ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

E9 beárazása - Magyar vásárlási szoksáok

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Van még olyan vásárló, aki tényleg értékeli idõs autónál a megmaradt gyári állapotot és a valós kevés futást. Ide általában idõsebb, hozzáértõbb emberek jutnak el a korábbi tapasztalataik alapján. Kevés az ilyen. Aki nagyon régi autót vesz (jelen esetben E9), az vagy szegény, de megbízhatót szeretne, vagy a jóval ritkább fajta, a megszállott/nosztalgiázó.
Utóbbiból a megszállott, különlegeset és jól felszereltet akar (Gt-i, Gli, klíma, Coupe...), a nosztalgiázó esetleg beéri egy sima Xli-vel, 1.3-al...
A szegény pedig inkább a mûszaki állapotot nézi. Belefér 1-2 rohadás, korábbi törések, szakadt ülések, kis motor füstölés, fapad... A lényeg, hogy még elszaladjon minél több kilométert nagyobb gond és ráfordítás nélkül.

1. A szegény, "használati eszközt" vásárló (vagy Afrikai exportos, vagy munkás autót vásárló) egy E9-ért max 250 ezer Ft-ot ad meg szerintem.
2. A tudatos, úgy hosszabb távra tervezõ, hogy valamilyen szinten rendbe is akarja hozni (igényesebb ember), vagy pl 4WD vásárló max 350 ((400)) ezret ad érte. (Ritka az ilyen ember és már õ is az injektoros, jobban felszereltet keresi. Klubban pl: Steve, Bagoly...)
3. A fanatikus, nosztalgiázós, hobbi autós pedig megadhat érte akár 5-600-at is, de külföldön akár több ezer Euro-t is. (rózsaszín holló) Az enyémért már kínáltak már többször ennél többet is, de tényleg ritka. (Klubban pl: Harkányi Viktor, Toytomi, én ..., bár vásárlásnál még kevesebb, aki egyszerre sokat adna érte, még ha ésszerûbb is, mint idõvel beleönteni még többet.)

Minél többért hirdeted, annál tovább fogod árulni és ha irreálisan sokat kérsz érte, lehet a nyakadon marad. Mindenképp úgy lõdd be az árat, hogy komoly érdeklõdõ esetén engedhess belõle (ne 3 ezer Ft-ot).
Ahhoz, hogy akár a "2." kategóriába sorold az autód, tényleg kiemelkedõ állapotúnak kell lennie, a 3.-hoz meg vagy nagyon felszereltnek és különlegesnek, vagy pár tiz ezret futott szalonautónak.
A korábbi képek alapján (nem elérhetõk már a projektedben), nem éreztem azt a bizsergést, hogy óriási gyöngyszem lenne. Nem bántásból írom, csak hogy jobban tudj kalkulálni. Volt valami kaszni baja is, a lökhárító sem volt gyári és nem is volt nagyon felszerelve.

Ezek szigorúan saját tapasztalatok alapján megírt személyes vélemények. Lehet, hogy tévedek!
Vannak itt többen, akik nagy ármegmondók és hurrogók :) "Ne vicceljünk már ennyiért E10-et, vagy kicsit lelakottabb E11-et lehet kapni". Ez igaz és a vásárlók többsége is így gondolkodik. Azonban aki nem tipikus magyar felfogású: "minek nekem a régebbi? Az újabb mégsem annyira ciki, menõbb is, mégha kicsit rosszabb állapotú is" / "inkábbb megveszem az újabbat, mégha kurblis is az ablaka, a korábbi jól felszerelthez képest, de a szomszéd csak kívülrõl látja és így komolyabb embernek tûnök majd" ..., az megad egy korábbi kiemelkedõen jó állapotú idõsebb típusért többet, mint egy átlagos állapotú újabbnál. Lehet ellenérvelni a rozsdára hajlamossággal (de a jó állapot alatt ezt is értem és már az E9 és E10 is erõsen hajlamos a korrózióra), és egy alacsonyabb sofõrnek a hely is megfelelõ lehet egy E9-ben. Nem egy Maruti. Magyarul ezeknél a típusoknál - racionális, tudatos vásárlónál - már sokkal kevésbé számít az, hogy 93-as vagy 90-es évjáratú, minthogy milyen állapotú.

Legjobb példa a nehéz eladásra, hogy egy különleges, nagyon megkímélt, jól felszerelt, keveset futott Liftback Gt-i-t árulnak már több hete 500 ezer Ft-ért. Hozzáértõ szemmel nagyon jó vétel lehet, mégsem viszik el: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-7549900
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Hát lehet hogy igazad van.Akkor én is el vagyok tévedve valószínûleg.
A projecktemben láthatod hogy nézett ki nyáron.
Hát tavasszal ha lessz találkozó akkor észlelhetõ lesz a változás.Megkap mindent amitõl kitünõ lesz.Mûszakilag most is az kisebb esztétikai hibái vannak de meglesznek csinálva tavaszra.
Friss mûszakival tökéletes mûszaki és esztétikai álapotban lessz.mellesleg elsem éri addig a 90 000 kmet.
Igazából én olyan 350-400 irányárat gondolok rá teljesen tökéletes állapotában.
Szürke e9 sedan amirõl szó van.
Szerintetek nagyon elkalandoztam ?
Köszönöm a válaszotokat.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Gondolom Bepi hozzászólására írtad, mert az enyémmel majdnem egy idõben írtál. Olvass feljebb.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Igen egyszerre írtuk:)
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Az olvasottak alapján nagyon elkalandoztam.Tavasszal sajnos mindenféle képen megszeetnék válni tõle tipus váltás miatt.
200 e FT vettem de szerintem friss mûszakisan se tudom eladni drágábbért.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Bocsánat, doki, ha annak tûnt, nem állt szándékomban a régi típusokat lehurrogni. :)

Igyekeztem reális választ adni a hirdetett autóval kapcsolatban, noha élõben nem láttam. A rendelkezésre álló adatok alapján tartom a véleményemet továbbra is, de ez csak és kizárólag privát vélemény, nem "jövendõmegmondás"... :wink: :roll:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bepi81 2014 jan. 30, 12:32 pm-kor.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

doki írta:Az olvasottak alapján nagyon elkalandoztam.Tavasszal sajnos mindenféle képen megszeetnék válni tõle tipus váltás miatt.
200 e FT vettem de szerintem friss mûszakisan se tudom eladni drágábbért.
Azért friss mûszakival én meg merném próbálni a 275e-t, mint irányár és abból picit lehet engedni. Kb e körül van/lehet az az ár, amit szerintem hajlandóak az emberek kiadni érte.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha tényleg patika lesz kívül-belül, akkor szerintem felrakhatod többért is. Fõleg, ha igaz a 90 ezer km.
Maximum, ha több hónapig nem jelentkezik érte senki, lejjebb viszed az árát.

Természetesen jó fotók kellenek hozzá normális háttérrel és õszinte, korrekt leírással.

Hozd el a Királyréti talira :)
Sõt most a szülinapon is lesz több szedán. Esetleg ellátogathatnál ide is
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Most februárban nem tudok sajnos elmenni anyagi okok miatt+most kezek az új munkahelyemen.
Királyrétre viszont feltétlen elmegyek.Addig patika lesz az autó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Számonkérjük :)
Megjelenés kötelezõ! Mindenkinek :wink:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Megyünk.Megyünk!!!! :D
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Pacsker írta: Hozd el a Királyréti talira :)
... és majd hátsó öv nélkül távozol ... :D
Avatar
Holli
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2012 okt. 01, 08:27 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Hajmáskér

Hozzászólás Szerző: Holli »

Akkor én már kiveszem az enyémbõl a hátsó övet, és már úgy megyek.
Nehogy kísértésbe essél! :D
Toyota Corolla AE92 Sedan 1.6 XL 1989
Toyota Avensis T22 Liftback 2.0 Leather Sol 1999
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

:lol:
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Válasz küldése