kmax írta:Köszönöm a válaszokat!

Honnan lesz a km. "bizonyítottan valós"? Ki lehet olvasni/olvastatni ezeknek a komputerébõl a valós adatot, mint egyes kocsiknál?
Más. A 1.4-es VVT-i motorok is megbízhatóak? Jól, tudom, hogy ezek 16 szelepesek? Igazából egy 1.6-os G6 az álmom, de az ugye ilyen áron... Mindenesetre vallom, hogy 100 lóerõ alatt nem autó az autó.

A 97 mégiscsak több, mint a 86. Ez pl. milyennek tûnik?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ga-6847031
Ha az elõzõ az E11, akkor ez már az E12?
Hagyjuk a számmisztikát, hogy 100 lóerõ vagy sem... ha nem 10 ujjunk lenne, akkor nem 10-es számrendszerben számolnánk, és nem a 100 lenne a kerek szám, a "lélektani határ", hanem valami más
SOKKAL fontosabb, hogy JÓ ÁLLAPOTÚ autót vegyél.
Persze mindent meg lehet hamisítani, de a vezetett szervízkönyv egy további jó dolog, és ha találsz egy jó állapotú autót, magánszemélytõl, aki rendszeresen vitte szervizbe és vezették a szervizkönyvét, akkor azt az autót mindenképpen érdemes megnézni.
Én kivártam, amíg felbukkan egy ilyen, és azt vettük meg. Sõt, egy darabig ugyanabba a szervizbe hordtam vissza, mint az elõzõ tulaj, és vezették szépen tovább a szervizkönyvet.
Ha összeveted a dátumokat és a kilométereket, abból látható, hogy a futás reális-e vagy ellenkezõleg, illetve a bejegyzések sem egy nap alatt készültek. (másik tinta, másik ügyintézõ stb.)
A másik autónkat is magánszemélytõl vettük, ott pedig az volt, hogy a szervizkönyvben csak Toyota szervizek voltak, igaz, 4 különbözõ...
