Oldal: 30 / 163

Elküldve: 2010 szept. 09, 09:43 pm
Szerző: kleingy
Ez tuti Harmony kell legyen. :lol:

Elküldve: 2010 szept. 09, 09:44 pm
Szerző: Yautja
Nem sok fut belõle, a legtöbb európai ami fut nálunk.
Talán ha egy-kettõt láttam az enyémen kívül az évek alatt.
Pedig az enyém Sakurás volt.

E12 5 ajtós pedig angol és japán gyártás.

Ha jól tudom a sedan meg török és angol, de erre már nem esküdnék már meg, de 5 ajtóst nem gyártottak a törököknél.

Elküldve: 2010 szept. 09, 09:47 pm
Szerző: Yautja
kleingy írta:Ez tuti Harmony kell legyen. :lol:
Az hát :)

Elküldve: 2010 szept. 09, 10:36 pm
Szerző: Pacsker
Kleingy!

Ne kösd az ebet :) Ha ketten mondjuk, ráadásul kiderül, hogy 1.3 is volt, akkor inkább örül neki! :)
Az meg, hogy valaki Toyotánál dolgozik ezer éve... Jött hozzám egy E11 VVti Sedan szervízre. Full fapad, nem hittem el, hogy létezik ilyen. Az ajtón nem, hogy szövetkárpit volt, de még az sem. Sima mûbõr az egész. Nagyon rusnya. Semmi nem volt benne, nem ez a lényeg. Mondtam, hogy rakjunk fordszámmérõs mûszeregységet, mûszerfalfényerõszabályzót, int-es, sõt int idõ állítós ablaktorlõ kapcsolót (még int se volt benne, csak off low, hi... :evil: ), meg állítható kormányoszlopot.
Mondta, hogy de õ a Mayernél szervizel és megmondták neki, hoy ezek közül egyiket se lehet berakni, mert összes kábelköteget kell cserélni ésatöbbi ésatöbbi.

Természetesen pár óra alatt beraktam mindent és azóta is mûködik hibátlanul.

Yautja!
Azt mondod, hogy a dealer option olcsóbb volt munkadíjjal, mintha gyárilag úgy kérem? Lehetséges és több helyrõl hallottam. Bár ha jól tudom 99%-ban gyári került bele ilyen esetekben is.

Elküldve: 2010 szept. 10, 07:57 am
Szerző: kleingy
Pacsker írta:Kleingy!

Ne kösd az ebet :) Ha ketten mondjuk, ráadásul kiderül, hogy 1.3 is volt, akkor inkább örül neki! :)
Az meg, hogy valaki Toyotánál dolgozik ezer éve... Jött hozzám egy E11 VVti Sedan szervízre. Full fapad, nem hittem el, hogy létezik ilyen. Az ajtón nem, hogy szövetkárpit volt, de még az sem. Sima mûbõr az egész. Nagyon rusnya. Semmi nem volt benne, nem ez a lényeg. Mondtam, hogy rakjunk fordszámmérõs mûszeregységet, mûszerfalfényerõszabályzót, int-es, sõt int idõ állítós ablaktorlõ kapcsolót (még int se volt benne, csak off low, hi... :evil: ), meg állítható kormányoszlopot.
Mondta, hogy de õ a Mayernél szervizel és megmondták neki, hoy ezek közül egyiket se lehet berakni, mert összes kábelköteget kell cserélni ésatöbbi ésatöbbi.

Természetesen pár óra alatt beraktam mindent és azóta is mûködik hibátlanul.

Yautja!
Azt mondod, hogy a dealer option olcsóbb volt munkadíjjal, mintha gyárilag úgy kérem? Lehetséges és több helyrõl hallottam. Bár ha jól tudom 99%-ban gyári került bele ilyen esetekben is.
Örülök én neki, naná! :D Sõt, irigy is vagyok. 8)

Csak az tud idegesíteni, amikor megrendelek egy-egy alkatrészt és a japánét adják... (légszûrõ, pollenszûrõ). Azóta tudom, mi kell és képet mellékelek rendelésnél, de nagyon sok autóról hallottam, hogy rosszat rendeltek bele. Nem nagy szívás, csak mondjuk amikor péntek du megkapod a rosszat és szombaton szervizelnéd, akkor az ideg szétb... :lol:

Egyébként láttam ennyire fapad vvt-it én is. Az oldalkárpiton teljesen ledöbbentem. :shock: Bár nálam hasonló szépség elleni bûntett a vvt-ikben az ezüst (króm hatású) ajtónyitó belül. :shock:

Az én klímám is ilyen "gyári utólagos", benne van a szervizkönyvében, hogy 0 km-esen tették bele. :)
Egyébként igen, a Harmony egyik tipikus jellemzõje volt a szakaszos ablaktörlõ hiánya.

Esetleg nem tennél be az én autómba hátra is elektromos ablakot? :D Valahogy biztos megoldható lenne.

Én egyébként nagyon sokáig a fed. compra gyúrtam, de arra - nem szervizben - azt mondták, hogy tényleg nem lehet ugye az eltérõ motorok és kábelezés miatt. :cry: Te is úgy tudod?

Elküldve: 2010 szept. 10, 08:42 am
Szerző: Yautja
Pacsker: igen, régebben nagy divat volt.
De érdekes, mert az én E12-esemre is utólagos klíma szíjat hoz...
De tudtommal e12-be nem tettek már így klímát.

Kleingy: Nálam jó fajta ablaktörlõ kapcsoló volt :)

Elküldve: 2010 szept. 10, 08:49 am
Szerző: Pacsker
Fedélzeti computert szerintem sem lehet belerakni a nem VVti-be. Bár biztos lehet, csak nagy szopó. Igazából nem próbáltam még. Van egy. Ha van vállalkozó szellemû berhelõs embered bekötési rajzokkal, akkor szívesen kölcsönadom próba erejéig.

Elküldve: 2010 szept. 10, 08:52 am
Szerző: Yautja
Pacsker írta:Fedélzeti computert szerintem sem lehet belerakni a nem VVti-be. Bár biztos lehet, csak nagy szopó. Igazából nem próbáltam még. Van egy. Ha van vállalkozó szellemû berhelõs embered bekötési rajzokkal, akkor szívesen kölcsönadom próba erejéig.
Nem hinném, hogy jól mûködne, teljesen eltérõ a két befecskendezõ rendszer.

Elküldve: 2010 szept. 10, 08:55 am
Szerző: kleingy
Valami ilyesmit mondtak nekem is. :? Fene.
Lenne mondjuk utólagos megoldás fed. compra, de 40 ezret nekem nem ér meg. :roll:

Na majd a következõ Corollámban lesz! 8) :twisted:

Elküldve: 2010 szept. 10, 11:47 am
Szerző: tibierdrol
Pacsker írta:Mármint 1.3
Bevallom õszintén zavar, amikor sok hirdetésben 1.4-ként tûntetik fel a sima 4E-FE mocisokat. Az 1332 ccm és bõven 1.3.
Az igazi 1.4 a 4ZZFE-s VVt-i
Viszont sok katalógusban a '99-es 4E-FE-t már 1.4-esnek írják. Amikor alkatrészt vagy olajat kerestem akkor találkoztam ilyenekkel.

Elküldve: 2010 szept. 10, 11:49 am
Szerző: Yautja
tibierdrol írta:
Pacsker írta:Mármint 1.3
Bevallom õszintén zavar, amikor sok hirdetésben 1.4-ként tûntetik fel a sima 4E-FE mocisokat. Az 1332 ccm és bõven 1.3.
Az igazi 1.4 a 4ZZFE-s VVt-i
Viszont sok katalógusban a '99-es 4E-FE-t már 1.4-esnek írják. Amikor alkatrészt vagy olajat kerestem akkor találkoztam ilyenekkel.
Ebben igazad van, hol 1.3, hol 1.4-et írnak rá.
1332 pedig...

Elküldve: 2010 szept. 10, 12:13 pm
Szerző: kleingy
Én is hol így, hol úgy mondom. A valódi 1.3-as ugye 1298-as lenne, ez több, de közel sem 1.4. Kerekítve meg tényleg 1.3. :)

Elküldve: 2010 szept. 10, 12:15 pm
Szerző: Pacsker
Jogos. Már nagyon rutinos vagyok a különbözõ nagykerek katalógusaiban, de még így is sokszor bosszankodok. A npokban találkoztam azzal, hogy az E10 Liftback/hatchbacket egyaránt ferdehátúnak írja (sok helyen 2E motorral is...) és pl Liftback-hez szinte nem lehet találni elsõ sárvédõt.

Reálisan nem is várhatjuk el egy ekkora cégtõl, hogy nagyon belemászva pontosan legyen megadva minden, mert mi verjük a mellünket, hogy az E11 Levin is AE111 és mégsem jó hozzá az elsõ lámpa..., de gondoljunk bele, hogy egy nagykerben nem csak Toyotákhoz kell érteni, hanem a 83 Daihatsu Cuore palettájától a Legújabb Merci gyújtsáalkatrészeiig.

Ezért mondom mindazt, hogy az ember, ha másból nem is, de abból az autóból, amit nap, mint nap vezet, legyen májer, így nem érheti meglepetés. Utálom azt, amikor megkeres valaki, hogy nem jó a kuplungpedál. Mondom milyen autó? Hát Corolla. De milyen évjárat. Hát õ azt nem tudja, de 10 év körüli. Mondom hány ajtós? Hát 5. Hatchback, Liftback, Wagon? Felháborodva, hogy honnan tudhatná. Mekkora motor van benne? Szerinte 1.6... és így tovább. A végén meg kiderül, hogy E9 4 ajtós Sedan 1.8D
Hallottam már Opelnél olyat is, hogy nem tudta milyen típus. Lapozgatták a katalógust, hoyg így néz ki? Így néz ki? Minden másodikra azt mondta, hogy pont ugyanilyen, aztán egy Astrára már nagyon ráizgult és esküdözött. Megrendelték az alkatrészt, eljött, hogy berakassa, majd kiderült, hogy Corsa....
Nem csak vagánykodni jó, ha tudja az ember, miben is ül, hanem nagyon sok felesleges kiadástól, utazástól, bosszankodástól óvhatja így meg magát.

Ez viszont a Corolla Club, így inkább nevezzük mostantól is 1.3asnak és ne hidjünk az éppen Meteor, vagy Unix katalógusnak :)

Elküldve: 2010 szept. 10, 12:26 pm
Szerző: Yautja
Elméletileg 1349-ig 1.3-as lenne, de még a toyotánál is 1.4-nek mondták :)

Elküldve: 2010 szept. 10, 04:57 pm
Szerző: montoya
Yautja írta:Elméletileg 1349-ig 1.3-as lenne, de még a toyotánál is 1.4-nek mondták :)
Jaja, Mazda MX-5 NB is 1840ccm, es 1.8-kent szerepel mindenhol.