál, nekiugranék a cserének.
Köszi szépen!
Elküldve: 2010 nov. 14, 03:51 pm
Szerző: Ghee
Sajnos a tompított fényszórónak az elõzõ verzióban tutira nincs visszajelzõje... használatijában sem említik...
Az izzótipusokra én is kíváncsi lennék.
Elküldve: 2010 nov. 14, 06:57 pm
Szerző: Bandagoose
A tompított fényszórónak nincs visszajelzõ lámpája.
Nem tudom, mire értetted, hogy halovány, a kilóméteróra világítására? lehet, hogy ki van benne égve egy-két izzód. A kormány mögött, bal oldalt van a fényerõ állítására szolgáló potméter mellesleg...
A középkonzol izzóit pedig úgy tudod cserélni, hogy az összes tekerõgombot lehúzod, a két szélsõ mögött van egy-egy csavar. Plusz lehúzod a külsõ-belsõ levegõ állító karjáról a gombot (vigyázz, ki fog esni az átlátszó mûanyag belõle, nehogy beejtsd valahová a konzol mögé mert az szopó), ezután az egész középkonzol alul meghúzod, kipattintod, majd ugyanígy felül is. Ne félj, nem törnek. Majd ha kipattantak a patentok, akkor lefelé megnyomod, hogy ki tudjon jönni a mûszerfalpárna alól, és így veszed le.
A hõmérsékletállító panelen van két izzó, plusz egy a hamutálban, egy pedig a szivargyújtóban. A szivargyújtót kivéve, foglalt nélküli "rizsszemizzó" kell bele (Homasitóban lehet kapni zöldet, párban, szép hideg színe van), ha fehéret veszel, akkor arra át kell húzni a zöld "gumibugyit" ami nem mindig jön le épségben.
A szivargyújtó izzója forrasztós, és csak fehérben kapni, tudomásom szerint.
De gyakran elõfordul, hogy csak az érintkezésükkel van baj.
Elküldve: 2010 nov. 14, 10:54 pm
Szerző: Pacsker
Azért halvány, mert öregek már az izzók!
gyárilag 3,2 wattos borsók valóak bele, de nem égeti szét az 5W-se. A gumi kotonokat át kell rakni szépen! Borsó, rizs és gyári toyota izzó kell bele.
Bandagoose felsorolása mellett, még világítania kell, az elektromos fényszórómagasság állítónak és a ködlámpakapcsolónak(mindegy, hogy kardánboxban, vagy mûszerfalon van). Még a bal elsõ elektromos ablak kapcsolójának is, de gondolom nincs a tiedben.
Érdemes egyszerre cserélni mindet. Utána iszonyat jó érzés vezetni éjszaka!
Csótány egy felszerelés sajnos. Iszonyat sokat butítottak. Csináltam már két olyat, mint a tied. Nem, hogy az int-et szedték le az ablaktrölõ karról, de még int idõ állítást is! Emellett A Bandagoose által említett mûszeregység fényerõ szabályzó is hiánycikk a tiedben, ha jól gondolom!
Jöttek már hozzám úgy, hogy nem lehet utólag ezeket beszerelni, mert a márkaszervízben azt mondták, hogyha nem volt benne ebben a felszereltségben, akkor újra kellene kábelezni és riogatják akár 6 jegyû összegekkel is!
Gyakorlatilag az új bajuszkapcsoló (akár elsõ ködlámpakapcsolóval is, vagy az 5 ajtós hátsó ablaktörlõ kapcsolójával is) tökéletesen mûködik. saru rádug és csókolom.
A fényerõszabályzó csatija is ott van, csak rövidre van zárva (így max fényerõt látsz mindig). Azt is csak rá kell dugni és a mûszerfalból a vakdugót kiszedni, majd annak a helyére becsavarni. Emellett állítható kormányoszlopot is szoktam berakni.
Keress és bütykölj!
Hajrá!