Re: E12, E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2016 feb. 26, 09:48 am
Nem akarok trollkodni de ma szembe jött velem egy 2004-5 körüli hyundai accent és eszembejutott az első lámpájáról ez a megoldás. :/
feca81 írta:Sziasztok!
Talán ti tudtok segíteni. Valami kopog az első futóműben. Főleg macskakövön, illetve rossz minőségű úton lehet hallani, ahol gyorsan kell reagálnia a futóműnek. Kátyúnál nem jellemző. Álló helyzetben, felemelt, leengedett autónál nem mutatja semmi, mi lehet a hiba. Nem lóg, nem lötyög, nem kattog. Szerelővel is ellenőriztettem. 2 dologra tippelünk, lengéscsillapító vagy stab pálca. A problémám az,hogy ha a stab pálca lenne, akkor a kereket mozgatva lötyögnie kellene, ilyen baj nincs. Fél éve volt műszakin, direkt olyan helyre vittem, ahol nem "átlökik" az autót, és lazán teljesítette a lengéscsillapító az elvárt értékeket. Járt már így valaki? Nem akarom a jó gyári alkatrészeket cserélgetni találomra... Az autó egy 2006-os E12-es Sedan.
Gyanítom ugyanahhoz a szerelőhöz járunk:) Vecsési? Nálam ezt a cserét sajnos nem tudjuk megcsinálni,mert mindkét oldalon hallatszik a zaj:(Han írta:feca81 írta:Sziasztok!
Talán ti tudtok segíteni. Valami kopog az első futóműben. Főleg macskakövön, illetve rossz minőségű úton lehet hallani, ahol gyorsan kell reagálnia a futóműnek. Kátyúnál nem jellemző. Álló helyzetben, felemelt, leengedett autónál nem mutatja semmi, mi lehet a hiba. Nem lóg, nem lötyög, nem kattog. Szerelővel is ellenőriztettem. 2 dologra tippelünk, lengéscsillapító vagy stab pálca. A problémám az,hogy ha a stab pálca lenne, akkor a kereket mozgatva lötyögnie kellene, ilyen baj nincs. Fél éve volt műszakin, direkt olyan helyre vittem, ahol nem "átlökik" az autót, és lazán teljesítette a lengéscsillapító az elvárt értékeket. Járt már így valaki? Nem akarom a jó gyári alkatrészeket cserélgetni találomra... Az autó egy 2006-os E12-es Sedan.
Szia!
Nekem is hasonló problémám van, miközben semmi nem lóg. Szerelőm szerint (márkaszervizes) a lengéscsillapító tud hasonlót produkálni és nekem is átment vizsgán, jó értékekkel. Véleménye szerint azt lehet, hogy megcserélni a bal-jobb oldalit és ha a zajforrás is megy vele, akkor megvan a megoldás. Előfordult már ilyen nála, nem is egy. Legközelebbi olajcsere alkalmával valószínűleg én is ezt fogom lépni.
Igen, ezek szerint ugyanoda járunkfeca81 írta:Gyanítom ugyanahhoz a szerelőhöz járunk:) Vecsési? Nálam ezt a cserét sajnos nem tudjuk megcsinálni,mert mindkét oldalon hallatszik a zaj:(Han írta:feca81 írta:Sziasztok!
Talán ti tudtok segíteni. Valami kopog az első futóműben. Főleg macskakövön, illetve rossz minőségű úton lehet hallani, ahol gyorsan kell reagálnia a futóműnek. Kátyúnál nem jellemző. Álló helyzetben, felemelt, leengedett autónál nem mutatja semmi, mi lehet a hiba. Nem lóg, nem lötyög, nem kattog. Szerelővel is ellenőriztettem. 2 dologra tippelünk, lengéscsillapító vagy stab pálca. A problémám az,hogy ha a stab pálca lenne, akkor a kereket mozgatva lötyögnie kellene, ilyen baj nincs. Fél éve volt műszakin, direkt olyan helyre vittem, ahol nem "átlökik" az autót, és lazán teljesítette a lengéscsillapító az elvárt értékeket. Járt már így valaki? Nem akarom a jó gyári alkatrészeket cserélgetni találomra... Az autó egy 2006-os E12-es Sedan.
Szia!
Nekem is hasonló problémám van, miközben semmi nem lóg. Szerelőm szerint (márkaszervizes) a lengéscsillapító tud hasonlót produkálni és nekem is átment vizsgán, jó értékekkel. Véleménye szerint azt lehet, hogy megcserélni a bal-jobb oldalit és ha a zajforrás is megy vele, akkor megvan a megoldás. Előfordult már ilyen nála, nem is egy. Legközelebbi olajcsere alkalmával valószínűleg én is ezt fogom lépni.
De akkor már óvatos fékezésnél is el kéne hallgatnia nem?bubidisc írta:Ütögesd meg a kereket a guminál ököllel. Ha akkor kiad egy jellegzetes fémes kongó hangot akkor lehet, hogy a fékbetét nem jó bele, vagy a nyereg csúszkak koptak ki és lötyög a nyereg. Az pont ilyen nehezen lokalizálhato zajokat szokott eredményezni. Arra tudok megoldást.
Köszi, Ezt kipróbálom!bubidisc írta:Ütögesd meg a kereket a guminál ököllel. Ha akkor kiad egy jellegzetes fémes kongó hangot akkor lehet, hogy a fékbetét nem jó bele, vagy a nyereg csúszkak koptak ki és lötyög a nyereg. Az pont ilyen nehezen lokalizálhato zajokat szokott eredményezni. Arra tudok megoldást.