Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
nice 
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- RWD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Külső kandi kamera 
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=Fz8bJGK ... e=youtu.be[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=Fz8bJGK ... e=youtu.be[/BBvideo]
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Mázli.
Jó felvétel
Jó felvétel
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem tudom, hogy a múlt hét Vasárnapi visontai driftelgetés milyen szervezésű volt.
Totalcar Faluvégi Farolás vagy csak önszerveződő csapatás?
A lényeg, hogy ZDoman hívott és végül úgy alakult, hogy kimentünk.
IceRocko is érdeklődött, így összeültünk 1 autóba. Kijött még [Walaki]D' Lair is, hogy végső elhatározást szerezzen autójának befejeztére.
Hachis résztvevők:
- ZDoman / szürke 2 ajtós AE86, 7AGE ITB
- Chickn / fehér 3 ajtós AE86, F20C
- Pitya / fehér-fekete 3 ajtós AE86, 4AGE 16V
- DanikaAE86 / piros 3 ajtós AE86, 4AGE 16v
- Omm / fehér 2 ajtós AE86, 4AGE 16V
Ezen kívül kint volt a kék-szürke KP60, egy GT86 és pár szörnnyé alakított Nissan, BMW, Lada, Ford.
Amikor indultunk esett, mire odaértünk, már csak ködszitálás volt, de végig nedves maradt a pálya
Nyilván bosszankodtak a versenyzők, hogy hoztak 8-10 garnitúra gumit és egyet sem koptatnak el a nap végére, de nekünk volt látnivaló bőven
KÉPEIM itt érhetők el.





Csináltam pár videót is.
Vegyesen a hachikról:
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=AwkWheoAo1A[/BBvideo]
Ezúttal pedig belsőt is.
ZDoman 7AGE-je "nem" forog
...
Állat lett a motor!
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=ju5PfIV7kOk[/BBvideo]
Chickn F20C-s szörnyetege.
Ennek sem csúnya a hangja
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=hrzt56HTZyE[/BBvideo]
A felvételeket direkt nem stabilizálom utólag. Talán élvezhető így is.
Totalcar Faluvégi Farolás vagy csak önszerveződő csapatás?
A lényeg, hogy ZDoman hívott és végül úgy alakult, hogy kimentünk.
IceRocko is érdeklődött, így összeültünk 1 autóba. Kijött még [Walaki]D' Lair is, hogy végső elhatározást szerezzen autójának befejeztére.
Hachis résztvevők:
- ZDoman / szürke 2 ajtós AE86, 7AGE ITB
- Chickn / fehér 3 ajtós AE86, F20C
- Pitya / fehér-fekete 3 ajtós AE86, 4AGE 16V
- DanikaAE86 / piros 3 ajtós AE86, 4AGE 16v
- Omm / fehér 2 ajtós AE86, 4AGE 16V
Ezen kívül kint volt a kék-szürke KP60, egy GT86 és pár szörnnyé alakított Nissan, BMW, Lada, Ford.
Amikor indultunk esett, mire odaértünk, már csak ködszitálás volt, de végig nedves maradt a pálya
Nyilván bosszankodtak a versenyzők, hogy hoztak 8-10 garnitúra gumit és egyet sem koptatnak el a nap végére, de nekünk volt látnivaló bőven
KÉPEIM itt érhetők el.
Csináltam pár videót is.
Vegyesen a hachikról:
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=AwkWheoAo1A[/BBvideo]
Ezúttal pedig belsőt is.
ZDoman 7AGE-je "nem" forog
Állat lett a motor!
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=ju5PfIV7kOk[/BBvideo]
Chickn F20C-s szörnyetege.
Ennek sem csúnya a hangja
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=hrzt56HTZyE[/BBvideo]
A felvételeket direkt nem stabilizálom utólag. Talán élvezhető így is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Aztamindenit, nagyon köszi Pacsker az anyagot!
amúgy igen, TotalCaros volt
amúgy igen, TotalCaros volt
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Mi picit Doman és Domi után érhettünk le, Danit és Kristófot kaptuk el már csak, ez itt pedig az egyik ügyesebb kanyarbevétele volt.
Tessék kattintani a HD-ra
[BBvideo]https://www.facebook.com/kiss.tamas.180 ... 8847921026[/BBvideo]
Tessék kattintani a HD-ra
[BBvideo]https://www.facebook.com/kiss.tamas.180 ... 8847921026[/BBvideo]
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Itt is nagyon jó ezt néznito4m5i írta:Mi picit Doman és Domi után érhettünk le, Danit és Kristófot kaptuk el már csak, ez itt pedig az egyik ügyesebb kanyarbevétele volt.
Tessék kattintani a HD-ra
[BBvideo]https://www.facebook.com/kiss.tamas.180 ... 8847921026[/BBvideo]
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Atanen
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Eljutottam múlt hétvégén (2016.03.13.) a Veszprém Szlalomra!
Rászántam egy egész hétvégét,ugyanis nem egyedül indultam,hanem egy cimbora (csaj) árkot fogott még a múltkor,és kérdezte hogy korrepetálok-e.Mondom jogsi előtt szoktam,utána csak a szlalomversenyt tudom ajánlani.Mivel motoros csaj,elég belevaló,eléggé fellelkesült az ötlettől!
A képeket új ablakban nyissátok,úgy működnie kell.Dolgozom a megoldáson!
Átnéztem az ő autóját is (nem,az alvázat nem,barátnőm letörné a kipufogómat...),

meg feldobtam a versenyezni szánt kerekeket az enyémre

és leutaztunk (reggel 7-re kellett ott lenni).
Első versenyes létére elég jól ment,de kemény volt a mezőny,dobogóra nem jutott fel.(A képen ő a jobb oldali.)

Nekem is épphogy sikerült,kellett tornázzak a guminyomásokon (mert mást ott helyben állítani nem tudtam),végül a jó beállítás elől 2bar,hátul 3bar lett,mind a 4 gumi egyforma Falken Ziex 195/50 R15 utcai (tudom,nem a legdicsőbb márka,de erre futotta).Ezzel sikerült rávenni hogy kanyarodjon,ne csak az orrát tolja.Ez 6 másodpercet javított,ami éppen elég lett egy 3. helyhez az egyik pályán (2 volt és külön értékelték).

Legnagyobb ellenfelem egy vajszínű Golf 2-es 1,6TD volt,amin látszott hogy dolgoztak rajta,le volt ültetve,és a füstje alapján én nem engedtem volna széria kategóriába.De ezek szerint ennyire tágak a szabályok,igyekszem akkor megreszelni a hengerfejet amit még Domi hozott el nekem...
Ő 1:30.xy-nal nyerte a kategóriát,az én legjobb időm 1:39.xy volt (versenygumi nélkül persze).

Közben megtaláltam róla a videót is,sokat mond,hogy olyat gyorsult,mint egy épített Saxo VTS!
https://www.youtube.com/watch?v=QgtgF2OKoHU
Közben jó szolgálatot tett a 120€-s GoPro HD1,fel tudtuk venni egy töltéssel az egészet!
Az én videóm publikus,mert annak ellenére hogy az én szüleim is tűzzel-vassal ellenzik a versenyzésemet,én kiveszekedtem magam otthon:
https://www.youtube.com/watch?v=qyCqN082luk
De a Viki a családi autóval jött,az ő videóját se facebookra,se youtube-ra nem tehettem fel,szintén a drájvon pihen:
https://drive.google.com/open?id=0B_KNv ... FBCLVlyMTg
Rászántam egy egész hétvégét,ugyanis nem egyedül indultam,hanem egy cimbora (csaj) árkot fogott még a múltkor,és kérdezte hogy korrepetálok-e.Mondom jogsi előtt szoktam,utána csak a szlalomversenyt tudom ajánlani.Mivel motoros csaj,elég belevaló,eléggé fellelkesült az ötlettől!
A képeket új ablakban nyissátok,úgy működnie kell.Dolgozom a megoldáson!
Átnéztem az ő autóját is (nem,az alvázat nem,barátnőm letörné a kipufogómat...),
meg feldobtam a versenyezni szánt kerekeket az enyémre
és leutaztunk (reggel 7-re kellett ott lenni).
Első versenyes létére elég jól ment,de kemény volt a mezőny,dobogóra nem jutott fel.(A képen ő a jobb oldali.)
Nekem is épphogy sikerült,kellett tornázzak a guminyomásokon (mert mást ott helyben állítani nem tudtam),végül a jó beállítás elől 2bar,hátul 3bar lett,mind a 4 gumi egyforma Falken Ziex 195/50 R15 utcai (tudom,nem a legdicsőbb márka,de erre futotta).Ezzel sikerült rávenni hogy kanyarodjon,ne csak az orrát tolja.Ez 6 másodpercet javított,ami éppen elég lett egy 3. helyhez az egyik pályán (2 volt és külön értékelték).
Legnagyobb ellenfelem egy vajszínű Golf 2-es 1,6TD volt,amin látszott hogy dolgoztak rajta,le volt ültetve,és a füstje alapján én nem engedtem volna széria kategóriába.De ezek szerint ennyire tágak a szabályok,igyekszem akkor megreszelni a hengerfejet amit még Domi hozott el nekem...
Ő 1:30.xy-nal nyerte a kategóriát,az én legjobb időm 1:39.xy volt (versenygumi nélkül persze).

Közben megtaláltam róla a videót is,sokat mond,hogy olyat gyorsult,mint egy épített Saxo VTS!
https://www.youtube.com/watch?v=QgtgF2OKoHU
Közben jó szolgálatot tett a 120€-s GoPro HD1,fel tudtuk venni egy töltéssel az egészet!
Az én videóm publikus,mert annak ellenére hogy az én szüleim is tűzzel-vassal ellenzik a versenyzésemet,én kiveszekedtem magam otthon:
https://www.youtube.com/watch?v=qyCqN082luk
De a Viki a családi autóval jött,az ő videóját se facebookra,se youtube-ra nem tehettem fel,szintén a drájvon pihen:
https://drive.google.com/open?id=0B_KNv ... FBCLVlyMTg
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! 
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Gratulálok! Szép eredmény!
Hangulatosak a videók.
Hangulatosak a videók.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ez a Golf a klasszikus smoke & charm 
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Egy rövidke beszámoló a mai nyíltnapról. Reggel kipushoz rohanás, kipu foltozgatás aztán go a ring. Találkoztam Bibuval és benyomtunk egy kv-t mielőtt felmentem volna regisztrálni.
Alig voltak kint, délben jüttönk el, szinte csal pár autó. Autózás szempontjából tökéletes volt, mert a két etap alatt kb 2-3 szor kellett elengednem valaki. Persze egyrészt a kicsi forgalom miatt meg persze azért mert brutál gyors vagyok!
Szóval, két etap. Marcit nem tudtam rávenni, hogy beüljön mellém, aztán mégis nagy nehezen sikerült, de töltöttünk ki feleőségvállalási nyilatkozatot neki, így kirakták a kocsiból, amikor hajtottam volna fel a pályára.
Így hát mentem egyedül, idő szempontjából jobb is, de azért jó beszélgetni közben illetve azért tapasztaltabb nálam és mindig szívesen veszem a tanácsokat.
Szóval, elirtam a célom a napokban, de akár irhattam volna azt is!
Azaz 2:38 helyett 2:30 irtam, ezt sikerült megutózni, sőt, majdnem meg volt a 2:30 is!!! Na jó, erősen majdnem.
Legjobb időm 2:31:247.
Elégedett vagyok, de még mindig van a kocsiban.
Lapjaim az első etapban:
Lap1 - 2:33:189
Lap2 - 2:33:755
Lap3 - 2:31:247 (Best)
Lap4 - 2:58:651 (kicsúszás
)
Lap5 - 2:31:951
Lap6 - 2:50:758
Második etap:
Lap1 - 2:36:685
Lap2 - 2:34:126
Lap3 - 2:33:649
Lap4 - 2:59:440
Lap5 - 2:32:489
A második etapban kitereltek, mert kinyilt a csomim és a rázóköveken mindig felnyílt.
Összességében nagyon jó volt, feszegettem a határokat. Sikerült is majdnem felrakni a falra, első etap 4. kör.
A fékek nagyon jók, a gumik is. Nem tudom mi volt a baj, de egyszer a célegyenes végén dobta el a seggét, egyszer meg a 2 kanyarban, amit nem is tudtam összeszedni. Szerintem hirtelen fékeztem az elején, könnyű a segge és lehet a gumik is elmelegedtek. Lehetséges??? Olyan mintha befogott volna jobban a fék hátul nem tudom. Többen is mondták, hogy eléggé csúszik a pálya. Kint volt Hábé is, ő más időket autózott az EVO-val.
Ő is mondta, hogy csúszik a pálya.
Utána látni az időkön, hogy nem is erőltettem annyira, bennem volt a félsz őszintén. Mindenkinek elcsesztem a következő etapjait a kicsúszásom után, mert elég sok föld és fű ment fel a pályára, bocsi.
Nézzétek meg a videókat, felraktam külön a legjobb köröm is. Ez csak az első etap.
[BBvideo 800,480]https://youtu.be/Let7GTBfGNs[/BBvideo]
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=M1kS7LWYbgc[/BBvideo]
Amúgy találkoztam kint egy carinással, aki jött végig mögöttem, nem is értettem. 2:33-as köröket autózhatott. Utána megkerestem, sima 1.6 de nagyobb fékek és jó utcai gumik, sztem a futóműve is keményebb volt, ja meg persze rallizott régen. Így érthető. Beszélgetés közben kiderül, hogy sok közös ismerősünk van, régen E8 corollával ment, de eladta, az került az M3-as kivezetőn lakó illetőhöz. Az a gép amúgy némteországban épitett versenyautó volt, ami ment a világbajnokásogokon évekig, épített váltóval és erős motorral, vmi 170 ló körül volt. Nem véletlen nem akarta eladni a mostani tulaj nekem...
Szóval, a következő cél a 2:30 lesz, most nem irtam félre!
Alig voltak kint, délben jüttönk el, szinte csal pár autó. Autózás szempontjából tökéletes volt, mert a két etap alatt kb 2-3 szor kellett elengednem valaki. Persze egyrészt a kicsi forgalom miatt meg persze azért mert brutál gyors vagyok!
Szóval, két etap. Marcit nem tudtam rávenni, hogy beüljön mellém, aztán mégis nagy nehezen sikerült, de töltöttünk ki feleőségvállalási nyilatkozatot neki, így kirakták a kocsiból, amikor hajtottam volna fel a pályára.
Így hát mentem egyedül, idő szempontjából jobb is, de azért jó beszélgetni közben illetve azért tapasztaltabb nálam és mindig szívesen veszem a tanácsokat.
Szóval, elirtam a célom a napokban, de akár irhattam volna azt is!
Legjobb időm 2:31:247.
Lapjaim az első etapban:
Lap1 - 2:33:189
Lap2 - 2:33:755
Lap3 - 2:31:247 (Best)
Lap4 - 2:58:651 (kicsúszás
Lap5 - 2:31:951
Lap6 - 2:50:758
Második etap:
Lap1 - 2:36:685
Lap2 - 2:34:126
Lap3 - 2:33:649
Lap4 - 2:59:440
Lap5 - 2:32:489
A második etapban kitereltek, mert kinyilt a csomim és a rázóköveken mindig felnyílt.
Összességében nagyon jó volt, feszegettem a határokat. Sikerült is majdnem felrakni a falra, első etap 4. kör.
A fékek nagyon jók, a gumik is. Nem tudom mi volt a baj, de egyszer a célegyenes végén dobta el a seggét, egyszer meg a 2 kanyarban, amit nem is tudtam összeszedni. Szerintem hirtelen fékeztem az elején, könnyű a segge és lehet a gumik is elmelegedtek. Lehetséges??? Olyan mintha befogott volna jobban a fék hátul nem tudom. Többen is mondták, hogy eléggé csúszik a pálya. Kint volt Hábé is, ő más időket autózott az EVO-val.
Utána látni az időkön, hogy nem is erőltettem annyira, bennem volt a félsz őszintén. Mindenkinek elcsesztem a következő etapjait a kicsúszásom után, mert elég sok föld és fű ment fel a pályára, bocsi.
Nézzétek meg a videókat, felraktam külön a legjobb köröm is. Ez csak az első etap.
[BBvideo 800,480]https://youtu.be/Let7GTBfGNs[/BBvideo]
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=M1kS7LWYbgc[/BBvideo]
Amúgy találkoztam kint egy carinással, aki jött végig mögöttem, nem is értettem. 2:33-as köröket autózhatott. Utána megkerestem, sima 1.6 de nagyobb fékek és jó utcai gumik, sztem a futóműve is keményebb volt, ja meg persze rallizott régen. Így érthető. Beszélgetés közben kiderül, hogy sok közös ismerősünk van, régen E8 corollával ment, de eladta, az került az M3-as kivezetőn lakó illetőhöz. Az a gép amúgy némteországban épitett versenyautó volt, ami ment a világbajnokásogokon évekig, épített váltóval és erős motorral, vmi 170 ló körül volt. Nem véletlen nem akarta eladni a mostani tulaj nekem...
Szóval, a következő cél a 2:30 lesz, most nem irtam félre!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem kímélted a vasat, szépen használtad a rázókövet.
A videó alapján tényleg olyan mintha befogott volna a hátsó fék, mikor eldobtad.
Alakul, meg lesz a 2:30.

Alakul, meg lesz a 2:30.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Óriásit ment Bohink!
Gratula!
Jó volt a kávé biztos!
https://youtu.be/5GlmWnt_vsE
A többi videót is feltöltöttem, de egyikbe belecsörög a teló a másiknál meg az MP3 lejátszó indult el. Elbénáztam, bocs!
Köszi, hogy nem úgy mesélted el, hogy f@stam beülni melléd.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Tök jó olvasni ezeket a sorokat. Tényleg nem voltak sokan kint, ideális idő volt délelőtt. Gratula az időhöz, meglepődtem amikor mondtad mi lett a best lap. A kicsúszásod szerencsére nem okozott gondot, bár azért eltakaríthatták volna a pályabírók a földet onnan.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ja ige, elfelejtettem megemlíteni, hogy Mozso is megjelent a pályán szépen vasalt fehér ingben, ezért őt sem tudtam rávenni, hogy üljön be jobb1-be!mozso írta:Tök jó olvasni ezeket a sorokat. Tényleg nem voltak sokan kint, ideális idő volt délelőtt. Gratula az időhöz, meglepődtem amikor mondtad mi lett a best lap. A kicsúszásod szerencsére nem okozott gondot, bár azért eltakaríthatták volna a pályabírók a földet onnan.
Amúgy köszi Mozso, igyekeztem azért, hogy jót menjek.
Utána amúgy összesöprögették, mert amikor visszamentem 11:05kor akkor már szinte alig volt valami a pályán. Valamelyik két etap közti pár percben eltakaríthatták a nagyját.
Szerencsére nem lett gond, de még videóról is keménynek tűnik. Nem értem mi lehetett, mert nem kanyarodtan hirtelen és nem is fékeztem annyira keményet, mintha befogott volna a jobb hátsó vagy amit többen is mondtak, hogy csúszott a pálya. Én meg próbáltam egyre gyorsabb lenni és ennyi.
Bubi: miért fostál beülni mellém?
Amúgy bennem maradt a para az első etapban történt kicsúszás miatt, nem mertem rövidebb féktávokat venni és eröltetni...
Köszi a videót!
Ezért van a 4age!!!IceRocko írta:Nem kímélted a vasat
Amúgy tényleg nagyun brutál a rázókő. Valahol jól meg lehet közölni és belülre rakni a kereket, ott nem ráz, de van olyan rész, ahol elég magas.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II