E11 - (1997-2002)
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Nem sok fut belõle, a legtöbb európai ami fut nálunk.
Talán ha egy-kettõt láttam az enyémen kívül az évek alatt.
Pedig az enyém Sakurás volt.
E12 5 ajtós pedig angol és japán gyártás.
Ha jól tudom a sedan meg török és angol, de erre már nem esküdnék már meg, de 5 ajtóst nem gyártottak a törököknél.
Talán ha egy-kettõt láttam az enyémen kívül az évek alatt.
Pedig az enyém Sakurás volt.
E12 5 ajtós pedig angol és japán gyártás.
Ha jól tudom a sedan meg török és angol, de erre már nem esküdnék már meg, de 5 ajtóst nem gyártottak a törököknél.
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kleingy!
Ne kösd az ebet
Ha ketten mondjuk, ráadásul kiderül, hogy 1.3 is volt, akkor inkább örül neki! 
Az meg, hogy valaki Toyotánál dolgozik ezer éve... Jött hozzám egy E11 VVti Sedan szervízre. Full fapad, nem hittem el, hogy létezik ilyen. Az ajtón nem, hogy szövetkárpit volt, de még az sem. Sima mûbõr az egész. Nagyon rusnya. Semmi nem volt benne, nem ez a lényeg. Mondtam, hogy rakjunk fordszámmérõs mûszeregységet, mûszerfalfényerõszabályzót, int-es, sõt int idõ állítós ablaktorlõ kapcsolót (még int se volt benne, csak off low, hi...
), meg állítható kormányoszlopot.
Mondta, hogy de õ a Mayernél szervizel és megmondták neki, hoy ezek közül egyiket se lehet berakni, mert összes kábelköteget kell cserélni ésatöbbi ésatöbbi.
Természetesen pár óra alatt beraktam mindent és azóta is mûködik hibátlanul.
Yautja!
Azt mondod, hogy a dealer option olcsóbb volt munkadíjjal, mintha gyárilag úgy kérem? Lehetséges és több helyrõl hallottam. Bár ha jól tudom 99%-ban gyári került bele ilyen esetekben is.
Ne kösd az ebet
Az meg, hogy valaki Toyotánál dolgozik ezer éve... Jött hozzám egy E11 VVti Sedan szervízre. Full fapad, nem hittem el, hogy létezik ilyen. Az ajtón nem, hogy szövetkárpit volt, de még az sem. Sima mûbõr az egész. Nagyon rusnya. Semmi nem volt benne, nem ez a lényeg. Mondtam, hogy rakjunk fordszámmérõs mûszeregységet, mûszerfalfényerõszabályzót, int-es, sõt int idõ állítós ablaktorlõ kapcsolót (még int se volt benne, csak off low, hi...
Mondta, hogy de õ a Mayernél szervizel és megmondták neki, hoy ezek közül egyiket se lehet berakni, mert összes kábelköteget kell cserélni ésatöbbi ésatöbbi.
Természetesen pár óra alatt beraktam mindent és azóta is mûködik hibátlanul.
Yautja!
Azt mondod, hogy a dealer option olcsóbb volt munkadíjjal, mintha gyárilag úgy kérem? Lehetséges és több helyrõl hallottam. Bár ha jól tudom 99%-ban gyári került bele ilyen esetekben is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Örülök én neki, naná!Pacsker írta:Kleingy!
Ne kösd az ebetHa ketten mondjuk, ráadásul kiderül, hogy 1.3 is volt, akkor inkább örül neki!
Az meg, hogy valaki Toyotánál dolgozik ezer éve... Jött hozzám egy E11 VVti Sedan szervízre. Full fapad, nem hittem el, hogy létezik ilyen. Az ajtón nem, hogy szövetkárpit volt, de még az sem. Sima mûbõr az egész. Nagyon rusnya. Semmi nem volt benne, nem ez a lényeg. Mondtam, hogy rakjunk fordszámmérõs mûszeregységet, mûszerfalfényerõszabályzót, int-es, sõt int idõ állítós ablaktorlõ kapcsolót (még int se volt benne, csak off low, hi...), meg állítható kormányoszlopot.
Mondta, hogy de õ a Mayernél szervizel és megmondták neki, hoy ezek közül egyiket se lehet berakni, mert összes kábelköteget kell cserélni ésatöbbi ésatöbbi.
Természetesen pár óra alatt beraktam mindent és azóta is mûködik hibátlanul.
Yautja!
Azt mondod, hogy a dealer option olcsóbb volt munkadíjjal, mintha gyárilag úgy kérem? Lehetséges és több helyrõl hallottam. Bár ha jól tudom 99%-ban gyári került bele ilyen esetekben is.
Csak az tud idegesíteni, amikor megrendelek egy-egy alkatrészt és a japánét adják... (légszûrõ, pollenszûrõ). Azóta tudom, mi kell és képet mellékelek rendelésnél, de nagyon sok autóról hallottam, hogy rosszat rendeltek bele. Nem nagy szívás, csak mondjuk amikor péntek du megkapod a rosszat és szombaton szervizelnéd, akkor az ideg szétb...
Egyébként láttam ennyire fapad vvt-it én is. Az oldalkárpiton teljesen ledöbbentem.
Az én klímám is ilyen "gyári utólagos", benne van a szervizkönyvében, hogy 0 km-esen tették bele.
Egyébként igen, a Harmony egyik tipikus jellemzõje volt a szakaszos ablaktörlõ hiánya.
Esetleg nem tennél be az én autómba hátra is elektromos ablakot?
Én egyébként nagyon sokáig a fed. compra gyúrtam, de arra - nem szervizben - azt mondták, hogy tényleg nem lehet ugye az eltérõ motorok és kábelezés miatt.
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Pacsker: igen, régebben nagy divat volt.
De érdekes, mert az én E12-esemre is utólagos klíma szíjat hoz...
De tudtommal e12-be nem tettek már így klímát.
Kleingy: Nálam jó fajta ablaktörlõ kapcsoló volt
De érdekes, mert az én E12-esemre is utólagos klíma szíjat hoz...
De tudtommal e12-be nem tettek már így klímát.
Kleingy: Nálam jó fajta ablaktörlõ kapcsoló volt
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fedélzeti computert szerintem sem lehet belerakni a nem VVti-be. Bár biztos lehet, csak nagy szopó. Igazából nem próbáltam még. Van egy. Ha van vállalkozó szellemû berhelõs embered bekötési rajzokkal, akkor szívesen kölcsönadom próba erejéig.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Nem hinném, hogy jól mûködne, teljesen eltérõ a két befecskendezõ rendszer.Pacsker írta:Fedélzeti computert szerintem sem lehet belerakni a nem VVti-be. Bár biztos lehet, csak nagy szopó. Igazából nem próbáltam még. Van egy. Ha van vállalkozó szellemû berhelõs embered bekötési rajzokkal, akkor szívesen kölcsönadom próba erejéig.
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Viszont sok katalógusban a '99-es 4E-FE-t már 1.4-esnek írják. Amikor alkatrészt vagy olajat kerestem akkor találkoztam ilyenekkel.Pacsker írta:Mármint 1.3
Bevallom õszintén zavar, amikor sok hirdetésben 1.4-ként tûntetik fel a sima 4E-FE mocisokat. Az 1332 ccm és bõven 1.3.
Az igazi 1.4 a 4ZZFE-s VVt-i
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Ebben igazad van, hol 1.3, hol 1.4-et írnak rá.tibierdrol írta:Viszont sok katalógusban a '99-es 4E-FE-t már 1.4-esnek írják. Amikor alkatrészt vagy olajat kerestem akkor találkoztam ilyenekkel.Pacsker írta:Mármint 1.3
Bevallom õszintén zavar, amikor sok hirdetésben 1.4-ként tûntetik fel a sima 4E-FE mocisokat. Az 1332 ccm és bõven 1.3.
Az igazi 1.4 a 4ZZFE-s VVt-i
1332 pedig...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jogos. Már nagyon rutinos vagyok a különbözõ nagykerek katalógusaiban, de még így is sokszor bosszankodok. A npokban találkoztam azzal, hogy az E10 Liftback/hatchbacket egyaránt ferdehátúnak írja (sok helyen 2E motorral is...) és pl Liftback-hez szinte nem lehet találni elsõ sárvédõt.
Reálisan nem is várhatjuk el egy ekkora cégtõl, hogy nagyon belemászva pontosan legyen megadva minden, mert mi verjük a mellünket, hogy az E11 Levin is AE111 és mégsem jó hozzá az elsõ lámpa..., de gondoljunk bele, hogy egy nagykerben nem csak Toyotákhoz kell érteni, hanem a 83 Daihatsu Cuore palettájától a Legújabb Merci gyújtsáalkatrészeiig.
Ezért mondom mindazt, hogy az ember, ha másból nem is, de abból az autóból, amit nap, mint nap vezet, legyen májer, így nem érheti meglepetés. Utálom azt, amikor megkeres valaki, hogy nem jó a kuplungpedál. Mondom milyen autó? Hát Corolla. De milyen évjárat. Hát õ azt nem tudja, de 10 év körüli. Mondom hány ajtós? Hát 5. Hatchback, Liftback, Wagon? Felháborodva, hogy honnan tudhatná. Mekkora motor van benne? Szerinte 1.6... és így tovább. A végén meg kiderül, hogy E9 4 ajtós Sedan 1.8D
Hallottam már Opelnél olyat is, hogy nem tudta milyen típus. Lapozgatták a katalógust, hoyg így néz ki? Így néz ki? Minden másodikra azt mondta, hogy pont ugyanilyen, aztán egy Astrára már nagyon ráizgult és esküdözött. Megrendelték az alkatrészt, eljött, hogy berakassa, majd kiderült, hogy Corsa....
Nem csak vagánykodni jó, ha tudja az ember, miben is ül, hanem nagyon sok felesleges kiadástól, utazástól, bosszankodástól óvhatja így meg magát.
Ez viszont a Corolla Club, így inkább nevezzük mostantól is 1.3asnak és ne hidjünk az éppen Meteor, vagy Unix katalógusnak
Reálisan nem is várhatjuk el egy ekkora cégtõl, hogy nagyon belemászva pontosan legyen megadva minden, mert mi verjük a mellünket, hogy az E11 Levin is AE111 és mégsem jó hozzá az elsõ lámpa..., de gondoljunk bele, hogy egy nagykerben nem csak Toyotákhoz kell érteni, hanem a 83 Daihatsu Cuore palettájától a Legújabb Merci gyújtsáalkatrészeiig.
Ezért mondom mindazt, hogy az ember, ha másból nem is, de abból az autóból, amit nap, mint nap vezet, legyen májer, így nem érheti meglepetés. Utálom azt, amikor megkeres valaki, hogy nem jó a kuplungpedál. Mondom milyen autó? Hát Corolla. De milyen évjárat. Hát õ azt nem tudja, de 10 év körüli. Mondom hány ajtós? Hát 5. Hatchback, Liftback, Wagon? Felháborodva, hogy honnan tudhatná. Mekkora motor van benne? Szerinte 1.6... és így tovább. A végén meg kiderül, hogy E9 4 ajtós Sedan 1.8D
Hallottam már Opelnél olyat is, hogy nem tudta milyen típus. Lapozgatták a katalógust, hoyg így néz ki? Így néz ki? Minden másodikra azt mondta, hogy pont ugyanilyen, aztán egy Astrára már nagyon ráizgult és esküdözött. Megrendelték az alkatrészt, eljött, hogy berakassa, majd kiderült, hogy Corsa....
Nem csak vagánykodni jó, ha tudja az ember, miben is ül, hanem nagyon sok felesleges kiadástól, utazástól, bosszankodástól óvhatja így meg magát.
Ez viszont a Corolla Club, így inkább nevezzük mostantól is 1.3asnak és ne hidjünk az éppen Meteor, vagy Unix katalógusnak
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


Carina Coupe 1.6 DX