Oldal: 28 / 33
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 aug. 29, 02:59 pm
Szerző: kislaca
Sziasztok!
Előljáróban annyit, hogy új vagyok még itt, viszont örülök, hogy végre egy MŰKÖDŐ toyotás csapatot találtam. A történet egy éve kezdődött, ahogy megsokasodott a család és eldöntöttük, hogy a Clio kicsi. Főleg meg 23 éves és 3 ajtós. Nem akartam Toyotát venni.... Megan kombit akartam, de csak ipari hulladékokat találni, talán éppen azért, mert a jókat nem adják el. Na mondjuk a Toyotákat sem. Mindenképp 1.6, mindenképp benzin, mindenképp kombi és persze magyar autót. A kereskedők már utáltak. Végül találtam egyet, amit meg is vettem. 1.6 benzin (lpg) viszonylag szép, iszonyatos km mennyiség (208000) és éppen két megan kombi ára . A majré soká bennem volt. 1 év távlatából nézve: önindító kefetartó csere. Lengőkar szilent csere. Olcsó? Nem! De a család imádja. Sosem volt gázos kocsim, de egy jó Landi renzo rendszer van benne, külön kenéssel, tökéletesen megy vele. Egy pár apró kérdésem lenne a tapasztaltabb tipustársak felé: próbáltam benzinnel is gázzal is de mégis a benzin a mérvadó a fogyasztásom városban 8,5 országút 6,6 pálya 130(+) 8,3 ez mennyiben korrekt? Gázzal város 10, pálya 9, országút 7,3. A kopogás nálam is jön, a futóműves megnézte... pálca (csere következik), illetve az egyetlen negatívum részemről, az a relatív nagy motorzaj, főleg pályán 3500 fordulat felett, ez normális? Nem kóros, egyszerű motorzaj. A szerelő tanácsolta az Avensist

Előre is köszi a válaszokat, fotó Istenbizony lesz, ha elérek odáig.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 aug. 29, 09:22 pm
Szerző: kori
kislaca írta:Sziasztok!
Előljáróban annyit, hogy új vagyok még itt, viszont örülök, hogy végre egy MŰKÖDŐ toyotás csapatot találtam. A történet egy éve kezdődött, ahogy megsokasodott a család és eldöntöttük, hogy a Clio kicsi. Főleg meg 23 éves és 3 ajtós. Nem akartam Toyotát venni.... Megan kombit akartam, de csak ipari hulladékokat találni, talán éppen azért, mert a jókat nem adják el. Na mondjuk a Toyotákat sem. Mindenképp 1.6, mindenképp benzin, mindenképp kombi és persze magyar autót. A kereskedők már utáltak. Végül találtam egyet, amit meg is vettem. 1.6 benzin (lpg) viszonylag szép, iszonyatos km mennyiség (208000) és éppen két megan kombi ára . A majré soká bennem volt. 1 év távlatából nézve: önindító kefetartó csere. Lengőkar szilent csere. Olcsó? Nem! De a család imádja. Sosem volt gázos kocsim, de egy jó Landi renzo rendszer van benne, külön kenéssel, tökéletesen megy vele. Egy pár apró kérdésem lenne a tapasztaltabb tipustársak felé: próbáltam benzinnel is gázzal is de mégis a benzin a mérvadó a fogyasztásom városban 8,5 országút 6,6 pálya 130(+) 8,3 ez mennyiben korrekt? Gázzal város 10, pálya 9, országút 7,3. A kopogás nálam is jön, a futóműves megnézte... pálca (csere következik), illetve az egyetlen negatívum részemről, az a relatív nagy motorzaj, főleg pályán 3500 fordulat felett, ez normális? Nem kóros, egyszerű motorzaj. A szerelő tanácsolta az Avensist

Előre is köszi a válaszokat, fotó Istenbizony lesz, ha elérek odáig.
Szia
Nekem is 1.6-os van,hát ezután a renaultot szerintem le fogod pisilni,nyomába sem ér a toyotának.
Az enyémben 300.000van olajat semmit nem fogyaszt vagyis nem látszik semmi fogyás,hiba mentes teljesen.Motorzaj nekem nincs vagyis nem feltűnő,4000től főleg nem.Ott meg is indul.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 szept. 05, 04:07 pm
Szerző: LFefe
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 nov. 18, 09:34 pm
Szerző: Csontikka
Sziasztok
Corolla E12 D-4D 1ND-TV 66KW autómba elérkezett az akksi cseréjének az ideje.
Szeretnék tanácsot kérni a vásárlásával kapcsolatban. Az autó általában pöccre indul, túl sokat sosem kell indítózni hidegben sem (már ha jó az akksi).
Félautomata, tehát tologatni nem lehet. Utcán parkol hidegben, közterületen, tehát kirakni rá töltőt sem tudok, ráadásul mostanában 1-2 hetente van csak használatban.
A legnagyobb gondot természetesen az utóbbi jelenti, mert ahogy beköszöntött a hideg idő elő is állt a helyzet, hogy nem indul másfél hét állás után.
Amennyiben a technika és a pénztárca lehetővé teszi olyan megoldást szeretnék, hogy ne kelljen mindig ki-be hordozni az akksit töltögetni.
Olvastam hogy léteznek olyan akkumulátorok amik ellenállóbbak a hideggel szemben. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata?
Illetve ki milyen akksit javasolni bele? (Vagy ne gondolkodjam ennyire túl ezt a dolgot, vegyek bele egy átlagosat, 2 évig jó lesz és viszlát?)
Valahol ajánlottak napelemes csepptöltős rásegítőkett is a ritka használat kisegítése végett. Bár ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok, (nem hiszem hogy a hideg sötét téli napokon a túl sokat tudna tölteni az árnyékos utcában), de az ezzel kapcsolatos tapasztalaból eredő véleményeket is szívesen fogadnám.
Előre is köszi a tippeket.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 nov. 18, 10:48 pm
Szerző: mozso
Nekem most Varta van benne. Korábban több Bosch S5 akksit is elfogyasztottam kb hasonló használati profillal, mint amit írtál rövid idő alatt. A kettő közül egyértelműen Varta.
VISZONT, a gyári E12 Bosch generátor nem túl acélos, nagy számok törvénye alapján 140-150ezer km körül beadják a kulcsot. Engem is picit megvezetett a generátor, vszínű az akksiknak sem tett jót miközben látható jel nélkül már a végét járta. Neked volt már a generátor cserélve vagy felújítva? Én ezt is megnézetném azért.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 nov. 19, 01:42 pm
Szerző: Csontikka
köszönöm a tippet!
2014 nyarán volt a generátor teljesen felújítva, azóta nem tapasztaltam problémát a töltés terén, de minden estre majd rámérek a csere előtt. (azóta 70.000-t mentem)
Igazából az akksi az szinte biztos hogy kuka, (minimum 4.5 éves, és nem is volt egy márkás darab (Wild Horse?) még ezzel került hozzám, de mivel eddig napi használatban volt nem volt vele gond)
Re: Segítség kellene!
Elküldve: 2017 dec. 03, 05:43 pm
Szerző: zsoe12
Nem műszaki dolog.. Nem tudom hol kellene megkérdezni... E12 vaj belsővel kapcsolatban.Nagyon tetszik és lehet lecserélném a fekete belsőt vajra. A kérdés az,hogy tényleg rossz minőségű a vaj kárpit? Karácsonytól azt hallottam hogy elengednek a ragasztások a kárpiton stb... Igaz ez?
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2017 dec. 04, 08:26 am
Szerző: Pacsker
Nincsen tapasztalatom (többiek megírják), de az ízlésed tetszik!

Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 01, 09:59 pm
Szerző: csgy
Sziasztok!
Három napja van meg az autó,
viewtopic.php?f=2&t=11#p135778 kézikönyv nélkül, kezdem a kérdések sorát.
Az A/C és hátsó szélvédő fűtés gomboknak nem kéne világítaniuk?
https://www.kephost.com/image/EdQQ
https://www.kephost.com/image/ExAA
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 02, 05:52 pm
Szerző: FSanyo
Annak csak akkor kell világítania, ha aktív, vagyis használatban van.
Legalább is én így tudom...

Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 02, 10:25 pm
Szerző: csgy
FSanyo írta:Annak csak akkor kell világítania, ha aktív, vagyis használatban van.
Legalább is én így tudom...

Nem a kis visszajelző "lámpákra" gondoltam, hanem hogy pl. maga az A/C felirat és a szélvédő fűtés ábra dereng, mint pl. az ablakemelők.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 02, 10:30 pm
Szerző: csgy
És ha már itt vagyok: még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet nullázni a napi km számlálót. De ha valaki tud akár elektronikusan, akár papír alapon kezelési könyvet, kérem ne tartsa magában. A papír alapút megvenném, az elektronikusról beszéljünk.

Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 03, 11:32 pm
Szerző: mozso
csgy írta:És ha már itt vagyok: még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet nullázni a napi km számlálót. De ha valaki tud akár elektronikusan, akár papír alapon kezelési könyvet, kérem ne tartsa magában. A papír alapút megvenném, az elektronikusról beszéljünk.

Próbáld meg ezt:
HU kézikönyv
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 04, 03:14 pm
Szerző: csgy
Tökéletes, nagyon köszönöm!
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2018 feb. 04, 08:13 pm
Szerző: Pacsker
csgy írta:FSanyo írta:Annak csak akkor kell világítania, ha aktív, vagyis használatban van.
Legalább is én így tudom...

Nem a kis visszajelző "lámpákra" gondoltam, hanem hogy pl. maga az A/C felirat és a szélvédő fűtés ábra dereng, mint pl. az ablakemelők.
Igen, van háttérvilágításuk!