Autópolírozás / mit, miért, hogyan
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Netán vállalnál is melót? Persze besegítenék, elõkészítenék, darabokra szednék, lecsiszolnék vasig...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Amikor erre jársz, bõven elég.
Hogy publikus legyen, a polírgépem "grinder & polisher" 4500-11000-ig tud forogni. Nekem fülre sok volt, utánajártam, plusz Gugyor is megerõsített abban hogy pont max 3-4 ezer lenne és alatta az ideális. Amikkel eddig dolgoztam azok is kevesebb fordulaton dolgoztak. Nem akarom megégetni a fényezést. Valamelyik szó fedi a polírozást az angol nevében, nem? Ha nem, akkor visszacsinálom a bizniszt!
Egyébként vadi új és úgy is adtam, hogy csiszoló, flex és polírozó egyben. Minõségi darab, nem használták, csak mit kezdjek vele? Vagy legkisebb fordulaton merjek nekiállni?
Mit tanácosltok?
Hogy publikus legyen, a polírgépem "grinder & polisher" 4500-11000-ig tud forogni. Nekem fülre sok volt, utánajártam, plusz Gugyor is megerõsített abban hogy pont max 3-4 ezer lenne és alatta az ideális. Amikkel eddig dolgoztam azok is kevesebb fordulaton dolgoztak. Nem akarom megégetni a fényezést. Valamelyik szó fedi a polírozást az angol nevében, nem? Ha nem, akkor visszacsinálom a bizniszt!
Egyébként vadi új és úgy is adtam, hogy csiszoló, flex és polírozó egyben. Minõségi darab, nem használták, csak mit kezdjek vele? Vagy legkisebb fordulaton merjek nekiállni?
Mit tanácosltok?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Szerintem próbáld ki és utána meglátod, ha te félted a csúcs szuper gyöngyház piros fényezésed akkor én felajánlom az én metál fehér autómét tesztelésre.Pacsker írta:Amikor erre jársz, bõven elég.
Hogy publikus legyen, a polírgépem "grinder & polisher" 4500-11000-ig tud forogni. Nekem fülre sok volt, utánajártam, plusz Gugyor is megerõsített abban hogy pont max 3-4 ezer lenne és alatta az ideális. Amikkel eddig dolgoztam azok is kevesebb fordulaton dolgoztak. Nem akarom megégetni a fényezést. Valamelyik szó fedi a polírozást az angol nevében, nem? Ha nem, akkor visszacsinálom a bizniszt!
Egyébként vadi új és úgy is adtam, hogy csiszoló, flex és polírozó egyben. Minõségi darab, nem használták, csak mit kezdjek vele? Vagy legkisebb fordulaton merjek nekiállni?
Mit tanácosltok?
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Dolgozhattál vele! 
Gratula!
Gratula!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



