E11 - (1997-2002)
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
- Ghee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Megtenném, ha az idõm engedné és itt figyelne egy felesleges kopogásérzékelõ. Amúgy mi pénz egy ilyen szenzor? Lehet nem is az a hiba akkor hiába. Elõbb hallgatózás lenne célravezetõbb, nem?Bandagoose írta:Na igen. Amit viszont Szullosz feltett, az a VVTI kopogásszenzora, ha nem tévedek.
Hagyd a méricskélést. Az volna a biztos, ha kicserélnéd ideiglenesen egy olyanra, ami tutira jó.
"Kellõ idõben a kellõ csapás."
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
De, biztosan az a célravezetõbb, feltéve, hogy valakinek olyan szakértõ füle van!! 
Javasolnám a fülesbaglyot...
Nekem nincs, tehát én folytatnám a kizárásos alapon történõ hibakeresést ezen a módon.
nem tudom, mi pénz lehet, de nem is úgy gondoltam, hanem úgy, hogy esetleg kérnél egyet kölcsönbe valami klubtagtól.
Javasolnám a fülesbaglyot...
Nekem nincs, tehát én folytatnám a kizárásos alapon történõ hibakeresést ezen a módon.
nem tudom, mi pénz lehet, de nem is úgy gondoltam, hanem úgy, hogy esetleg kérnél egyet kölcsönbe valami klubtagtól.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/cor ... inea_terra
Nem rossz az a hátsó spoiler. Birka? Lövünk egyet? Vagy új projekt lesz?!
Nem rossz az a hátsó spoiler. Birka? Lövünk egyet? Vagy új projekt lesz?!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bubidisc álomrájd 






Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Sziasztok E11-es harcosok,
mióta megvan az autó (=> lásd az aláírásom), azóta bosszant egy dolog: A mûszerfal fényei annyira haloványak, hogy nap közben nem látni belõlük semmit. Ez még nem is lenne baj
, de a tompított felkapcsolt állapotáról nem kapok visszajelzést, lehet hogy ki van égve egy lámpa? (A fényszóró felkapcsolásakor már kigyullad egy lámpa.) Úgyhogy mindig a kapcsolót kell nézegessem, hogy elfelejtettem-e felkapcsolni. 
A másik, hogy a középkonzolon is kiégett két izzó, itt ugye csak le kell rántani a két tekerõt (légbefúvás ereje + hõfok) és alatta kiszedni a csavarokat? Milyen izzók kellenek oda, van típusszámuk? Csak hogy ne akkor kelljen elmenni a bótba, ha már szét van kapva a mûszerfal...
És akkor normális hogy a mûszerfal-világítás fényereje ilyen gyenge?
...és még egy harmadik dolog: A Harmonyban ugye nincs szakaszos ablaktörlõ (elég nevetséges egyébként!), ki lehetne cserélni a kormánykapcsolót egy olyanra, ami szakaszost is tud? Vagy ehhez kábelezés, ablaktörlõmotor-berhelés vagy egyéb is szükséges? Már megszoktam mondjuk hogy egy ujjal pöcögtetem szitáló esõben, de mégis kicsit komolytalannak érzem, és ha nem óriási összeg és fõleg ha nem bonyolultabb csavarozásnál és csatlakozók összedugásánál, nekiugranék a cserének.
Köszi szépen!
mióta megvan az autó (=> lásd az aláírásom), azóta bosszant egy dolog: A mûszerfal fényei annyira haloványak, hogy nap közben nem látni belõlük semmit. Ez még nem is lenne baj
A másik, hogy a középkonzolon is kiégett két izzó, itt ugye csak le kell rántani a két tekerõt (légbefúvás ereje + hõfok) és alatta kiszedni a csavarokat? Milyen izzók kellenek oda, van típusszámuk? Csak hogy ne akkor kelljen elmenni a bótba, ha már szét van kapva a mûszerfal...
És akkor normális hogy a mûszerfal-világítás fényereje ilyen gyenge?
...és még egy harmadik dolog: A Harmonyban ugye nincs szakaszos ablaktörlõ (elég nevetséges egyébként!), ki lehetne cserélni a kormánykapcsolót egy olyanra, ami szakaszost is tud? Vagy ehhez kábelezés, ablaktörlõmotor-berhelés vagy egyéb is szükséges? Már megszoktam mondjuk hogy egy ujjal pöcögtetem szitáló esõben, de mégis kicsit komolytalannak érzem, és ha nem óriási összeg és fõleg ha nem bonyolultabb csavarozásnál és csatlakozók összedugásánál, nekiugranék a cserének.
Köszi szépen!
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
A tompított fényszórónak nincs visszajelzõ lámpája.
Nem tudom, mire értetted, hogy halovány, a kilóméteróra világítására? lehet, hogy ki van benne égve egy-két izzód. A kormány mögött, bal oldalt van a fényerõ állítására szolgáló potméter mellesleg...
A középkonzol izzóit pedig úgy tudod cserélni, hogy az összes tekerõgombot lehúzod, a két szélsõ mögött van egy-egy csavar. Plusz lehúzod a külsõ-belsõ levegõ állító karjáról a gombot (vigyázz, ki fog esni az átlátszó mûanyag belõle, nehogy beejtsd valahová a konzol mögé mert az szopó), ezután az egész középkonzol alul meghúzod, kipattintod, majd ugyanígy felül is. Ne félj, nem törnek. Majd ha kipattantak a patentok, akkor lefelé megnyomod, hogy ki tudjon jönni a mûszerfalpárna alól, és így veszed le.
A hõmérsékletállító panelen van két izzó, plusz egy a hamutálban, egy pedig a szivargyújtóban. A szivargyújtót kivéve, foglalt nélküli "rizsszemizzó" kell bele (Homasitóban lehet kapni zöldet, párban, szép hideg színe van), ha fehéret veszel, akkor arra át kell húzni a zöld "gumibugyit" ami nem mindig jön le épségben.
A szivargyújtó izzója forrasztós, és csak fehérben kapni, tudomásom szerint.
De gyakran elõfordul, hogy csak az érintkezésükkel van baj.
Nem tudom, mire értetted, hogy halovány, a kilóméteróra világítására? lehet, hogy ki van benne égve egy-két izzód. A kormány mögött, bal oldalt van a fényerõ állítására szolgáló potméter mellesleg...
A középkonzol izzóit pedig úgy tudod cserélni, hogy az összes tekerõgombot lehúzod, a két szélsõ mögött van egy-egy csavar. Plusz lehúzod a külsõ-belsõ levegõ állító karjáról a gombot (vigyázz, ki fog esni az átlátszó mûanyag belõle, nehogy beejtsd valahová a konzol mögé mert az szopó), ezután az egész középkonzol alul meghúzod, kipattintod, majd ugyanígy felül is. Ne félj, nem törnek. Majd ha kipattantak a patentok, akkor lefelé megnyomod, hogy ki tudjon jönni a mûszerfalpárna alól, és így veszed le.
A hõmérsékletállító panelen van két izzó, plusz egy a hamutálban, egy pedig a szivargyújtóban. A szivargyújtót kivéve, foglalt nélküli "rizsszemizzó" kell bele (Homasitóban lehet kapni zöldet, párban, szép hideg színe van), ha fehéret veszel, akkor arra át kell húzni a zöld "gumibugyit" ami nem mindig jön le épségben.
A szivargyújtó izzója forrasztós, és csak fehérben kapni, tudomásom szerint.
De gyakran elõfordul, hogy csak az érintkezésükkel van baj.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azért halvány, mert öregek már az izzók!
gyárilag 3,2 wattos borsók valóak bele, de nem égeti szét az 5W-se. A gumi kotonokat át kell rakni szépen! Borsó, rizs és gyári toyota izzó kell bele.
Bandagoose felsorolása mellett, még világítania kell, az elektromos fényszórómagasság állítónak és a ködlámpakapcsolónak(mindegy, hogy kardánboxban, vagy mûszerfalon van). Még a bal elsõ elektromos ablak kapcsolójának is, de gondolom nincs a tiedben.
Érdemes egyszerre cserélni mindet. Utána iszonyat jó érzés vezetni éjszaka!
Csótány egy felszerelés sajnos. Iszonyat sokat butítottak. Csináltam már két olyat, mint a tied. Nem, hogy az int-et szedték le az ablaktrölõ karról, de még int idõ állítást is! Emellett A Bandagoose által említett mûszeregység fényerõ szabályzó is hiánycikk a tiedben, ha jól gondolom!
Jöttek már hozzám úgy, hogy nem lehet utólag ezeket beszerelni, mert a márkaszervízben azt mondták, hogyha nem volt benne ebben a felszereltségben, akkor újra kellene kábelezni és riogatják akár 6 jegyû összegekkel is!
Gyakorlatilag az új bajuszkapcsoló (akár elsõ ködlámpakapcsolóval is, vagy az 5 ajtós hátsó ablaktörlõ kapcsolójával is) tökéletesen mûködik. saru rádug és csókolom.
A fényerõszabályzó csatija is ott van, csak rövidre van zárva (így max fényerõt látsz mindig). Azt is csak rá kell dugni és a mûszerfalból a vakdugót kiszedni, majd annak a helyére becsavarni. Emellett állítható kormányoszlopot is szoktam berakni.
Keress és bütykölj!
Hajrá!
gyárilag 3,2 wattos borsók valóak bele, de nem égeti szét az 5W-se. A gumi kotonokat át kell rakni szépen! Borsó, rizs és gyári toyota izzó kell bele.
Bandagoose felsorolása mellett, még világítania kell, az elektromos fényszórómagasság állítónak és a ködlámpakapcsolónak(mindegy, hogy kardánboxban, vagy mûszerfalon van). Még a bal elsõ elektromos ablak kapcsolójának is, de gondolom nincs a tiedben.
Érdemes egyszerre cserélni mindet. Utána iszonyat jó érzés vezetni éjszaka!
Csótány egy felszerelés sajnos. Iszonyat sokat butítottak. Csináltam már két olyat, mint a tied. Nem, hogy az int-et szedték le az ablaktrölõ karról, de még int idõ állítást is! Emellett A Bandagoose által említett mûszeregység fényerõ szabályzó is hiánycikk a tiedben, ha jól gondolom!
Jöttek már hozzám úgy, hogy nem lehet utólag ezeket beszerelni, mert a márkaszervízben azt mondták, hogyha nem volt benne ebben a felszereltségben, akkor újra kellene kábelezni és riogatják akár 6 jegyû összegekkel is!
Gyakorlatilag az új bajuszkapcsoló (akár elsõ ködlámpakapcsolóval is, vagy az 5 ajtós hátsó ablaktörlõ kapcsolójával is) tökéletesen mûködik. saru rádug és csókolom.
A fényerõszabályzó csatija is ott van, csak rövidre van zárva (így max fényerõt látsz mindig). Azt is csak rá kell dugni és a mûszerfalból a vakdugót kiszedni, majd annak a helyére becsavarni. Emellett állítható kormányoszlopot is szoktam berakni.
Keress és bütykölj!
Hajrá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

