Oldal: 28 / 105
Elküldve: 2009 júl. 06, 12:01 am
Szerző: mixivik
ha melegen nehezen indul általában adagoló lehet a ludas..ha az önindító teker..
Elküldve: 2009 júl. 06, 06:38 am
Szerző: murray
sztem is az adagolo.
de ha nincs katt akkor ammeg a relé..
sajnos nincs tippem. nekem mindig kattant. még amikor hengerfejes is volt, meleginditási bajaim nem voltak
Elküldve: 2009 júl. 06, 10:32 pm
Szerző: tvcsaba
Hát igen.
Akkor most ályunk csak meg. Mi is az az adagolo? A bosch pumpa ami az üzemanyagot pumpálja?
Olyan szinten nincsen katt a melegitésnél hogy katt hallani mikor meleg de rögtön elis enged. Szóval nem izzit. Akitöl vettem az asztmonta gyárilag ilyen.
Melegen nemkell hogy izzitson!
Valaki javasolta hogy nézessem meg egy autovillamosági szerelövel a relét és kösse át hogy az mindig izzitson.

Elküldve: 2009 júl. 06, 11:32 pm
Szerző: mixivik
az adagoló ami a gázolajat "adagolja" be a motorba...olyan mint benzineseknél a karburátor..persze nem mûködésére értem,hanem funkcióra...
nem tudom mit tanácsoljak neked,így nem értem h mi lehet a baj...:s
Elküldve: 2009 júl. 11, 10:15 pm
Szerző: tvcsaba
Hát igen. Értem már az adagolo témát.Csak azt nem melegen mijért nem kapcsolnak be az izzitó gyertyák?
Elküldve: 2009 júl. 12, 10:54 pm
Szerző: zerge
Üdv..Üdv egy kis segitség kéne..... Toytib nevü toyota szakértö urral hogy tudnám felvenni a kapcsolatot??? esetleg egy telefonszám valakinek?? mailben ide:
vindaloo@freemail.hu
Elküldve: 2009 júl. 13, 02:27 pm
Szerző: Pacsker
A fórumon megtalálod a mail címét.
Privit is küldhetsz neki. Szokott válaszolni!
Elküldve: 2009 júl. 16, 11:03 am
Szerző: AndrewGL
Találtam egy jó oldalt.
http://www.4age20v.de/
4A-FE -> 4A-GE16V
4A-GE16V -> 4A-GE20V
Képekkel, német leírással, és az egyéb galériában van Toyota E9 gyári kiegészítõk katalógusa.
Üdv
Elküldve: 2009 júl. 16, 04:25 pm
Szerző: murray
nagyon király csak a katalogusban a képek nem nagyithatok..kár
Elküldve: 2009 júl. 16, 09:56 pm
Szerző: sprintike
murray írta:nagyon király csak a katalogusban a képek nem nagyithatok..kár
És a többi se nagyon sajnos
Pedig vannak yopofa motyók.
Elküldve: 2009 júl. 18, 01:01 am
Szerző: DBandesz
tvcsaba írta:Hát igen.
A
Valaki javasolta hogy nézessem meg egy autovillamosági szerelövel a relét és kösse át hogy az mindig izzitson.

Akkor rendesen kiszúrsz az izzítógyertyáiddal. Ha üzemmeleg a motor, akkor nem kell neki izzítás, jóllehet az enyémben is (2C) felvillan a visszajelzõje.
A helyedben átnézetném egy JÓ szakemberrel az üzemanyag-rendszert, kezdve az adagolóval. Ha az adagolóelem kopott, akkor képes arra, hogy melegen nehezen induljon, mert hidegen a dúsító ad annyi plusz kaját, hogy ezzel ne legyen gond. Nálam a lelevegõsödés volt egy idõben a gond, igaz, hogy a tömítései az adagolónak elpusztultak, és dõlt belõle a gázolaj.
Gázolajszûrõd mikor volt cserélve?
Elküldve: 2009 júl. 18, 08:15 pm
Szerző: murray
arra befizetek h talál egy jó dizeles szagembert aki nem hány azonnal epét h 20 éves japan szivodizel...
Elküldve: 2009 júl. 19, 09:55 am
Szerző: tvcsaba
Hmm.
Koszi a valaszokat
Érdekes felvetések.
Szóval melegen nem kellene hogy izzitsonak e gyertyák.
Valakitöl azt hallotam akkor csinál igy a motor amikor már kicsit levan szaladva.
Szóval mindenképpen a szivató a ludas szerintetek.
Reggelente lulcs elfordit kigyulad a lámpa jelzi hogy izzit katt hallatszik, kialszik a lámpa várok még egy kicsit katt relé elengedet.Gyújt pöcc-re.
Mikor meleg a motor szóval üzemi hömérsékleten van egy 8-10-et biztos forog mire begyujt. Na meg amikor meleg a relé csak anyit mond gyujtáskor,hogy katt-katt egymás útán.
De kösz mindenkinek.

Elküldve: 2009 júl. 19, 10:00 am
Szerző: tvcsaba
A legjobb tudományom szerint egy 3-4 évvel ezelött lett a szivató csinálva Szakszervizben.
Akkor lehetséges,hogy a szivató.
Csak az a baj,ha tényleg az akkor egy pár lepedöt lekell perkálni nállunk mert az drága.
Elküldve: 2009 aug. 03, 03:59 pm
Szerző: Pacsker