Minden, ami gyújtás, izzítás
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Denso izzítógyertya van januártól az Intercars-nál.
Kedves Dieselesek a figyelmetekbe ajánlom, hisz nem Bosch minõségrõl beszélünk! Ha kell ár (zárt a webshop) szóljatok és nézek!
Kedves Dieselesek a figyelmetekbe ajánlom, hisz nem Bosch minõségrõl beszélünk! Ha kell ár (zárt a webshop) szóljatok és nézek!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Mi a véleményetek a Denso "továbbfejlesztett" gyújtógyertyáiról ?
Az alap az én motoromnál a K20R-U típus, használom is. Ennek vannak a következõ változatai:
PK20R11
VK20 (iridium)
IK20 (iridium)
VK20Y (iridium)
K20TT (Twin Tip, nemesfém nélkül... )
Leginkább az utóbbi érdekelne, milyen lehet, nekem normál használatra és normál csereperiódusra kell, a reklám persze csupa szépet mond... alacsonyabb fogyasztás, könnyebb indítás stb....
Az alap az én motoromnál a K20R-U típus, használom is. Ennek vannak a következõ változatai:
PK20R11
VK20 (iridium)
IK20 (iridium)
VK20Y (iridium)
K20TT (Twin Tip, nemesfém nélkül... )
Leginkább az utóbbi érdekelne, milyen lehet, nekem normál használatra és normál csereperiódusra kell, a reklám persze csupa szépet mond... alacsonyabb fogyasztás, könnyebb indítás stb....
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Annyit tudok, hogy a TT váltja ki az RU-t. Kicsit talán jobb is.Pacsker írta: Nem foglalkozok 5-10 ezer Ft-os gyertyákkal sem, még ha valamivel jobbak is. Az új TT-s Denso is már tökéletesített és 2950Ft volt a 4 db.
Elméletben kérdem és ha ki lehet számítani, akkor próba kedvéért lehet odébb állítom picit.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Én az országban kb elsõként használtam a TT-t a 4AGE-be, nekem maximálisan bejött annyi hogy télen beköpte valamiért és 20 helyett 16os kellett de ettõl eltekintve, elégedett vagyok, anno még 2000Ft-ért kaptam a szettet csak hogy legyen valaki aki már használta:)Pacsker írta:Annyit tudok, hogy a TT váltja ki az RU-t. Kicsit talán jobb is.Pacsker írta: Nem foglalkozok 5-10 ezer Ft-os gyertyákkal sem, még ha valamivel jobbak is. Az új TT-s Denso is már tökéletesített és 2950Ft volt a 4 db.
Elméletben kérdem és ha ki lehet számítani, akkor próba kedvéért lehet odébb állítom picit.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Használom én is már pár hónapja.
Semmi különbséget nem vettem észre az RU-hoz képest.
Semmi különbséget nem vettem észre az RU-hoz képest.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Tegnap kivettem az 5E km-t futott Denso K20R-U gyertyákat a 250Ekm-t futott 4AFE-bõl, hogy ellenõrizzem az állapotukat.
Remélem, jók a következtetéseim, de légyszi szóljatok ha hülyeséget írok:
- az elektródákon finom, fehér lerakódás (nem õzbarna, nem szürke, nekem ez már fehér
- kb. az utolsó menet végén (az elektróda felõli oldalon, tehát a motortér felé) finom, sötétszürke lerakódás
- hézagok, illetve minden más oké, egységes a gyertyák kinézete
- (két gyertyánál az alátétnél is van egy kevés olaj, de a szelepfedél tömítés már nem az igazi, illetve egy picit túl lett töltve az olaj legutóbb 1-2 decivel, gondolom emiatt - a tömítés persze cserélve lesz)
Úgy gondolom, a lerakódások amiatt lehetnek, hogy az autó fogyasztja az olajat (kb. 3dl / 1000km) , de egyébként rendben lehet a motor. Indul szépen. Az utóbbi fél évben mondjuk kétszer volt, hogy 3 hengerrel indult, de pár másodperc múlva helyrejött - igazából ezért néztem rá a gyertyákra)
Szerintetek ?
Remélem, jók a következtetéseim, de légyszi szóljatok ha hülyeséget írok:
- az elektródákon finom, fehér lerakódás (nem õzbarna, nem szürke, nekem ez már fehér
- kb. az utolsó menet végén (az elektróda felõli oldalon, tehát a motortér felé) finom, sötétszürke lerakódás
- hézagok, illetve minden más oké, egységes a gyertyák kinézete
- (két gyertyánál az alátétnél is van egy kevés olaj, de a szelepfedél tömítés már nem az igazi, illetve egy picit túl lett töltve az olaj legutóbb 1-2 decivel, gondolom emiatt - a tömítés persze cserélve lesz)
Úgy gondolom, a lerakódások amiatt lehetnek, hogy az autó fogyasztja az olajat (kb. 3dl / 1000km) , de egyébként rendben lehet a motor. Indul szépen. Az utóbbi fél évben mondjuk kétszer volt, hogy 3 hengerrel indult, de pár másodperc múlva helyrejött - igazából ezért néztem rá a gyertyákra)
Szerintetek ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- deserved
- Visszajáró

- Hozzászólások: 80
- Csatlakozott: 2011 szept. 14, 03:12 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Rákeresve ezt találtam:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cik ... 1994/3635/
Ez az ár vajon /db értendõ? mert az azért kicsit merész szerintem, nem?
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cik ... 1994/3635/
Ez az ár vajon /db értendõ? mert az azért kicsit merész szerintem, nem?
E10 Sedan (4E-FE 1.3 16V)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Menj el a legközelebbi Toyotához és 1800-2000.-ft/db körül kapsz, ha jól emlékszem.deserved írta:Rákeresve ezt találtam:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cik ... 1994/3635/
Ez az ár vajon /db értendõ? mert az azért kicsit merész szerintem, nem?
EE101 Sedan, 7A-FE
Szerintem a K16TT tökéletes választás és a négyet kapod meg annyiért, mint az IK16-ból egyet.deserved írta:Rákeresve ezt találtam:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cik ... 1994/3635/
Ez az ár vajon /db értendõ? mert az azért kicsit merész szerintem, nem?
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Nagyon szívesen.deserved írta:Köszönöm a segítséget, akkor K16TT lesz
Ezek hány km-t bírnak kb?
Én személy szerint minden 2. olajcserénél cserélem, az olyan 22.000-25.000km, de biztos többet is kibírna. Mivel elég sokat használom az autót, az évi 22-25e km belemegy, ezért ennyit megérdemel.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Úgy tûnik, a gyakori rövidtávú, illetve városi használat miatt a gyertyáim nem öntisztulnak rendesen...
Mit javasoltok ?
Más hõértékû gyertya legyen, vagy a meglevõeket kell 'tisztítani' valahogy ?
Mit javasoltok ?
Más hõértékû gyertya legyen, vagy a meglevõeket kell 'tisztítani' valahogy ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
