A benzint gondoltam megoldja a MAF + ECU együttmûködés, hiszen nem orbitális mennyiségekrõl van szó.Attila írta:még is mi volna a célod?
Teljesítményhez nem csak levegõ kell hanem benzin is meg jobb áramlás.
Komolyabb beavatkozás nélkül ne reménykedj nagyobb teljesítmény növekedésben.
Ebben az esetben a direktszûrõ csak a hangját fogja változtani és igen a nem megfelelõ szívó oldali modosítás ront az autón.
Nem véletlenül vannak azok a kis nyúlványok, tartályok (rezonátorok) aa rendszeren!
Egyébként pedig igen, tisztában vagyok vele, hogy sokösszetevõs dologról van szó, a kérdés azonban inkább konkrétumokra vonatkozott.
A célom? Komolyabb anyagi befektetés és átalakítás nélkül kihozni piciny többletet az autoból.
Az én ízlésem, pénztárcám és az eddig tapasztaltak alapján ezt egy chipelés + Apexi sport szûrõpanellel fogom kezdeni, aztán meglátjuk.



KE11 Sedan 


