Oldal: 26 / 163
Elküldve: 2010 júl. 20, 06:09 pm
Szerző: Ghee
Itt a vas:
Ennyi elegendõ, hogy emlékezz, vagy részletesebb képek kellenének. Pont a másik oldala, ami sérült lehetett, de arról az oldalról nincs kép...
Lehet valahol meg is vannak a Mayer képei, majd utánanézek...
Neked is Szabolcs volt ott aki intézte? Nekem azért nem ment minden simán velük - okoztak egy-két, kisebb-nagyobb kellemetlenséget, de azért összességében korrektek voltak.
Gyertyakérdés
Elküldve: 2010 júl. 24, 03:43 pm
Szerző: OC
Szakiktól kérdezném, hogy a köv. linken található NGK jó-e az 3ZZ-FE mocis E11-be:
http://www.ngk.com/more_info.asp?AAIA=&pid=3172
Ha jól tévedek igen, de azért gondoltam rákérdezek.
Valakinek van esetleg NGK gyertyakábel beszerzési forrása a fenti típ. kocsihoz?
Elküldve: 2010 júl. 24, 08:58 pm
Szerző: Bubi
Ghee írta:Itt a vas:
Ennyi elegendõ, hogy emlékezz, vagy részletesebb képek kellenének. Pont a másik oldala, ami sérült lehetett, de arról az oldalról nincs kép...
Lehet valahol meg is vannak a Mayer képei, majd utánanézek...
Neked is Szabolcs volt ott aki intézte? Nekem azért nem ment minden simán velük - okoztak egy-két, kisebb-nagyobb kellemetlenséget, de azért összességében korrektek voltak.
Igen. Sanyi volt. A középsõ nevét használja.
Re: Gyertyakérdés
Elküldve: 2010 júl. 24, 10:25 pm
Szerző: tibierdrol
OC írta:Valakinek van esetleg NGK gyertyakábel beszerzési forrása a fenti típ. kocsihoz?
A Vaterán Sleber-tõl vettem iridiumos gyertyát a motoromhoz. Eddig mûködik, úgy néz ki nem hamisítvány, átutalás után egy héten belül itt volt a csomag. Baromi olcsó volt.
Szerk.: ja, hogy kábel kell

Nem olvastam elég figyelmesen, bocsánat. Lehet, hogy azt is tud szerezni, vaterán tudsz tõle kérdezni, vagy ha kell elõ tudom keresni az e-mail címét is.
Re: Gyertyakérdés
Elküldve: 2010 júl. 26, 07:30 am
Szerző: OC
tibierdrol írta:OC írta:Valakinek van esetleg NGK gyertyakábel beszerzési forrása a fenti típ. kocsihoz?
A Vaterán Sleber-tõl vettem iridiumos gyertyát a motoromhoz. Eddig mûködik, úgy néz ki nem hamisítvány, átutalás után egy héten belül itt volt a csomag. Baromi olcsó volt.
Szerk.: ja, hogy kábel kell

Nem olvastam elég figyelmesen, bocsánat. Lehet, hogy azt is tud szerezni, vaterán tudsz tõle kérdezni, vagy ha kell elõ tudom keresni az e-mail címét is.
Szia!
Ha van a szekeremhez passzoló gyertyája jó áron, akkor az is jöhet.
Mailcímet ha találsz, azt megköszönöm!

Elküldve: 2010 aug. 06, 07:52 pm
Szerző: Bubi
Elküldve: 2010 aug. 13, 10:47 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 aug. 28, 01:34 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 aug. 28, 02:30 pm
Szerző: Birka
Simán kéne persze!
A hátulja engem inkább Lancerre emlékeztet.
Elküldve: 2010 aug. 28, 02:42 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 aug. 29, 10:27 pm
Szerző: montoya
Sziasztok!
Alairasomban levo 1.6 vvti (3zz motorkod, 2000-es, rancfelvarrott peldany) Corollaval rendelkezem, júniusban vettem, azota belement kb 5600km gond nelkul. Nyilvan vetel utan kotelezo karbantartas megtortent (uj gumik, akksi, olaj, olajszuro, legszuro, generatorszij), a gep szepen megy.
A mostani hetvegen BP-Miskolc-BP tavot tettem meg, autopalyan, eros 120-as tempóval. Egyreszt az eddig ilyen temponal megszokott 6.5 (10w-40 mellett ok) koruli atlagom most kb 7 liter lett(oda 7.2, vissza 6.8, odafele picit jobban siettem), masreszt enyhen surrogo hangot lehet hallani a motorterbol. Bent olyan hangja van, mint amikor egy tdi-ben kilyukad az intercooler, es kifuj a turbo, csak valamivel halkabb. A motorteret felnyitva hallhatoan a lanc kornyekerol jon, es biztosan nem a generator, mert az akksi cserejekor ki lett szedve az is, es gonyoruen funkcional maximalis terhelesnel is. Fordulatszammal egyenesen aranyosan no a surrogas is, a hangja nem femes csorges. Leginkabb valamelyik lancfeszito gorgore gyanakszom. A kerdesem viszont az, hogy ez allhat osszefuggesben a fogyasztas novekedesevel?
Elore is koszi a valaszokat

Elküldve: 2010 aug. 30, 08:48 am
Szerző: kleingy
A kérdésedre én sajnos nem tudom a választ, de 10W40 egy ilyen motorba...

5W30 lenne a nyerõ és a gyári ajánlás. Kevesebbet is fogyasztana vele a kocsi és jobb lenne a kenés is.

Elküldve: 2010 aug. 30, 10:24 am
Szerző: Pacsker
Szervusz!
Láncfeszítõre gyanakodnék én is a hangból ítélve. Nem hiszem, hogy a fogyasztást befolyásolná, még ha nagyon rossz állapotban van is.
A két félhold alakú alkatrész.
13561 és 13559.
Ha jól tudom hidraulikus a feszítõje és lehet azt is megérné cserélni: 13540
Elküldve: 2010 aug. 31, 11:58 am
Szerző: montoya
kleingy írta:A kérdésedre én sajnos nem tudom a választ, de 10W40 egy ilyen motorba...

5W30 lenne a nyerõ és a gyári ajánlás. Kevesebbet is fogyasztana vele a kocsi és jobb lenne a kenés is.

Országút-Autópálya vegyesben 10w40-el is tudta a 6.2-t eleddig.

De a legközelebbi olajcserénél biztosan 5w-30 megy bele, meg 10.000 km után úgyis csere.
Elküldve: 2010 aug. 31, 04:38 pm
Szerző: Yautja
montoya írta:kleingy írta:A kérdésedre én sajnos nem tudom a választ, de 10W40 egy ilyen motorba...

5W30 lenne a nyerõ és a gyári ajánlás. Kevesebbet is fogyasztana vele a kocsi és jobb lenne a kenés is.

Országút-Autópálya vegyesben 10w40-el is tudta a 6.2-t eleddig.

De a legközelebbi olajcserénél biztosan 5w-30 megy bele, meg 10.000 km után úgyis csere.
Olajat gyorsan lecserélni 5W-30-asra, ha szerencséd van a láncfeszítõt még nem ette meg a vastag olaj.
VVT-i-be nem szabad 10W-40-est tenni....
hidrotõkét, láncfeszítõt megeszi....