Oldal: 242 / 404
Elküldve: 2012 márc. 24, 11:20 am
Szerző: [Walaki]D`Lair
montoya írta:gecsa írta:az enyém gyári..átalakítás elõtti verzió a jó..

gyorsultam má vvti-velaz egyhattal kb fej-fej mellett ment..az egy e12 hb volt...
aaronnak 2zzge van..az igaz,hogy szívó,csak a kompresszor tol belé némi plusszt..és,1.8ccm..
jóska meg 1.6 szívó...
mirõl beszélünk?:D:D:D
Ha mutatsz nekem a 2zz-ben kompresszort, akkor megeszem a kalapom. Az bizony ugyanolyan szívó.
Az E12 vvti-t szerintem lenyomod, nehéz eléggé. 1100kg fölött van, és a legjobb adat szerint 10.2 alatt gyorsul, ennél szerintem jobbat tudsz.
Walaki: ez igaz, de a ring azért nagyon Neked kedvez a kb. 0 egyenessel a nagyobb teljesítményû de jóval nehezebb autókkal szemben.
Így van

Elküldve: 2012 márc. 25, 08:25 pm
Szerző: Pacsker
Ne haragudjatok, csak nem voltam netközelbe.
Gugyor által linkelt E9 92-es liftback gti valójában egy E10 Hatchback 5 ajtós Gli volt.
Végül TRD-nek vettük meg, engem nem érdekelt. Nagyon jól felszerelt, csodaszép plüssös, szervós, elektromos mindenes 4AFE. Szerintem E10 spec alkatrészekkel zargassátok nyugodtan! (Lackónak már félretéve 1-2 apróság)
Elküldve: 2012 márc. 25, 08:30 pm
Szerző: Gugyor
remélem azért felvilágosítottad az autó típusáról
Elküldve: 2012 márc. 25, 08:31 pm
Szerző: Pacsker

Fel.
Azért 8-ker közepén nem emberkedem. Fényes nappal félek a laptoptáskámmal.
Meló után mentem a 99-es busszal...

Elküldve: 2012 márc. 25, 08:39 pm
Szerző: Gugyor
mi is építettünk ott egy spart.voltak arcok

Elküldve: 2012 márc. 25, 09:19 pm
Szerző: horvatht
Pacsker írta:Ne haragudjatok, csak nem voltam netközelbe.
Gugyor által linkelt E9 92-es liftback gti valójában egy E10 Hatchback 5 ajtós Gli volt.
Végül TRD-nek vettük meg, engem nem érdekelt. Nagyon jól felszerelt, csodaszép plüssös, szervós, elektromos mindenes 4AFE. Szerintem E10 spec alkatrészekkel zargassátok nyugodtan! (Lackónak már félretéve 1-2 apróság)
Hátsó fejtámlák voltak benne? TRD ha tudsz valami listát írni, hogy mi eladó, az jó lenne.
Elküldve: 2012 márc. 26, 03:23 pm
Szerző: Pacsker
Ez csak nem a a az? Bár kevesebb km volt abba, de akkoris nagyon gyanús.
Szó mi szó, csodaszép, szuper felszereltség, kevés km és ahhoz képest nem túl drága.
Szerintem korrekt hirdetés. Frissensült Sedan fanok! Hajrá:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-5643402

Elküldve: 2012 márc. 26, 03:25 pm
Szerző: Pacsker
Volt törögetve, van rajta csúnya kormányburkolat, de ettõl függetlenül nekem nagyon tetszik.
Szólok is neki, bárkihez kerül említse meg neki a klubot

Jó lenne, ha Királyréten beállna Lackoma mellé

Elküldve: 2012 márc. 26, 03:33 pm
Szerző: montoya
Pacsker írta:Volt törögetve, van rajta csúnya kormányburkolat, de ettõl függetlenül nekem nagyon tetszik.
Szólok is neki, bárkihez kerül említse meg neki a klubot

Jó lenne, ha Királyréten beállna Lackoma mellé

Tovabba a kipufogo veget is nagymama megmaradt kalyhacsovevel potoltak, a veget biztosan, de tenyleg nem tunik rossz gepnek.

Elküldve: 2012 márc. 26, 03:37 pm
Szerző: Pacsker
Szerintem az egy becsületes kipufogó vég. Biztos, hogy nem "kályhacsõ", mert van peremezése és ovális is.
Nekem sem a bestof, viszont sokkal jobban tetszik, mint egy Civic raketta vég, sõt még a gyári kivágáshoz relatív szépen hozzá is igazította.
Ízlések és pofonok

Elküldve: 2012 márc. 27, 09:16 am
Szerző: Biagio
A kipu vég nagyon hasonlít az én mostanimhoz. Az sem kályhacsõ! És ahogy Pacsker is írja a gyári ívbe jobban bele illik, mint egy virsli gyári vég vagy egy "O" vég.
Az autó meg elsõ ránézésére igen tetszetõs vételnek tûnik.
Elküldve: 2012 márc. 27, 10:17 am
Szerző: bepi81
montoya írta:
Ha mutatsz nekem a 2zz-ben kompresszort, akkor megeszem a kalapom. Az bizony ugyanolyan szívó.
Ha már nem aktuális a kérdés, akkor bocsi, de Németországban (is) volt a TS Corollának egy spec kiadása TTE (vagy TRD?) csomaggal, amiben volt egy kompresszor-szett, nagyobb, "százküllõs" felni, más kormány, lökös- és küszöb toldatok. Gyárilag 224LE-re nyomta fel a 2ZZ teljesítményét és kb 1-2 literrel a fogyasztását, hogy akár utólag is viszonylag könnyedén beépíthetõ a cucc és a gyári garanciát is megtartja az autó.
Íme egy példa, ami nekem nagyon kellene:
TS Compressor
Elküldve: 2012 márc. 27, 11:20 am
Szerző: Lackó
Pacsker írta:Ez csak nem a a az? Bár kevesebb km volt abba, de akkoris nagyon gyanús.
Szó mi szó, csodaszép, szuper felszereltség, kevés km és ahhoz képest nem túl drága.
Szerintem korrekt hirdetés. Frissensült Sedan fanok! Hajrá:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-5643402

Wázzeeeeeeee......belsejét blokkolnám !
Az a kipu jól áll rajta.
Elküldve: 2012 márc. 27, 03:15 pm
Szerző: Pacsker
bepi81 írta:montoya írta:
Ha mutatsz nekem a 2zz-ben kompresszort, akkor megeszem a kalapom. Az bizony ugyanolyan szívó.
Ha már nem aktuális a kérdés, akkor bocsi, de Németországban (is) volt a TS Corollának egy spec kiadása TTE (vagy TRD?) csomaggal, amiben volt egy kompresszor-szett, nagyobb, "százküllõs" felni, más kormány, lökös- és küszöb toldatok. Gyárilag 224LE-re nyomta fel a 2ZZ teljesítményét és kb 1-2 literrel a fogyasztását, hogy akár utólag is viszonylag könnyedén beépíthetõ a cucc és a gyári garanciát is megtartja az autó.
Íme egy példa, ami nekem nagyon kellene:
TS Compressor
Van már itthon vagy 4 éve egy kompresszoros 3 ajtós piros TS.
Volt már klubtalin is!
Elküldve: 2012 márc. 27, 05:10 pm
Szerző: Pacsker
Szép Gti:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-5647712
Vagy rossz az évjárat és Zenki, vagy már volt törve. Ettõl függetlenül gondos gazdinak tûnik. (bár kár, hogy a belsejérõl nincs fotó!)
És a non-plusz-ultra

Dzsítíáj:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-5647938
Vagy inkább egy Gli nem olyan impozáns állapotban?
