Lakatolás
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Háztartási, vagy festékbolt és olcsó
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
http://www.kohazy.hu/?id=termekek&produ ... &nyelv=hunFrool írta:Ha valaki rendelkezik eladó kromofággal vennék 1-2 litert
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Ha valóban lehet kapni akkor felgyújtom az üzletet ahol venni akartam! Ott ugyanis azt mondták, hogy jan. 1-tõl tilos gyártani és forgalmazni.Pacsker írta:Háztartási, vagy festékbolt és olcsó
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Maximálisan egyetértek, (fater karosszériás )Ewing írta:Nemcsak a festés a fontos, alu/acél párosítás nem szerencsés az elektrokémiai korrózió miatt! Ha megnézel egy öreg vaslemezt amit alu szegecsekkel raktak össze, az acéllemez általában az összes szegecsfej alatt ki van rohadva.
Bár írtad, hogy ragasztottad, ha nincs fémes érintkezés alu és acél között nem lesz gond.
E11 sedan (4ZZFE)
Amúgy én a kromofágot nem javaslom mert ha arra festeni akarsz szinte bármilyen felület kezelés után ledobja a festéket. A nitró higitót inkább ajállanám én legalábbis. ( Csak mellesleg hogy fater fényezni is szokott és néha segítek) De rád van bízva..
Jahh és van lökhárító festék is fekete meg szürke ami mûanyagra van és azzal gyári kinézet is elérhetõ ( nekem is azzal lett az eleje fújva).
Jahh és van lökhárító festék is fekete meg szürke ami mûanyagra van és azzal gyári kinézet is elérhetõ ( nekem is azzal lett az eleje fújva).
E11 sedan (4ZZFE)
Komplett sárvédõ fényezés! :)
Sziasztok!
E11 Corollán lett felszerelve bontott gyári kék sárvédõ. Mivel pénzt nem nagyon szeretnék szánni rá, de azt sem akarnám, hogy kék színû maradjon, így
egy ismerõs javaslatára meg kellene itthon csinálnom. Szerintetek mennyire mûködik a következõ:
1. 1500-2000-es papírral felcsiszolni az egészet, persze elõtte az irányjelzõket kiszerelni.
2. nitro-val lezsírtalanítani
3. két kisebb horpadást gittel és kártya segítségével azt elhúzva nagyon vékonyan eltüntetni elsimítani, majd ismét vizes 2000-es papírral rámenni
4. garázs fellocsolás, hogy kevesebb por legyen, majd puha teljesen tiszta száraz rongyos áttörlése a teljes felületnek
5. maszkolás jó alaposan, nem sajnálva a papírt, fóliát és maszkolószalagot, illetve 3M-es ragasztószalagot javasoltak
6. festék vásárlása - állítólag az óbudai temetõ után egy festékboltban színt kikeverik és beleteszik a két komponensû festéket flakonba
7. ugyanott vásárolható ilyen flakonos szórógitt is
8. na itt nem tudom, hogy a szórógitt kell-e az egészre, vagy kell valami alapozófesték, vagy egybõl lehet fújni óvatosan a rendes festékkel
9. javasolt egy próbát elõtte sima fémlemezen, ahol a mozdulatot és a nyomás erejét kitesztelhetem, ergo így talán nem folyik meg
10. nagyon óvatosan több rétegben, inkább idõt hagyva rá, lefényezhetem az elemet, majd garázs bezár, és autó ott áll, min. 36 órát
11. maszkolások leszerelése, autó átpolírozása a mellette lévõ elemekkel is együtt, hogy össze-polírozott állapotot elérjem...
Hozzátette: EZT más emberek iskolában évekig tanulják és gyakorlatra is mennek, így ne várjak csodát, de ha ügyes vagyok nem lesz ronda, közel jó lesz a színkombináció is és nem fog elkezdeni rohadni sem, mint mondjuk egy utángyártott alkatrész, amit 28ezer körül le is fújnak.
Amúgy meg ha rendes fényezést szeretnék rá, akkor már az ajtót is kellene cserélni, és fújni, ha már azt, akkor a kalapált géptetõt is, ha már azt, akkor a bajuszlemezt is, ha már azt akkor a belsõ részeket, amiket kalapáltak és lealapozva hagytak, így meg akkor miért hagynám karcosan a jobb elsõ sárvédõmet!
Úgy lenne értelme állítólag az egésznek, hogy az korrekt legyen, ez viszont úgy 160ezer forint. A 14 éves autó viszont kb. 250-300ezer forintot ér. Megéri?! 
E11 Corollán lett felszerelve bontott gyári kék sárvédõ. Mivel pénzt nem nagyon szeretnék szánni rá, de azt sem akarnám, hogy kék színû maradjon, így
egy ismerõs javaslatára meg kellene itthon csinálnom. Szerintetek mennyire mûködik a következõ:
1. 1500-2000-es papírral felcsiszolni az egészet, persze elõtte az irányjelzõket kiszerelni.
2. nitro-val lezsírtalanítani
3. két kisebb horpadást gittel és kártya segítségével azt elhúzva nagyon vékonyan eltüntetni elsimítani, majd ismét vizes 2000-es papírral rámenni
4. garázs fellocsolás, hogy kevesebb por legyen, majd puha teljesen tiszta száraz rongyos áttörlése a teljes felületnek
5. maszkolás jó alaposan, nem sajnálva a papírt, fóliát és maszkolószalagot, illetve 3M-es ragasztószalagot javasoltak
6. festék vásárlása - állítólag az óbudai temetõ után egy festékboltban színt kikeverik és beleteszik a két komponensû festéket flakonba
7. ugyanott vásárolható ilyen flakonos szórógitt is
8. na itt nem tudom, hogy a szórógitt kell-e az egészre, vagy kell valami alapozófesték, vagy egybõl lehet fújni óvatosan a rendes festékkel
9. javasolt egy próbát elõtte sima fémlemezen, ahol a mozdulatot és a nyomás erejét kitesztelhetem, ergo így talán nem folyik meg
10. nagyon óvatosan több rétegben, inkább idõt hagyva rá, lefényezhetem az elemet, majd garázs bezár, és autó ott áll, min. 36 órát
11. maszkolások leszerelése, autó átpolírozása a mellette lévõ elemekkel is együtt, hogy össze-polírozott állapotot elérjem...
Hozzátette: EZT más emberek iskolában évekig tanulják és gyakorlatra is mennek, így ne várjak csodát, de ha ügyes vagyok nem lesz ronda, közel jó lesz a színkombináció is és nem fog elkezdeni rohadni sem, mint mondjuk egy utángyártott alkatrész, amit 28ezer körül le is fújnak.
Amúgy meg ha rendes fényezést szeretnék rá, akkor már az ajtót is kellene cserélni, és fújni, ha már azt, akkor a kalapált géptetõt is, ha már azt, akkor a bajuszlemezt is, ha már azt akkor a belsõ részeket, amiket kalapáltak és lealapozva hagytak, így meg akkor miért hagynám karcosan a jobb elsõ sárvédõmet!
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Re: Komplett sárvédõ fényezés! :)
Ezt neked kell tudni. A más színû elemet esetleg színre fújnám, de különösebben nem költenék az esztétikára. Az én autóm is körbe van húzva-horpasztva, már így vettem, nem érdekel. De ha ez a hobbid és boldogabban ülnél bele egy szebb autóba akkor simán elõfordulhat hogy megéri költeni rá a százezreket még akkor is ha esetleg csak te látod hogy jobb lett. Esetleg az autóra szánt összeget számold át sörbe, nyaralásba, vagy amit még szeretsz, ez elbillentheti a mérleg nyelvét :o)corolla14 írta:A 14 éves autó viszont kb. 250-300ezer forintot ér. Megéri?! :roll:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Sziasztok,
szerintetek hol tudnék venni jobb hátsó doblemezt ? (fém, ami a kerékív mögött van... egyelõre még gyártót sem találtam ilyenre, nemhogy forgalmazót... )
szerintetek hol tudnék venni jobb hátsó doblemezt ? (fém, ami a kerékív mögött van... egyelõre még gyártót sem találtam ilyenre, nemhogy forgalmazót... )
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


