Viszont, meg kell hogy vigasztaljalak, a Te autód vszleg nem 75 lóerõs, hanem 86, mivel erõsebbek voltak mint a késõbbi 4E-FE-k, mint pl. az enyém!!Hecsi-Tibi írta:Bandagoose:
nekem viszont 4E-FE 75LE-s motor dübörög az autóban ám így sajnos kelleni fognak amiket leírtam is szerintem...
Valami ami még nem tiszta bár ez elektronika...
Ha ECU-t cserélek akkor utána mûködni fog az elektromos ablakemelõ ?
Illetve a központizár ? Mivel ilyen problémával is számolni kell ha nagyon belepiszkál a motortérbe az ember..
E10 - (1992-1997)
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Voltak kavarok a nyilvántartóban teljesítményügyileg, nem Te volnál az elsõ akinek rosszul jegyezték be.Hecsi-Tibi írta:Az a harciprobléma, hogy 1. tulajtól vettem az autót aki pedig a helyi Toyota márkakereskedésbõl azóta az van a forgalmiban, hogy 75LE...
De örülnék neki ha 86 lenne kicsit feldobna a dolog...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Tibi! Az jó lenne ha el tudnál menni, nincs is túl messze. Szívesen olvasnánk a beszámolód, néznénk a mérés alatt készített videót. Érdekes hordozható "padon" mérnek ha minden igaz. A kerekek le mérõszett felcsavaroz kb ennyi.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Szerintem is E10, és én is annak hívom. De attól, hogy bizonyos források mondjuk E100at, meg E90et írnak, az még nem zárná ki, hogy a második nullát megváltoztatva ugyanaz a generáció maradjon egy másik motorral. Nem olyan mint a BMW típusjelzés E39, E46, E90
stb.. De hát igazából mindegy. Legalább is ez nekem nem tûnik ilyen nagy problémának.
Mind értjük, hogy mirõl van szó.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára horvatht 2011 máj. 22, 11:04 pm-kor.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hagyjuk már a forgalmit!!!bepi81 írta:Nézd meg a forgalmidban, hogy mennyi KW és szorozd fel 1,37-tel. Annyi LE.Hecsi-Tibi írta:Enyém "96.11havi tehát sztem 75LEs verzió...
De már vagyok benne biztos...
Alvázszám alapján nézd meg webes EPC-kben, hogy valójában mikori az autód (a forgalmi adat legtöbbször +1 év, mivel elsõ üzembe helyezést nézik sokszor). Aztán az alapján nézd meg, hogy ilyen piacon, ilyen felszereltséggel milyen teljesítmény lehet.
Nem kizárt, hogy alvázszám beírásával EPC-n belül is megtalálod a különbséget a két 4E-FE közt!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Regahplay
- Visszajáró

- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2011 jan. 15, 04:36 pm
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Hi!
Az enyém is 75lovas E10 igen én is keveslem fõleg elõzésnél de ez van.
Bár azt hozzá kel tegyem hogy csinálgatom megfele a kopó alkatrészek cseréjét vezérlés,féltengelyek,csapágy,meg kéne gyertya üa szûrõ es amíg ezt nincs meg addig nem ment megy nagyon 4ezer fölé a fordulat nem pörgetem
így nem tudom valójában mire is elég a 75ló!

Az enyém is 75lovas E10 igen én is keveslem fõleg elõzésnél de ez van.
Bár azt hozzá kel tegyem hogy csinálgatom megfele a kopó alkatrészek cseréjét vezérlés,féltengelyek,csapágy,meg kéne gyertya üa szûrõ es amíg ezt nincs meg addig nem ment megy nagyon 4ezer fölé a fordulat nem pörgetem
így nem tudom valójában mire is elég a 75ló!
"Amit csak kíván megkapja,Toyota!"
'93 E10 1.3 4E-FE Liftback
'93 E10 1.3 4E-FE Liftback