Oldal: 29 / 76

Elküldve: 2011 szept. 18, 10:28 pm
Szerző: horvatht
Nem kell mindkét topikba beírni ugyanazt.

OLAJ

Elküldve: 2011 szept. 23, 04:38 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Kérdésem az lenne:

Adott egy 135.000KM-s motor a gyári olaja ENEOS Premium 10W-40 (Corola 1,33 4E-FE)

Itthon van 5 liter AGIP SINT 2000 10w-50 olaj a gyári helyett bele merjem önteni ?
Pár éves de lehet több, bár ha jól sejtem az olaj nem romlik meg :?

Re: OLAJ

Elküldve: 2011 szept. 23, 04:39 pm
Szerző: kleingy
Szent xar... Az enyémben 5W30 van. 50-est minek akarsz beletenni???

Re: OLAJ

Elküldve: 2011 szept. 23, 04:41 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
kleingy írta:Szent xar... Az enyémben 5W30 van. 50-est minek akarsz beletenni???
ENEOS 5w-30-ast használsz ?
Remélem abban legalább nem tévedtem, hogy az a gyári olaja
Egyébként ez az AGIP van itthon vagy 10 liter azért mertem megkérdezni...

Re: OLAJ

Elküldve: 2011 szept. 23, 04:43 pm
Szerző: kleingy
Kötve hiszem, hogy ez lenne a gyári olaja, de mindegy. :) Castro Edge 5W30 van a gépben meg közel 200 ezer km. 8)

Elküldve: 2011 szept. 23, 04:45 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Azt hiszem maradok az eredeti tervnél veszek Castrol 5w30-at vagy 5w40-et bele :)

Elküldve: 2011 okt. 02, 03:58 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Szóval Castrol Magnatec 5w40-el lessz meglocsolva a motor :D
Másik dolog pollenszûrõ vagy valami szûrõ van ebben a típusban ?

Úgy jön befelé a por mintha önteném...

Elküldve: 2011 okt. 10, 08:14 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Pollenszûrõ vagy valamiféle szûrõ van ebben a tipusban (E10) ?

Elküldve: 2011 okt. 10, 08:42 pm
Szerző: kleingy
Hecsi-Tibi írta:Pollenszûrõ vagy valamiféle szûrõ van ebben a tipusban (E10) ?
Tuti. Kesztyûtartó mögött. Én évente cserélem (olajcserekor).

Elküldve: 2011 okt. 10, 09:00 pm
Szerző: Pacsker
Egyáltalán nem tuti, sõt!
Ha klímás, akkor esélyes, de van olyan klímás is, amiben mégsincs pollenszûrõ. És E10-rõl beszélek

Elküldve: 2011 okt. 10, 09:06 pm
Szerző: kleingy
Pacsker írta:Egyáltalán nem tuti, sõt!
Ha klímás, akkor esélyes, de van olyan klímás is, amiben mégsincs pollenszûrõ. És E10-rõl beszélek
Igen? Akkor bocsi. Már a párom '93-as Corsájában is van pollenszûrõ (klíma nincs természetesen). :shock:
Meg a klíma nélküli Carinákban is van.

Elküldve: 2011 okt. 10, 09:09 pm
Szerző: Pacsker
Több E11 is van, amiben nincs pollenszûrõ

Elküldve: 2011 okt. 10, 09:11 pm
Szerző: kleingy
Pacsker írta:Több E11 is van, amiben nincs pollenszûrõ
Na várj egy picit. Nincs benne egyáltalán vagy megvan a helye, csak fizikailag "felejtették" ki magát a szûrõt? Mert sok Carinában tudom, hogy gyárilag nem volt benne szûrõ, viszont a helye megvan, tehát lehet beletenni.
Na akkor most van Hecsi-Tibinek feladat. Kesztyûtartó alá mászni és megnézni, van-e pollenszûrõ vagy sem. :D

Elküldve: 2011 okt. 10, 09:21 pm
Szerző: Pacsker
Is-is.
Nézzen alá mindenki a saját fûtõcsatornájának.

Elküldve: 2011 okt. 13, 04:28 pm
Szerző: Medw
Sziasztok. Meglehetõsen új vagyok a fórumon, nem tudom, hogy jó helyre írok e (ha nem akkor remélem valamelyik modi útba igazít majd). Kb. egy éve vagyok boldog tulajdonosa a képeken látható E10-es Corolla XLI-nek.

Kép
Kép

Az autót egy fiatal párocskától vettem igen jó állapotban. Mióta nálam van elég sok figyelmet kapott, sok dolgot sikerült rajta rendbe tenni illetve jobbá tenni (lakatolás jobb és bal küszöb, lambda szonda csere, hátsó lengéscsillapítók cseréje, elsõ szélvédõ csere, méretpontos üléshuzat stb... a részletekrõl majd ha idõm engedi egy projekt formájában tervezek beszámolni).


Néhány alkatrész kapcsán már írogattam a fórumba, de volna még néhány dolog, amit tõletek, tapasztalt corollásoktól meg szeretnék még kérdezni:

* A fékdobot sok helyen látom, hogy korrektül egyedi színre festik. Ez nekem is megtetszett ezért lecsiszoltuk, lerozsdamaróztuk és lefestettük õket ezüstre. A baj csak annyi volt, hogy már kb. 2 hónap után kikandikált újra a vasoxid a festék alól, illetve kerék fel ill. levetélnél folyamatosan sérült a festés. Az volna a kérdésem, hogyan lehet úgy megcsinálni úgy, hogy tartós legyen a festés, ne sérüljön kerékcserénél és a rozsda ne nyomja le egyhamar?

* A Toyotám már 15 éves, ezért a mûanyagok fáradnak. Ennek következménye, hogy a kalaptartó, vagy pontosabban az a mûanyag szerelvény amire a kalaptartó felfekszik rázós úton eléggé nyikorog, zörög. Ti is biztos találkoztatok már ilyennel. Valaki esetleg tud javasolni valamit hogyan lehetne ezt orvosolni?

* Az elsõ és hátsó lököst elõbb-utóbb színre szeretném fújatni. Valaki tudna nekem egy helyet javasolni Szeged vagy Csongrád környékén ahol korrektül megcsinálják? Meg úgy általában, ha vannak itt errõl a környékrõl corollások, Ti hova hordjátok az autót szervízbe?


Elõre is köszönöm a segítségeteket. Ha rossz helyre írtam, akkor mégegyszer bocs. :D