Oldal: 264 / 404
Elküldve: 2012 nov. 10, 10:06 pm
Szerző: Ewing
Igazad van Sancy nem kürtöltem szét, de sosem palástoltam: lehet, hogy elfogom adni......
Természetesen örülnék ha jelenlegi vagy jövõbeli klubtag venné meg.
De remélem nem haragszik senki, mert nem ide tettem ki elõször magát a hirdetést..... a hír itt volt elõször, nem a használtautón.

Elküldve: 2012 nov. 10, 11:50 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Ewing írta:Nem volt az olyan hamar...... Mióta megvan szinte nincs olyan hónap, hogy eszembe ne jutna meddig tart a közös utunk, de most végleg eldöntöttem.....
Miért? Az elõzõ autóval hatalmas szerencsém volt ezt mindig is tudtam, mióta megvan a Gti azóta méginkább.
2 dolog miatt vettem meg a Gti-t
- az 1,3 garázsba kerülhessen, mert látszik rajta, hogy nem tesz jót, hogy szabad ég alatt áll
- mióta nézegetem a corollákat, azóta tetszik a Gti
Sajnos a Gti-nek sem tesz jót, hogy szabad ég alatt tartom.

Akkora lelki erõm sajnos nincs, hogy egy olyan horderejû projektbe belevágjak néhány év múlva (vagy akár most) mint Matyi, Gugyor, Bohi, Taki csak, hogy néhány példát említsek.
Még egy autót meg nem tarthatok anyunál a garázsban letakarva.
Ide Pestre veszek valamit a tucatautók közül (igyekszem Japán vonalon maradni), majd meglátjuk mit találok, hobbinak meg ott van az 1,3-as ami nem megy, nem ritka, de cserébe nagyon szép, nagyon jó állapotú és nagyon szeretem.
Ilyet sem hallottam még

Van egy -legalább valamilyen szinten- érdekes E9 GTi-d, meg egy jó állapotú, de mûszaki szempontok alapján tekintve halom szar karbis trágyád, és eladod a GTi-t? Grat!

Elküldve: 2012 nov. 11, 12:40 am
Szerző: Ewing
10 emberbõl 8, ha választania kellene az 1,3-astól szabadulna meg......... (Ami injektoros, de értem mire célzol.

)
Elküldve: 2012 nov. 11, 12:51 am
Szerző: [Walaki]D`Lair
Ewing írta:10 emberbõl 8, ha választania kellene az 1,3-astól szabadulna meg......... (Ami injektoros, de értem mire célzol.

)
En atraknam bele a GTi cuccokat azt had' szoljon

Elküldve: 2012 nov. 11, 08:48 pm
Szerző: Pacsker
Józsi!
Az 1.3 annyira gyári (100 ezer alatti km-es), zörgésmentes, rücskös kormányos..., hogy az az élvezet benne, hogy olyan régi Toyota-t vezetsz, mont ami most gördült volna ki a gyárból. Tényleg vidám dolog és megvan a hangulata.
Ha a Gt-i lenne ilyen állapotban, szerintem nem gondolkozna Ewing, de sajnos utóbbinak van sok nyûgje és össze nem hasonlítható állapotban van. Nem azt jelenti, hogy rom, de az 1.3-ashoz szokott érzethez képest rosszabb.
Annó többször is hívott Ewing, hogy ezt, azt a Gt-it vegyük meg, de mindig óva intettem, hogy jól gondolja meg, mert egy átlagos ilyen idõs autó sokkal jobban "le van lakva", mint az 1.3-as etalonja.
Ha Antinak autót ajánlanék, mert az 1.3-at múzeumba akarná állítani, akkor egy 6-12 éves Japán Camry-Accord-Galant kategóriájú jól felszerelt, csendes, lehetõleg minél kevesebb km-es autót mondanék. Más kérdés az üzemeltetése, megbízhatósága, de úgy érzem, akkor lépne elõre a komforttal, felszereltséggel, miközben megtartaná az 1.3-as új autós feelinget.
Elküldve: 2012 nov. 11, 08:59 pm
Szerző: montoya
IS200-at már nem is ajánlasz?

Elküldve: 2012 nov. 11, 09:00 pm
Szerző: Sancy
Amit én tennék:
1. Eladnám az 1.3 motorját, simán kap érte 60, de ha kivárja még 80 ezret is.
2. A befolyt összegbõl full felújítanám a 4A-GE motort.
3. Ügyes lakatos egy flexel gyorsan átpapírozza....(itt nem részletezem:))
4. Betenném a felújított motort a 1.3 bódéba. + amit kell...
5. A maradék cumókat kiárulnám.
5. Kevés anyagi ráfordítással lenne egy új 4A-GE-m egy új kasztniban...
KELL ENNÉL TÖBB??
Elküldve: 2012 nov. 11, 10:09 pm
Szerző: Ewing
Midenkinek köszönöm a jó tanácsot, de Pacsker fogalmazta meg legjobban amit érzek. (köszönet érte. ; )
Még a szóba jöhetõ típusokba is beletalált.

2000 környéki japánt szeretnék a Gti helyett, keveset futott 5ajtós Avensis, kombi Galant, 5 ajtós Carisma, Space Star, 323F, esetleg Premacy jöhet szóba, ill. jelenleg ezekkel szemezek. De ezt majd az idõ eldönti, hisz megkíméltet a fent említett típusokból sem találni minden sarkon (ráadásul akkoriban nagy divat volt a kék mûszerfal/kárpit kombináció, (a faberakásról nem is beszélve

) ami nem nagyon jön be.....)
Addig is élvezem az utazást a Gti-vel és lassan szépen elköszönünk egymástól.......
A Toyota és a Gti szelleme legyen veletek!
De ez már talán nem is illik az "Eladó Corolla" topikba.....
Elküldve: 2012 nov. 11, 10:15 pm
Szerző: montoya
Off, de ebbõl a kategóriából nem hagynám ki a 626 es a Primera kombi benzines verzióját, mindkettõ nagyon kellemes igásló és milla alatt vannak már. Avensis szerintem túlárazott, és a Galant kinézetéhez képest pl. nagyon semmilyen.
Elküldve: 2012 nov. 11, 10:18 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
montoya írta:Off, de ebbõl a kategóriából nem hagynám ki a 626 es a Primera kombi benzines verzióját, mindkettõ nagyon kellemes igásló és milla alatt vannak már. Avensis szerintem túlárazott, és a Galant kinézetéhez képest pl. nagyon semmilyen.
+a galant rohadós is!
Elküldve: 2012 nov. 12, 01:08 am
Szerző: murray
keveset futott, nem széthajtott , nem túlárazott avet nem találsz. hónapokig kerestem, feladtam.
carismának francia a váltója 150e km után behal. javítása csilliók. megnézõs kat.
mazda 323F kombi, nissan vonalon nézelõdnék.
Elküldve: 2012 nov. 12, 09:30 am
Szerző: bagoly
Nissan Primera. Én is sokáig néztem, abból jó állapotúak vannak és megbízhatók (családban volt és van jó pár Nissan) és nem is a kivagyi fittipaldik autója.
Premacy-t erõsen lájkolja a rozsda (jóbarátomnak van), 99%-uknál kakaófoltos a kárpit nagy része (meg van még pár családos embernek a környékemen).
Elküldve: 2012 nov. 12, 12:59 pm
Szerző: DomeSL
Ugyan ebben a cipõben járok.
Ha valaki talál valami szépet az megköszönöm.
Inkább legyen kicsit túlárazott, de tuti.
Ewing írta:Midenkinek köszönöm a jó tanácsot, de Pacsker fogalmazta meg legjobban amit érzek. (köszönet érte. ; )
Még a szóba jöhetõ típusokba is beletalált.

2000 környéki japánt szeretnék a Gti helyett, keveset futott 5ajtós Avensis, kombi Galant, 5 ajtós Carisma, Space Star, 323F, esetleg Premacy jöhet szóba, ill. jelenleg ezekkel szemezek. De ezt majd az idõ eldönti, hisz megkíméltet a fent említett típusokból sem találni minden sarkon (ráadásul akkoriban nagy divat volt a kék mûszerfal/kárpit kombináció, (a faberakásról nem is beszélve

) ami nem nagyon jön be.....)
Addig is élvezem az utazást a Gti-vel és lassan szépen elköszönünk egymástól.......
A Toyota és a Gti szelleme legyen veletek!
De ez már talán nem is illik az "Eladó Corolla" topikba.....
Elküldve: 2012 nov. 12, 02:38 pm
Szerző: montoya
Elküldve: 2012 nov. 17, 11:00 am
Szerző: Pacsker