Nem tudom végül ki ment el megnézni az autót, de kérem jelezzen nekem vagy Tibinek, hogy mivel tartozom a fáradozásért
ELADÓ COROLLA
Re: ELADÓ COROLLA
Telefonon azt az infot kaptam, hogy motor szépen jár, kaszni pedig nem olyan mint a hirdetésben leírtak, hátsó lengéscsillapítók pedig majd cserések lesznek előbb-utóbb. Próbakör után Tibi nem telefonált úgyhogy gyanítom, hogy különösebb gond nem lehetett. Csábító nagyon az ajánlat semmi kétség, de azt hiszem várok még a vétellel
Aki ott volt remélem azért ír egy "élménybeszámolót" a részletekről.
Nem tudom végül ki ment el megnézni az autót, de kérem jelezzen nekem vagy Tibinek, hogy mivel tartozom a fáradozásért
Köszönöm 
Nem tudom végül ki ment el megnézni az autót, de kérem jelezzen nekem vagy Tibinek, hogy mivel tartozom a fáradozásért
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Leírtam jó hosszan, de közben kijelentkeztem és elveszett
Toytib tud mindent.
Szuper kis autó!
Toytib tud mindent.
Szuper kis autó!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA
Nos,
Pacskerral voltunk megnézni.
Kívülről tipikusan olyan, mint egy ilyen korú és idős úr által használt autótól várnánk. Vannak rajta sérülések körbe mindenhol, de egyik sem vészes. Nagyobb balesete biztos hogy nem volt, Minden a helyén van és GYÁRIAK!!! a lámpák is.
Motor teljesen rendben van, úgy megy ahogy egy ilyen 1,3as-tól azt elvárja az ember. Olaj, hűtőfolyadék szép volt benne. Egyedül a vezérlés oldalon van olajszivárgás. Állítólag szimeringek voltak cserélve, akkor csak az olajpumpánál lehet a szivárgás, mert az gyárilag pasztázva van. Szerintem egy újrapasztázással az is orvosolható.
Futómű is teljesen rendben. A hátsó gátlók hamarosan cserére szorulnak, de még használhatók. Nem kopog, nem zörög, nem nyüszög.
A felszereltsége is nagyon jó. Klimás, szervós, fényszórómagasság állítós. Minden működik!
Én a helyedben nem haboznék, mert a HAHUN lévő autók közül ár/érték arányban a legjobb és ki tudja mikor jelenik meg hasonló.
Tényleg egy idős úré volt újkora óta, látszik rajta, hogy nincs széthajtva, szétbarmolva.
Pacskerral voltunk megnézni.
Kívülről tipikusan olyan, mint egy ilyen korú és idős úr által használt autótól várnánk. Vannak rajta sérülések körbe mindenhol, de egyik sem vészes. Nagyobb balesete biztos hogy nem volt, Minden a helyén van és GYÁRIAK!!! a lámpák is.
Motor teljesen rendben van, úgy megy ahogy egy ilyen 1,3as-tól azt elvárja az ember. Olaj, hűtőfolyadék szép volt benne. Egyedül a vezérlés oldalon van olajszivárgás. Állítólag szimeringek voltak cserélve, akkor csak az olajpumpánál lehet a szivárgás, mert az gyárilag pasztázva van. Szerintem egy újrapasztázással az is orvosolható.
Futómű is teljesen rendben. A hátsó gátlók hamarosan cserére szorulnak, de még használhatók. Nem kopog, nem zörög, nem nyüszög.
A felszereltsége is nagyon jó. Klimás, szervós, fényszórómagasság állítós. Minden működik!
Én a helyedben nem haboznék, mert a HAHUN lévő autók közül ár/érték arányban a legjobb és ki tudja mikor jelenik meg hasonló.
Tényleg egy idős úré volt újkora óta, látszik rajta, hogy nincs széthajtva, szétbarmolva.
EE101 Sedan, 7A-FE
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: ELADÓ COROLLA
Akkor, ha ilyen típusra van szüksége, instant get!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Re: ELADÓ COROLLA
Szia! Nagyon gondolkodok elhiheted : ) Voltak alap dolgok, amiket kitűztem célul és ez az autó túlszárnyalja. De a karosszériával rám hoztátok a frásztIceRocko írta:Nos,
Pacskerral voltunk megnézni.
Kívülről tipikusan olyan, mint egy ilyen korú és idős úr által használt autótól várnánk. Vannak rajta sérülések körbe mindenhol, de egyik sem vészes. Nagyobb balesete biztos hogy nem volt, Minden a helyén van és GYÁRIAK!!! a lámpák is.
Motor teljesen rendben van, úgy megy ahogy egy ilyen 1,3as-tól azt elvárja az ember. Olaj, hűtőfolyadék szép volt benne. Egyedül a vezérlés oldalon van olajszivárgás. Állítólag szimeringek voltak cserélve, akkor csak az olajpumpánál lehet a szivárgás, mert az gyárilag pasztázva van. Szerintem egy újrapasztázással az is orvosolható.
Futómű is teljesen rendben. A hátsó gátlók hamarosan cserére szorulnak, de még használhatók. Nem kopog, nem zörög, nem nyüszög.
A felszereltsége is nagyon jó. Klimás, szervós, fényszórómagasság állítós. Minden működik!
Én a helyedben nem haboznék, mert a HAHUN lévő autók közül ár/érték arányban a legjobb és ki tudja mikor jelenik meg hasonló.
Tényleg egy idős úré volt újkora óta, látszik rajta, hogy nincs széthajtva, szétbarmolva.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA
Ha a karosszéria hibáktól tartasz csak, akkor NE TEDD!
Az egyik képen is látszik, hogy a jobb hátsó ív javítva volt mert nekitolattak, de sajnos nem szakszerűen javítoták. Gittelték majd nem is színhelyesen fújták le. Viszont ha pár lépésre állsz az autótól, már nem feltűnő. Az első lökhárítón van pár karc. Állítólag a rotációskapa dőlt neki. A bal oldalon van egy hosszú horzsolás. Szerintem egy polírozással ideiglenesen lehet mérsékelni a látványosságát, mert nincs megnyomva, csak a festék sérült. A csomagtér ajtó is meg van nyomva egy helyen, olyan mintha egy vékonyabb vascső dőlt volna neki.
Én mikor aputól megkaptam, nagyon ramaty állapotban volt az enyém. Az eleje enyhén törött volt, hullámos volt a motorgépháztető, a lámpák csálén álltak. A két hátsó ív nagyon szét volt rohadva, amit nagyon összegányoltatott apu majd odáig jutottak hogy csak le volt gittelve. Így jártam vele 1,5évig. Kellemetlen volt, nem ültem benne ilyen büszkén mint most, de tudtam, hogy össze fogom szedni a pénzt rá és meg fogom csináltatni a fényezést. Így is lett. A futóműve és motorikusan teljesen jó volt akkor is és nekem ez volt a fontos, hogy ne keljen vagyonokat költenem rá, annak ellenére, hogy napi használatban van.
Nem akarlak rábeszélni, mert a te döntésed, de tapasztalatból mondom, hogy én már nem egyszer bántam meg, akár alkatrész akár felni, akár bármi mást, hogy a vásárlásánál haboztam. Mert elvitték előlem és azóta se láttam ugyan olyat.
Szerintem ha ilyen autót szeretnél, akkor a legjobb választás!
Az egyik képen is látszik, hogy a jobb hátsó ív javítva volt mert nekitolattak, de sajnos nem szakszerűen javítoták. Gittelték majd nem is színhelyesen fújták le. Viszont ha pár lépésre állsz az autótól, már nem feltűnő. Az első lökhárítón van pár karc. Állítólag a rotációskapa dőlt neki. A bal oldalon van egy hosszú horzsolás. Szerintem egy polírozással ideiglenesen lehet mérsékelni a látványosságát, mert nincs megnyomva, csak a festék sérült. A csomagtér ajtó is meg van nyomva egy helyen, olyan mintha egy vékonyabb vascső dőlt volna neki.
Én mikor aputól megkaptam, nagyon ramaty állapotban volt az enyém. Az eleje enyhén törött volt, hullámos volt a motorgépháztető, a lámpák csálén álltak. A két hátsó ív nagyon szét volt rohadva, amit nagyon összegányoltatott apu majd odáig jutottak hogy csak le volt gittelve. Így jártam vele 1,5évig. Kellemetlen volt, nem ültem benne ilyen büszkén mint most, de tudtam, hogy össze fogom szedni a pénzt rá és meg fogom csináltatni a fényezést. Így is lett. A futóműve és motorikusan teljesen jó volt akkor is és nekem ez volt a fontos, hogy ne keljen vagyonokat költenem rá, annak ellenére, hogy napi használatban van.
Nem akarlak rábeszélni, mert a te döntésed, de tapasztalatból mondom, hogy én már nem egyszer bántam meg, akár alkatrész akár felni, akár bármi mást, hogy a vásárlásánál haboztam. Mert elvitték előlem és azóta se láttam ugyan olyat.
Szerintem ha ilyen autót szeretnél, akkor a legjobb választás!
EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
(Úgy utálom, hogy mindent leírtam részletesen és nem mentettem
)
Tökéletesen érvel IceRocko.
Idővel tudod szépíteni és jelenleg sem egy 10 színből álló szarrá rohadt kőműves verda. Vállalható, és műszakilag kimagaslóan jó állapotú a magyar átlag gépparkhoz képest.
Ilyen idős autónál nagyon ritka az ilyen. Ha a motorteret látnám csak, simán elhinném, hogy 50 ezret futott csak.
Tökéletesen érvel IceRocko.
Idővel tudod szépíteni és jelenleg sem egy 10 színből álló szarrá rohadt kőműves verda. Vállalható, és műszakilag kimagaslóan jó állapotú a magyar átlag gépparkhoz képest.
Ilyen idős autónál nagyon ritka az ilyen. Ha a motorteret látnám csak, simán elhinném, hogy 50 ezret futott csak.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: ELADÓ COROLLA
Hé hé! Ez itt az internet. Nemsokára 500.000 lesz az ára! 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: ELADÓ COROLLA
A bal elejéről tudtam, elküldte a képet email-ben és telefonban is elmondta és szerintem is polírral eltüntethető (bocsi, hogy erről nem tájékoztattalak benneteket). A lökhárítók egyáltalán nem érdekelnek, mert ez a feladatuk
Az ív meg az ilyen, ez benne van Azt hittem komolyabb sérülések vannak rajta. Tibivel is beszéltem, itt asszem cselekedni kell, remélem összejön
Na most kezdhetek izgulni, hogy ne adja el a tulaj.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Azt mondta IceRocko, hogy polírral javítható. Biztosan tuti nem tűnik el. Azt fényezni kell.
Idővel, ahogy lesz rá keret.
Idővel, ahogy lesz rá keret.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA
Hohooo....
Én azt írtam: "lehet mérsékelni a horzsolás látványosságát." Az nem egyenlő a javítással/eltüntetéssel.
Egyértelmű, hogy a későbbiekben fényezést igényel.
De polírozás után az sem lesz olyan feltűnő szerintem. 
Én azt írtam: "lehet mérsékelni a horzsolás látványosságát." Az nem egyenlő a javítással/eltüntetéssel.
EE101 Sedan, 7A-FE
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: ELADÓ COROLLA
Ha csak a lakk rétegbe ér a horzsolás, akkor elég a polír, ha a festéket is megsértette, akkor fényezés. Egyszerűbben: ha a körmödet merőlegesen áthúzod a karcon és érezhető a mélyedés, akkor a polír nem lesz megoldás, ott fényezni kell. Ha nem érzed, akkor elég a polír. 
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Re: ELADÓ COROLLA
Srácok, beszéltem a tulajjal, Ti is szóba jöttetek
és szerintem Nektek köszönhetően a szavát adta, hogy vasárnap az autó az enyém lesz, remélem nem gondolja meg magát : ) Tibivel megyünk reggeli órákban és ha ugyanolyan mint volt (mért ne lenne : ) ) hozom is haza. Köszönöm még egyszer a segítséget.
Re: ELADÓ COROLLA
Sziasztok! Elhoztam a CorollátIceRocko írta:Úgy legyen. Hajrá hajrá...
Várjuk a fejleményeket
Köszönöm srácok a segítséget, remélem egyszer eljutok talira és tudom valahogy viszonozni valamivel : ) Tibinek is külön köszönet, amiért sokat segített. Hazaút nagyon tetszett főleg, hogy jöhettem mögötte. Amúgy még el tudtam volna képzelni pár Toyotást a "konvojba"
Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget : )
