E11 - (1997-2002)
Hát erről van itt szó, az OBD-s csatinál nincs mit rövidre zárni, csak kárt csinálhatsz vele!Pacsker írta:Sziasztok!
Sok autó vásárlásánál segtettem már. És amelyiknél megtaláltuk a Diagnostyc-ai dobozt, annál ki is tudtuk villogtatni a hibakódot. Ez általában egy fekete 2cm x 5cm -es fekete doboz 5centi mély, rajta az irásssal. ezt fel kell nyitni, benne találsz sok dugeszt.
A T(e)1-et és az E1-et kell egy dróttal összekötni, majd beülni és ráadni a gyújtást. Ekkor a check engine visszajelződ el kezd villogni. Normál esetben ugyanolyan sebességgel folyamatosan. Rossz esetben lassabban és kisebb nagyob szüneteket hagyva. Egy hibakód 2 számból áll össze. Ahogy rárakod a gyújtást el kezd villogni. egy kettő három kisszünet egy kettő három négy öt. Ez a 35-ös hibakód. Majd nagyobb szünet egy kettő kisszünet, egy. Ez a 21-es és gy tovább, majd a hibalista végén jó hossszú szünet és kezdi előröl (jó egyszer átellenőrizni).
N majd fekrod a hibakódokat és egy szakembertől, szakszervztől megkérdezed mit jelent. Ennyi!
Tegnapelőtt egy Supránál is sikeres volt, celicánál és Corollánál is csináltam. Aztán, hogy Robesznak igaza-e volt, hogy az E11 felvarrottat már csak Computerrel lehet kiolvastatni, azt nem tudom. Újabbakat még nemigen csináltam. Na meg lehet másnál mást kell rövidrezárni, de én úgy tudom mindegyiknél T1 E1. A szavam nem szentrás, kérdezz meg mást is.
Re: Check engine
Szia,Robesz írta:És mit kell tudnunk az autóról?
Mert ez most megint olyan, mint a múltkori Layos-os eset.
ne haragudj de fogalmam sincs, mi volt Neked a "múltkori eset". Hogy érted, hogy mit kell tudni az autóról? Mindent leírtam a körülményekről, E11 2001-es Corolla, ZZ4-es motor, milyen infóra van még szükséged?
Ismét egy számomra értelmezhetetlen kérdés. Kigyulladt a Check Engine, szeretném megtudni, milyen hibakódot tárolt el hozzá. Meg tudom házilag csinálni ennél a motornál és hogyan? Ez a kérdés. Nem az, hogy ki mikor volt lázas.Robesz írta:Azt tudjuk, hogy lázas volt, de ki?.... Mikor?... Meddig?....
Én inkább jobb szeretem előre tudni a dolgokat, mintsem a fejemet a homokba dugva azzal nyugtatni magamat, hogy ez csak egy pillanatnyi kihagyás volt. Előző autómon a lambdaszonda meghibásodását jelezte, igaz ott gyorsításkor 4-5 alkalommal is kivillant, mire elhatároztam hogy utánajárok. Nekem ez az autó nagy értékűnek számít, úgyhogy igenis izgat, hogy miről lehet szó.Robesz írta:egyábként ha eltűnt a hiba akkor nincs nagy vész, ezek szerint csak időlegesen állt fenn. Azt meg tudhatod esetleg, hogy később mivel lehet gond, de szerintem nem feltétlenül kell erre egyből rámozdulni!
Köszönöm, pont egy ilyen leírásra gondoltam! Ettől függetlenül úgy látom, biztosabb ha elviszem a szervizbe és kifizetem a bolondok adóját.Pacsker írta:Ez általában egy fekete 2cm x 5cm -es fekete doboz
Nahát, hogyan tudtál rájönni, hogy milyen autóm van? Csak nem kinéztél balra az avatáromra?Pacsker írta:Aztán, hogy Robesznak igaza-e volt, hogy az E11 felvarrottat már csak Computerrel lehet kiolvastatni
Robesz, Neked is köszönöm a segítséget! Miért, milyen egyéb motorokkal gyártottak ráncfelvarrt E11-et, az 1,4-es ZZ4-en kívül? Csak mert én nem láttam még mást és csodálkoztam, hogy miért bizonytalankodtál ennyire a motort illetően...
Hozzátenném, hogy kint is csak MOLnál tankoltunk...Layosh írta:Nana nem csak E11 nél. Ahol van Diag csati ott az megtehető. Egyébként igen lehet a rossz vizezett brenyától volt. :S
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1.6 VVt-i is létezett ráncfelvarrott E11 nél.
A sima békánál még 1.8 is. De az nem volt még változó szelepvezérlésü.
Szivesen a segitséget! Ha megtaláltad a dobozt én nem feltétlenül fizetném a bolondok adóját
A sima békánál még 1.8 is. De az nem volt még változó szelepvezérlésü.
Szivesen a segitséget! Ha megtaláltad a dobozt én nem feltétlenül fizetném a bolondok adóját
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
na helló. olvastam ezt a manuális hibakód kiolvasást és nagy meglepetésemre múködött el se hittem, az addig oké hogy rövid hosszú szünet de azt hogy milyen számokat jelentenek azt nem értem, szóval leírnám mit csinált és ha tudjátok fejtsétek már meg nekem. szal.:
- =szünet
-- = nagyobb szünet
I-II--IIII-I így villant és utána kezdte előről.
ne ez mit jelent?
- =szünet
-- = nagyobb szünet
I-II--IIII-I így villant és utána kezdte előről.
ne ez mit jelent?
Toyota Corolla 1.6 Liftback GTI 136 LE
Ha jól értelmezem pacsker leírását akkor 12-es 41-es hibakód.Cortez írta:na helló. olvastam ezt a manuális hibakód kiolvasást és nagy meglepetésemre múködött el se hittem, az addig oké hogy rövid hosszú szünet de azt hogy milyen számokat jelentenek azt nem értem, szóval leírnám mit csinált és ha tudjátok fejtsétek már meg nekem. szal.:
- =szünet
-- = nagyobb szünet
I-II--IIII-I így villant és utána kezdte előről.
ne ez mit jelent?
12 RPM Signal:
* No G or NE signal present for 2 seconds during cranking
* Open G circuit
41 Throttle Position sensor:
* No signal for 0.5 seconds or more at ignition ON. (VTA)
* TPS
* ECU
12: nincs földelés vagy test jel 2 másodpercig indítózás alatt.
41:nincs jel fél másodrecig vagy hosszabb ideig miközben a gyújtás rá van adva.
Márc 29. ->USA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tökéletes Gaborbol! 
Honnan van hibakód "szótárad" ?
Nem tudod átküldeni?
Six!
Nincs igazam? E11-től felfelé nem vagyok nagyon otthon bennük!
Tévedtem?
Honnan van hibakód "szótárad" ?
Nem tudod átküldeni?
Six!
Nincs igazam? E11-től felfelé nem vagyok nagyon otthon bennük!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
kösz gaborbol, közbe én is rájöttem a két számra közbe végigolvastam én is pacsker leírását, de most már tudom azt is mit is jelent hála neked
. de amúgy elviszem szakszervízbe átnézetem tüzetesebben, remélem meg fogja érni a pénzét. ja és engem is érdekelne az a hibakód "szótár" ha van neked.
Toyota Corolla 1.6 Liftback GTI 136 LE
ECU Diagnostic Codes for 4A Engines
The following codes apply to all Toyota 4A series engines.
*
4A-GE
*
4A-GZE
*
4A-GE 20V
Some codes may not exist in earlier or non-applicable engine ECU's but all codes are common between 4A and many other Toyota ECU. It is essential that you do have the proper manuals and skills necessary to perform diagnostic and repairs. This diagram is to assist those who are qualified in obtaining some information out of the ECU on cars equipped with factory units.
Diagnosis System: To obtain output, proceed as follows.
Initial conditions must be met for codes to appear in normal output.
*
1. Battery Voltage must be 11V or more
*
2. Throttle valves must be fully closed (on newer engines)
*
3. Accessories switched off
*
4. Engine at operating temperature
Turn the ignition switch ON. (Do not start engine)
Short terminals TE1 and E1 of the check connector of the diagnosis connector cluster.
Diagnostic Codes:
Normal Operation: (no malfunction)
*
the light will alternatively blink ON and OFF at 0.26 second intervals.
Malfunction Codes Indication
*
In the event of a registered malfunction, the light will blink every 0.52 second. The first series of blinks will equal the 1st digit of a 2 digit code and after a 1.5second pause, the second series of blinks will indicate the 2nd digit.
*
If there are 2 or more codes, there will be a 2.5 seconds pause between each signaled codes.
*
After all codes have flashed, there will be a 4.5 second interval and the codes will repeat until TE1 and E1 has been disconnected.
2-Trip detection logic:
*
Diagnostic Codes 20-29 are usually indicated with 2 -trip logic. This means that the ECU will need two repeated engine operational cycles, with the same problem for the code to be indicated, minimizing the false codes. The ignition must be switched OFF between the 2 successive engine operations.
Test Mode: (1989 and later ECU, with variation in models))
In this mode, the ECU will have increased sensing ability for malfunction detection. It can also detect starter signal circuit, and air conditioning components. The same codes also will be detected as those of the normal modes.
*
In the same manner and conditions as the normal diagnostic, short the TE2 and E1 of the diagnostic connector. Turn ignition ON to begin diagnosis in TEST mode.
*
To check that the TEST mode is operational, confirm that the warning light flashes with ignition in ON position.
*
Start the engine and drive the vehicle at or faster than 10km/h (6mph). If the speed fails to reach this the ECU will falsely report that the starter and speed sensor is malfunctioning. (code 41 and 42)
*
After test drive, short connectors TE1 and E1
*
Read diagnostic codes.
*
be sure to Remove SST from check connector when finished.
Warning: Test mode will not start if terminals are shorted after ignition is turned ON. Code 51 (AC compressor switch signal) is erratic by nature and will sometimes come on without malfunction.
The following are some common codes for easy troubleshooting, there are others which I will add at a later time when my list is more complete.
Code Signal Diagnosis Common Trouble Area
12 RPM Signal
* No G or NE signal present for 2 seconds during cranking
* Open G circuit
* Open, short in G or NE circuit.
* Distributor
* ECU
13 RPM signal
* No NE signal for 50msec at 1000rpm.
* Same as Above
14 Ignition
* No IGF signal to ECU for 4 consecutive IGT signal during engine running
* Open/short in IGF/IGT signal from igniter to ECU
* Igniter malfunction
* ECU
21 O2 sensor
* Open/short in heater circuit of oxygen sensor for 0.5 seconds
* Amplitude of O2 sensor reduced to 0.35-0.70V continuously for more than 60 seconds
* O2 sensor
* vacuum sensor
* ECU
22 H2O temperature sensor
* no signal at THW
* water temperature sensor
* ECU
24 Intake Air Temp sensor
* no signal at THA
* Intake air temp sensor
* ECU
25 A/F Lean
* O2 sensor output in less than 0.45 volts for at least 90 seconds when O2 sensor is warmed and 1500 rpm or above.
* open injector circuit
* lack of fuel pressure
* Ignition system
* Vacuum sensor
* O2 sensor
* ECU
31 Vacuum sensor
* No signal at Vacuum sensor (PIM)
* Vacuum sensor to ECU
33 ISCV (Idle speed control valve)
* Open or short in ISCV circuit
* ISCV Valve
41 Throttle Position sensor
* No signal for 0.5 seconds or more at ignition ON. (VTA)
* TPS
* ECU
42 Vehicle Speed Sensor
* No speed sensor signal to ECU when loaded driving condition with engine speeds 2000 to 5000 rpm. for 8 seconds or more.
* VSS
* ECU
43 Starter
* No starter signal to ECU when cranking in TEST mode. Terminal STA on ECU
* starter signal circuit
* starter relay
* ignition switch
52 #1 Knock sensor
* no KNK1 signal to ECU
* knock sensor (looseness)
* malfunctioning knk sensor
53 #2 Knock sensor
* no KNK2 signal to ECU
* same as above
51 Switch condition signal
* Displayed when A/C is on when TE1 and E1 connected in test mode
* A/C switch
* Accelerator pedal, cable
* ECU
(francba, az enyém csak 88-as
)
Kösd össze a TE2 és E1 érintkezőket, és add rá a gyújtást, ezzel belépsz a teszt módba. Ezt onnan is látod, hogy amint ráraktad a gyújtást, elkezd a figyelmeztető lámpa villogni.
Indítsd el a motort és menj legalább 10km/h órával vagy gyorsabban,
Ha ezt nem tartod be akkor az ecu hamis adatokat fog adni. Amint megvagy a vezetéssel, kösd össze TE1 és E1 érzékelőket és olvasd ki ismét a hibakódot.
Ha kész vagy ne felejtsd el kiszedni az átkötést valamint figyelmeztet, hogy először átkötni és csak aztán gyújtás, nem fordítva, különben nem jön be a teszt mód.
Ha kipróbálod kíváncsi vagyok, hogy más lesz e a hibakód.
Tibcsi nem tud segíteni?
Pacsker féle service manuálból meg talán ki lehet deríteni, hogy a kérdéses alkatrészeket, hogy kell alkatrészeket megvizsgálni.Elég jó az a könyv ,ahogy nézegettem.
The following codes apply to all Toyota 4A series engines.
*
4A-GE
*
4A-GZE
*
4A-GE 20V
Some codes may not exist in earlier or non-applicable engine ECU's but all codes are common between 4A and many other Toyota ECU. It is essential that you do have the proper manuals and skills necessary to perform diagnostic and repairs. This diagram is to assist those who are qualified in obtaining some information out of the ECU on cars equipped with factory units.
Diagnosis System: To obtain output, proceed as follows.
Initial conditions must be met for codes to appear in normal output.
*
1. Battery Voltage must be 11V or more
*
2. Throttle valves must be fully closed (on newer engines)
*
3. Accessories switched off
*
4. Engine at operating temperature
Turn the ignition switch ON. (Do not start engine)
Short terminals TE1 and E1 of the check connector of the diagnosis connector cluster.
Diagnostic Codes:
Normal Operation: (no malfunction)
*
the light will alternatively blink ON and OFF at 0.26 second intervals.
Malfunction Codes Indication
*
In the event of a registered malfunction, the light will blink every 0.52 second. The first series of blinks will equal the 1st digit of a 2 digit code and after a 1.5second pause, the second series of blinks will indicate the 2nd digit.
*
If there are 2 or more codes, there will be a 2.5 seconds pause between each signaled codes.
*
After all codes have flashed, there will be a 4.5 second interval and the codes will repeat until TE1 and E1 has been disconnected.
2-Trip detection logic:
*
Diagnostic Codes 20-29 are usually indicated with 2 -trip logic. This means that the ECU will need two repeated engine operational cycles, with the same problem for the code to be indicated, minimizing the false codes. The ignition must be switched OFF between the 2 successive engine operations.
Test Mode: (1989 and later ECU, with variation in models))
In this mode, the ECU will have increased sensing ability for malfunction detection. It can also detect starter signal circuit, and air conditioning components. The same codes also will be detected as those of the normal modes.
*
In the same manner and conditions as the normal diagnostic, short the TE2 and E1 of the diagnostic connector. Turn ignition ON to begin diagnosis in TEST mode.
*
To check that the TEST mode is operational, confirm that the warning light flashes with ignition in ON position.
*
Start the engine and drive the vehicle at or faster than 10km/h (6mph). If the speed fails to reach this the ECU will falsely report that the starter and speed sensor is malfunctioning. (code 41 and 42)
*
After test drive, short connectors TE1 and E1
*
Read diagnostic codes.
*
be sure to Remove SST from check connector when finished.
Warning: Test mode will not start if terminals are shorted after ignition is turned ON. Code 51 (AC compressor switch signal) is erratic by nature and will sometimes come on without malfunction.
The following are some common codes for easy troubleshooting, there are others which I will add at a later time when my list is more complete.
Code Signal Diagnosis Common Trouble Area
12 RPM Signal
* No G or NE signal present for 2 seconds during cranking
* Open G circuit
* Open, short in G or NE circuit.
* Distributor
* ECU
13 RPM signal
* No NE signal for 50msec at 1000rpm.
* Same as Above
14 Ignition
* No IGF signal to ECU for 4 consecutive IGT signal during engine running
* Open/short in IGF/IGT signal from igniter to ECU
* Igniter malfunction
* ECU
21 O2 sensor
* Open/short in heater circuit of oxygen sensor for 0.5 seconds
* Amplitude of O2 sensor reduced to 0.35-0.70V continuously for more than 60 seconds
* O2 sensor
* vacuum sensor
* ECU
22 H2O temperature sensor
* no signal at THW
* water temperature sensor
* ECU
24 Intake Air Temp sensor
* no signal at THA
* Intake air temp sensor
* ECU
25 A/F Lean
* O2 sensor output in less than 0.45 volts for at least 90 seconds when O2 sensor is warmed and 1500 rpm or above.
* open injector circuit
* lack of fuel pressure
* Ignition system
* Vacuum sensor
* O2 sensor
* ECU
31 Vacuum sensor
* No signal at Vacuum sensor (PIM)
* Vacuum sensor to ECU
33 ISCV (Idle speed control valve)
* Open or short in ISCV circuit
* ISCV Valve
41 Throttle Position sensor
* No signal for 0.5 seconds or more at ignition ON. (VTA)
* TPS
* ECU
42 Vehicle Speed Sensor
* No speed sensor signal to ECU when loaded driving condition with engine speeds 2000 to 5000 rpm. for 8 seconds or more.
* VSS
* ECU
43 Starter
* No starter signal to ECU when cranking in TEST mode. Terminal STA on ECU
* starter signal circuit
* starter relay
* ignition switch
52 #1 Knock sensor
* no KNK1 signal to ECU
* knock sensor (looseness)
* malfunctioning knk sensor
53 #2 Knock sensor
* no KNK2 signal to ECU
* same as above
51 Switch condition signal
* Displayed when A/C is on when TE1 and E1 connected in test mode
* A/C switch
* Accelerator pedal, cable
* ECU
Most, hogy belinkeltem ide, olvasom, hogy 1989-től még érzékenyebb az ecu diagnosztikai része, és van már teszt mód is.Cortez írta:kösz gaborbol, közbe én is rájöttem a két számra közbe végigolvastam én is pacsker leírását, de most már tudom azt is mit is jelent hála neked. de amúgy elviszem szakszervízbe átnézetem tüzetesebben, remélem meg fogja érni a pénzét. ja és engem is érdekelne az a hibakód "szótár" ha van neked.
(francba, az enyém csak 88-as
Kösd össze a TE2 és E1 érintkezőket, és add rá a gyújtást, ezzel belépsz a teszt módba. Ezt onnan is látod, hogy amint ráraktad a gyújtást, elkezd a figyelmeztető lámpa villogni.
Indítsd el a motort és menj legalább 10km/h órával vagy gyorsabban,
Ha ezt nem tartod be akkor az ecu hamis adatokat fog adni. Amint megvagy a vezetéssel, kösd össze TE1 és E1 érzékelőket és olvasd ki ismét a hibakódot.
Ha kész vagy ne felejtsd el kiszedni az átkötést valamint figyelmeztet, hogy először átkötni és csak aztán gyújtás, nem fordítva, különben nem jön be a teszt mód.
Ha kipróbálod kíváncsi vagyok, hogy más lesz e a hibakód.
Tibcsi nem tud segíteni?
Pacsker féle service manuálból meg talán ki lehet deríteni, hogy a kérdéses alkatrészeket, hogy kell alkatrészeket megvizsgálni.Elég jó az a könyv ,ahogy nézegettem.
Márc 29. ->USA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
B26 írta:
http://www.carsales.com.au/all-cars/dea ... &R=6094341
1.8? Wink
Hoppá!
http://www.carsales.com.au/all-cars/dea ... &R=6055054
A világnak vége lehet (2000),de a Corolla gyártás nem áll meg! Laughing
_________________
http://www.carsales.com.au/all-cars/dea ... &R=6094341
1.8? Wink
Hoppá!
http://www.carsales.com.au/all-cars/dea ... &R=6055054
A világnak vége lehet (2000),de a Corolla gyártás nem áll meg! Laughing
_________________
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Tudom, féreg vagyokPacsker írta:amelyiknél megtaláltuk a Diagnostyc-ai dobozt, annál ki is tudtuk villogtatni a hibakódot. Ez általában egy fekete 2cm x 5cm -es fekete doboz 5centi mély, rajta az irásssal. ezt fel kell nyitni, benne találsz sok dugeszt.
A kérdésem már csak az, hogy dolgozik itt valaki Toyota-szervízben?
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szullosz, Tibcsi!
Mostantól ti vagytok az illetékesek
Mostantól ti vagytok az illetékesek
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



