Oldal: 4 / 10

Elküldve: 2012 máj. 21, 09:03 pm
Szerző: Pacsker
A 6-os váltóé talán egy picit rövidebb. Ha egy olyat raknátok a jelenlegi váltóba, talán egy picit pörgõsebb lenne, de félek, hogy nem sokkal.
Esetleg nézd meg egyéb Toyota típusok váltóinak áttételét. Aztán hátha ugyanakkora a kúp és a tányérkerék átmérõje.

Elküldve: 2012 máj. 21, 09:37 pm
Szerző: a döme
Ha jól logikázok, az összes 23 fogas féltengõs diffi szabadon csereberélhetõ ugye? Ilyen 1000 res yarisban bízok még, bár a mai eco motorkarakterisztikák miatt azt sem gondolnám.
A 6 os váltó nem homológ, azt kiszúrják.
Köszönöm a segítséget!

Elküldve: 2012 máj. 22, 08:46 pm
Szerző: a döme
Jó estét!
Lehet nálunk vásárolni speeres diffit? Lamellás, vagy viscos ez gyárilag?

Elküldve: 2012 júl. 08, 08:25 am
Szerző: fram
a döme írta:Jó estét!
Lehet nálunk vásárolni speeres diffit? Lamellás, vagy viscos ez gyárilag?
Udv!
nekem az 5. Vegattetel roviditve van, en mar igy vettem a kocsit,de meg tudom adni hol csinaltak.
Van elvileg sperres fwd corolla a magyar rallisok kozott, majd megprobalom kideriteni kicsoda.

A.

Elküldve: 2012 szept. 05, 08:45 pm
Szerző: fram
nemtom szokás-e linkelni, de ha már megtaláltam:
http://www.ae82.net/showthread.php?736-gearbox-database

Elküldve: 2012 szept. 05, 09:53 pm
Szerző: Pacsker
Köszi!

Hasznos lehet és ahogy nézem többnyire helyesek is lehetnek az adatok.

Elküldve: 2012 szept. 05, 10:26 pm
Szerző: mozso
a döme írta:Jó estét!
Lehet nálunk vásárolni speeres diffit? Lamellás, vagy viscos ez gyárilag?
Gyartani lehet, eddig kettot hasznaltam ugyanonnan, torzenes. Bevalt.

Elküldve: 2012 szept. 28, 10:37 am
Szerző: fram
Üdv!

Nincs valakinek szétszedve váltója, vagy fényékép róla, ahol össze tudnám hasonlítani a diffi házat, és ami benne van a sajátommal?

A.

Elküldve: 2012 szept. 28, 10:48 am
Szerző: fram
találtam a neten:

http://www.tercelreference.com/tercel_i ... html#front differentials
fram írta:Üdv!

Nincs valakinek szétszedve váltója, vagy fényékép róla, ahol össze tudnám hasonlítani a diffi házat, és ami benne van a sajátommal?

A.

Elküldve: 2012 szept. 28, 05:01 pm
Szerző: fram
Szóval az lenne a nagy kérdés, ha esetleg valaki már szedett szét váltót, hogyha keresztülnéz a diffin, akkor látszik-e valóban a kép szerinti tengely (a 4 kicsi belsõ fogaskerék között) vagy sem.

Mert nálam nem látszik, de akkor -a kép szerint- nekem valami más van. De mi?

Elküldve: 2012 szept. 30, 06:59 pm
Szerző: fram
Szétszedtem.
Nem tudj valaki mibõl való ez a lamellás sper?
Kép

És honnan tudnék szerezni, csináltatni hozzá lamellát a törött körmû helyett?
Kép

Elküldve: 2012 szept. 30, 07:13 pm
Szerző: Pacsker
Nem tudom sajnos, de ne dobd ki :)

Elküldve: 2012 szept. 30, 07:26 pm
Szerző: fram
majd szólok, ha elviszem a méh-be :P
Pacsker írta:Nem tudom sajnos, de ne dobd ki :)

Elküldve: 2013 jan. 02, 09:19 pm
Szerző: fram
Sziasztok!
Sajna a rövid végáttételem megadta magát, így most egy gyári 5-ös (c52) van a paripában. Mivel vezetni úgyse tudok jól :) fejleszteném a gépet, vettem egy bontott 6-os váltót -számítgattam, és elvileg ez jobb lesz (kevesebb fordulat esik, 1-3 rövidebb lesz) a rövid 5-ös váltómnál is. A kérdés az, hogy nincs valahol egy jó kis leírás a beépítésrõl? Ugy tudom páran megküzdöttek már vele a fórumról.
a paripa AE82, 4AGE silvertop motorral

Köszi!

Elküldve: 2013 jan. 02, 09:27 pm
Szerző: Pacsker
A projektemben (AE92 Liftback - Matyi) van pár kép a váltóról.
A felszerelésben SEMMI különleges, ha 4A motorhoz (4AFE, 4AGE) való. Felcsavarozod, berakod és kész. Egyedül a kulisszánál kell picit játszani, hogy legyen rükverced.

Az pontos áttételeket és sebességi értékeket megtalálod itt az elsõ oldalakon. Mindenképpen pörgõsebb lesz, mint a sima 5-ös C52-es rövid váltó, bár nem sokkal.