Oldal: 4 / 11
Elküldve: 2010 okt. 29, 10:24 pm
Szerző: Bandagoose
Ja, bocs. Én Robesznak írtam.
Elküldve: 2010 okt. 30, 02:03 am
Szerző: vadaspörkölt
nem gond
Elküldve: 2010 nov. 29, 06:35 pm
Szerző: sztreha
Sziasztok!
Igazából nem vagyok benne biztos, hogy a karburátor okozza a problémát, de másra nem tudok gyanakodni. Egy 90-es 1.3-as E9-rõl van szó.
A problémám az, hogy 5-ben 90 es tempó fölött rángat az autó, ha tartani akarom a sebességet, ha gyorsítok, vagy lassítok, akkor nincs ilyen gond, csak ha tartani akarom a sebességet. Természetesen más sebességi fokozatban is csinálja az adott fordulatszámtól (szerintem 2500 körül lehet). Olyan, mintha nem kapna benzint. Lehet ezt valahogy gyorsan és ügyesen orvosolni, vagy valami komolyabb dolog lehet a háttérben?
Köszönöm
Sztreha
Elküldve: 2010 nov. 29, 06:42 pm
Szerző: Pacsker
Szervusz!
Ha karbishoz elviszed és beállítás után kiderül, hogy nem ez okozta a problémát, akkor esetleg lehet még a gyújtás is.
Karbisokkal figyelj. Toyota vákuumos karbikhoz igazán 100-ból 1 autószerelõ ért. És lehet sokat mondtam.
Elküldve: 2010 nov. 29, 06:52 pm
Szerző: sztreha
Szia,
a gyertyákat akkor cseréltem, amikor megvettem a kocsit (két hete) és eddig ezt nem csinálta. Valami elmászhatott rajta?
Nem tudsz véletlenül Pest közelében egy jó karbist, aki nem akarja megkopasztani az embert?
Sztreha
Elküldve: 2010 nov. 29, 10:20 pm
Szerző: vadaspörkölt
Esetleg amikor igy reszel vagy mit csinal amikor pl 90el mész és hirtelen rálépsz a gázra akkor nem torpan elõbb és ugy indul meg rendesen?Ha igen akkor esetleg nem probalkoztal etanollal jarni vagy vmi rossz minõségü ukran benzinnel?

a karbisok nagyrésze szakszerüen nekiáll és csak tekergeti és a végén szarabb lesz mint volt. ha lehet ne nagyon tekergesd el mert tapasztalatbol mondom h nagy szivás lesz

.
Elküldve: 2010 nov. 30, 09:37 am
Szerző: sztreha
Szia,
azért állok elõtte értetlenül, mert ha gázt adok megindul, ha elveszem a gázt lelassul, de nem rángat. Csak egyenletes tempónál csinálja. Nem is vagyok benne biztos, hogy a karbi okozza, de nem tudok mire gondolni.
Sztreha
Elküldve: 2010 nov. 30, 11:01 am
Szerző: Bardos6
sztreha írta:Szia,
azért állok elõtte értetlenül, mert ha gázt adok megindul, ha elveszem a gázt lelassul, de nem rángat. Csak egyenletes tempónál csinálja. Nem is vagyok benne biztos, hogy a karbi okozza, de nem tudok mire gondolni.
Sztreha
Esetleg eldugult üzemanyagszûrõ Ac pumpa vagy karbi fúvóka.
Elküldve: 2010 nov. 30, 11:15 am
Szerző: vadaspörkölt
a fuvoka.nekem csinalt hasonlot vagyis pont uigyanezt csak ott hirtelen gazadasnal 90él pl torpant és ugy indult meg.csak nekem etanol miatt volt egy nagyobbra cseréltem és már ment is mint a szél.Neked valszeg csak dugulas lesz a gond.gyorsitasnal meg azért megy mert van egy középsõ fuvoka vhol ami akkor kapcsol ha elmegy a vakum ahogy rálépsz a gazra és akkor kap eleget.mielõtt karbishoz vinnéd a kocsit azért pucold át az egészet és ugy probald ki.
Elküldve: 2010 nov. 30, 03:03 pm
Szerző: sztreha
Köszönöm a hasznos tanácsokat, remélem tényleg csak dugulás lesz és sikerül rövid úton megoldani a problémát.
Ha megtudom, hogy mi volt a gond, beszámolok róla.
Elküldve: 2010 dec. 07, 06:35 pm
Szerző: sztreha
Sziasztok,
sikerült hozzáértõ emberrel is beszélnem (Attila közremûködésével) karburátor ügyben.
Sajnos a problémát tényleg ez okozza. A dugattyú, ami a "benzinadagoló tût" mozgatja sajnos egy ponton megszorul és csak erõvel lehet túlnyomni rajta. Ez okozza azt, hogy ha nem adok neki nagy gázt, csak tartom, akkor ezen a ponton elakad a henger és nem kap elég benzint (vagy túl sokat kap, de igazából mindegy) a motor, ezért dadog be. Esetleg tudtok róla, hogy lehetne kapni javítókészletet a karburátorhoz? Nem vagyok benne biztos, hogy a komplett cseréje nem okozna nagyobb gondot, mint ami most van.
Szintén a karbi miatt nem nagyon indul hidegen, mert valaki már piszkálta és az alapjárat feszítõcsavarját és nem az eredetit rakta vissza, ez meg nem a legjobb.
Úgy néz ki jövõ héten orvosoljuk a problémát és akkor vígan tudok autókázni vele.
Azért egy kis elõnye is volt a "szüttyögésnek", mivel 90 fölé nem nagyon mentem a kocsival a rángatózás miatt, így produkált nekem egy gyönyörû 6,2-es fogyasztást.
Sztreha
Elküldve: 2010 dec. 16, 08:53 pm
Szerző: sztreha
Sziasztok,
sikerült megtalálni a probléma forrását. Nem a dugattyú szorult meg, hanem a tû volt meggörbülve egy ponton. Az befeszült és azért nem tudott mozogni rendesen.
Közben beszéltem Toyota márkaszervízzel, hátha tudnak segíteni a dologban és láss csodát, átküldtek egy egészen jó robbantott ábrát, amin rajta van az összes még rendelhetõ alkatrész a karbihoz. Nagyrészt csavarok és tömítések, de hátha valakinek pont az kell. Akit esetleg érdekel küldjön privátot és elküldöm.
Sztreha
Elküldve: 2010 dec. 16, 09:40 pm
Szerző: Biagio
Örülök, hogy sikerült rájönni a probléma forrására.
Hasznos lehet köszi.

Karburátor típus
Elküldve: 2010 dec. 17, 08:48 pm
Szerző: ApafiMihaly
Sziasztok!
Honnan tudom, hogy milyen típusú az autóm karburátora?
Zöldfülû kérdés, de zöldfülû vagyok Corolla ügyben
1989 1.3 XL Liftback EE90 kinézetre pont olyan mint Sztreha kocsija
Köszönöm,
Mihály
Elküldve: 2010 dec. 26, 07:17 pm
Szerző: sztreha
Szia,
én sem tudom milyen típusú az enyém, de ha teszel fel róla fotót biztosan meg tudja neked mondani valaki.
Mihez kell a típus?
Üdv.:
Sztreha