E9 alkatrészek (1987-1992)

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha valakit érdekelne ez a bódé, keresse Lórit (Keresztúri), vagy szóljon és útba igazítom.
Azt mondta, még gyári minden elem rajta és szemre sem tűnik rossznak.
Szélvédő nem jár hozzá.
(Feri?)

Kép

Kép

Kép

Nem mondott árat, de szerintem nem kér érte milliókat.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
E9SW
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2015 jún. 12, 09:03 am

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: E9SW »

Pacsker írta:Első körben:
Fals levegő (repedt vákuumcsőnél is)
Hűtőrendszer levegősödése az alapjárati szelepnél
Koxolódás, levegőjáratok eltömődése

De érdemes lenne a tisztítás után gyári manual szerint beállítani a fojtószelep alaphelyzetét, a visszatérés késleltetőt, a TPS pozícióját, az alapjáratot és az előgyújtást.
Jó estét! Azóta nem voltam fenn, köszi az infót!
Annyiban módosult ez az alapjárat ingadozás, hogy;

Áll az autó, amotor ketyeg alapjáraton. Megpumpálom a féket vagy 5x egymás után, emelkedik valamennyit az alapjárat és hirtelen leesik, majd ismét beáll a taposás előtti szintre.
Ha ismét megtaposom párszor akkor megint megemelkedik az alapjárat és leesik. S ez így ismétlődik. Ha jár a motor akkor kb. mindig egyforma kemény a fékpedál, ha nem jár a motor és akkor pumpálom a féket akkor szuszogás után jobban felkeményedik, mint mikor először lépek rá.

Konkretizáltam valamennyire a hibát?
Fékrásegítő lehet a hibás?
AE92 Corolla Wagon 1.6i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:) Nem teljesen veszem ki a szavaid
De szerintem ez így normális...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
E9SW
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2015 jún. 12, 09:03 am

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: E9SW »

Az alap probléma, az ingadozó alapjárat.
Kiderítettem, hogy mikor jön elő. Fékezéskor, mikor a kuplungot kinyomom és ha többször pumpálom a féket.
Ez lett volna a lényeg, jobban nem tudtam megfogalmazni.
Hidegen milyen alapjáratnak kell lennie egyébként egy ilyen motornál? Az normális, hogy majd' 2500-on bömböl a motor?
Van olyan alapjáratom, hogy gázt sem kell adjak neki, mert megy, mint a rakéta...
AE92 Corolla Wagon 1.6i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Igen, normális a 2500-as alapjárat.
Mindenkié hasonló. 4AGE magasabbra is megy.

Az, ha alapjáraton rálépsz a fékre és kicsit változik az alapjárat ugyancsak normális.
Mint ahogy az is, ha leállított motornál felpumpálod, felkeményedik.
"Vákuumos fékrásegítő". Ha nem jár a motor nem keletkezik "új" vákuum.
Ha a felkeményedett pedálon rajta hagyod a lábad és közben elindítod, rögtön beljebb esik, ahogy "helyreáll a rendszer".
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
E9SW
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2015 jún. 12, 09:03 am

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: E9SW »

Köszi, akkor ezek rendben.
Most már csak az ingadozás okára kéne rájönnöm.
Ingadozás alatt azt értem, hogy le-fel mászkál az alapjárat, ritmikusan. Mint pl. mikor lehúzom a szelepfedélről a vákuumcsövet ami a szívósorra megy. Na, olyan ingadozásra gondolok. :hehe:
Itt egy videó, hogy mit csinál: [link] vagyis inkább így: [link]

Szerk.: Az kimaradt, hogy motorfék után, alacsony fordulatról ha gyorsítanék, akkor rángatva lódul meg csak... Finoman, egyenletesen nem tudok elkezdeni gyorsítani vele.
AE92 Corolla Wagon 1.6i
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

Falsot nem sziv? Gyertya minden hengerben hasonlo szinu es allapotu?
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Lyani »

4age olajhűtőhöz menő és jövő gumi cső átmérje kellene nekem. :roll:

Köszi!
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Nekem meg egy 1000 loeros Supra kellene.

Koszi!
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Amugy belso atmero 8mm. :wink:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 581988.htm

Hatchback és Liftback. Mindkettő 2E motoros volt

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
E9SW
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2015 jún. 12, 09:03 am

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: E9SW »

Pacsker írta:http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 581988.htm

Hatchback és Liftback. Mindkettő 2E motoros volt
Ez nekem nem jó, ugye? (Wagon)
AE92 Corolla Wagon 1.6i
Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: domi007 »

Sancy írta:Nekem meg egy 1000 loeros Supra kellene.

Koszi!
:D :D :D :taps:
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: domi007 »

Zsolesz akit többen is ismertek (ex-Starlet, jelenleg A6 Carina) megbízott, hogy kérdezzem meg: E9 GTi lökhárítója eladó van-e valakinek, mert szeretné az alábbi célra felhasználni:

Kép
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 alkatrészek (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ez nem GT-i.
Ez sima egyik fajta E9. Toldatosat nem nagyon fog találni, de a képen látható elérhető könnyedén.
Sőt a képen látható szerintem utángyártott, aminek méretpontatlansága talán nem is baj. Olcsón beszerezhető a nagy alkatrészesektől is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése