Oldal: 226 / 404

Elküldve: 2011 dec. 30, 03:31 pm
Szerző: gecsa
kleingy írta:
gecsa írta:én ezt sunáznám... és az átírás is benne marad a 900ban..:D:D
7-8 literes gazdaságos? Kollegnõ jár el ennyivel, aki a fél életét a pesti dugókban tölti. :lol: Olajevés...? :roll: Amúgy nem is Terra, hanem Luna (ránézésre és felszereltségre legalábbis annak tûnik).
milyen olajevés??
fogyasztás nagyban függ a sofõrtõl is...
1.6-tól az a 7-8l pont reális..és azért ez 110le..

Elküldve: 2011 dec. 30, 03:33 pm
Szerző: kleingy
gecsa írta:milyen olajevés??
fogyasztás nagyban függ a sofõrtõl is... 1.6-tól az a 7-8l pont reális..és azért ez 110le..
Vvt-i típushibára gondolok. Dugattyú és lehúzógyûrû cserére. Amiért 7 évig vagy 180 ezer km-ig gariban ingyen cserélték az összes vvt-i blokkot 2003 szeptemberéig bezárólag (amíg 3.7 litert kell a 4.2 helyett tölteni a motorba). Kolleganõé 1200 km-en megeszik 4 litert újabban. Mármint olajból, nem benzinbõl. :lol:

Elküldve: 2011 dec. 30, 03:35 pm
Szerző: gecsa
kleingy írta:
gecsa írta:milyen olajevés??
fogyasztás nagyban függ a sofõrtõl is... 1.6-tól az a 7-8l pont reális..és azért ez 110le..
Vvt-i típushibára gondolok. Dugattyú és lehúzógyûrû cserére. Amiért 7 évig vagy 180 ezer km-ig gariban ingyen cserélték az összes vvt-i blokkot 2003 szeptemberéig bezárólag (amíg 3.7 litert kell a 4.2 helyett tölteni a motorba). Kolleganõé 1200 km-en megeszik 4 litert újabban. Mármint olajból, nem benzinbõl. :lol:
annyit még az enyém sem eszik..:P:P:P és,ha megvolt már ez a szervíz??

Elküldve: 2011 dec. 30, 03:37 pm
Szerző: kleingy
gecsa írta:annyit még az enyém sem eszik..:P:P:P és,ha megvolt már ez a szervíz??
Akkor simán gond nélkül kéne bármelyik vvt-i! :P A motorcserét bele szokták írni a hirdetésbe (meg így ugye jóval kevesebbet futott a kocsi is, mármint a motor), de mondjuk egy hívást megérhet.

Elküldve: 2011 dec. 30, 04:06 pm
Szerző: PiciPeti
Én inkább a facelift elõtti E11-bõl válogatnék. Tényleg elnyûhetetlen motorok, projektemben leírtam mi volt a motorban, azzal hálálta meg hogy 0 az olajfogyasztás 180e után is. :wink:
Szerintem csak metálfényes autót keress, sokkal ellenállóbb a fényezés. (kõfelverõdés, stb)

Ha elég a 86 ló, akkor sztem ez: 1.3 liftback (Szerintem elég, ha nem jársz autópályán)
Ha fontos a klíma:1.3 liftback, klíma

Ha nem szállítasz nagy cuccokat, és bejön a sedan: 1.3 klíma, sedan ?talán japán?

Ez meg sztem ûber. Autópályára, hosszabb utakra, a motor miatt, városba a kis kasztni miatt. Csak ne lenne rizikós a dízel miatt: 2.0 D-4D

Elküldve: 2011 dec. 30, 04:17 pm
Szerző: gecsa
szerintem családi autó lesz..:D nekem csak a kinézete miatt tetszik a faceliftes...:D

gondolom 900ért nem e9-et akar már venni..a liftback sokkal praktikusabb,pakolhatóbb..tengerparti utakra stb...az családi autó..
szvsz én családinak inkább sedant akarok majd...
az egyhárom nagyon jó,semmi rosszat nem tudok róla mondani,de az megpakolva 4 személlyel már tud meglepetést okozni.. :wink:
sima nyugodt autózáshoz tökéletes családi autó,de autópályán megpakolva érdekes fogyasztásokat produkál majd..

Elküldve: 2011 dec. 30, 04:26 pm
Szerző: gecsa
EZ ide off,de ha nem csak corolla jöhet szóba.....

on :arrow:

Elküldve: 2011 dec. 30, 04:28 pm
Szerző: PiciPeti
Hát hosszú utakra tényleg alkalmatlan. Hangos, 130 felett eszik annyit mint az 1.6, és megpakolva tényleg erõtlen 130 felett.

De 130-ig jó a 3. Ott azért még húz. :twisted: :roll:

Amúgy meglepõen felment az áruk, és szûkült a piac. :shock: Amikor mi vettük, sokkal nagyobb választék volt, és egy bõ 100 assal olcsóbban. :roll:

Elküldve: 2011 dec. 30, 04:43 pm
Szerző: gecsa
igen,szaladnak az árak felfelé...:D:D

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:26 pm
Szerző: montoya
F@szOhm a vvti sírásba, az enyém átlépte a 200-at, és 5w-30-ból eszik 1000km-en 2-3 decit. Akinek ennyit eszik, az nagyon nem vigyázhatott rá korábban.

PiciPeti: ez a D4D fenn van régóta, igaz, már vagy 250-et olcsósodott. 1250kg-t írnak rá, iszonyat orrnehéz és ebbõl kifolyólag orrtolós lehet. A normál E11 lb. kb 1000kg.

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:27 pm
Szerző: kleingy
montoya írta:F@szOmm a vvti sírásba, az enyém átlépte a 200-at, és 5w-30-ból eszik 1000km-en 2-3 decit. Akinek ennyit eszik, az nagyon nem vigyázhatott rá korábban.
Akinek sokat eszik, azt csúnyán átqrták... 2 éve vette. És pontosan ugyanettõl féltem a többi fórumozót. :?

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:32 pm
Szerző: montoya
kleingy írta:
montoya írta:F@szOmm a vvti sírásba, az enyém átlépte a 200-at, és 5w-30-ból eszik 1000km-en 2-3 decit. Akinek ennyit eszik, az nagyon nem vigyázhatott rá korábban.
Akinek sokat eszik, azt csúnyán átqrták... 2 éve vette. És pontosan ugyanettõl féltem a többi fórumozót. :?
És elhozás után 1000km-rel nem ette? Én visszamentem volna, felebaráti szándékkal.

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:52 pm
Szerző: Csocsó
montoya:
Nem minden elsõ szériás vvti olajzabálós, de egy jelentõs hányaduk az, nem kell ahhoz szétrúgni õket, Toyota által elismert típushibáról van szó (hülyegyerekeknek mégsem cserélgetnének puszira blokkot..).
Neked szerencséd volt, egy jó példányt sikerült kifognod.

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:55 pm
Szerző: montoya
Csocsó írta:montoya:
Nem minden elsõ szériás vvti olajzabálós, de egy jelentõs hányaduk az, nem kell ahhoz szétrúgni õket, Toyota által elismert típushibáról van szó (hülyegyerekeknek mégsem cserélgetnének puszira blokkot..).
Neked szerencséd volt, egy jó példányt sikerült kifognod.
Nem szétrúgásról, hanem be nem tartott olajcsere-periódusról és szarfos olaj használatáról van szó. Mondom, én most is 5w-30 full synttel járok, ezt sajnos kevesen teszik ilyen kategóriájú és ilyen korú autóval ebben az országban, ezért is van ennyi olajevõ vvti.

Elküldve: 2011 dec. 30, 05:56 pm
Szerző: PiciPeti
montoya!

Elvileg a D-4D motorok pont a könnyûségükrõl híresek. Bár ez a régebbi lehet még nem. :?
Az E12-ben az 1.4 D-4D 120 kiló, üzemkészen. Szerintem a 4E-FE is nehezebb... :D
Amúgy ami a forgalmiban van, az általában köszönõviszonyban sincs a valósággal. Lásd környezetvédelmi besorolás, motorkódok, felszereltségi szintek. Pont az stimmelne? :roll:

A vvt-i meg akkor is hatalmas rizikó. Ha kifog egy ilyen példányt úgyse fog tudni mit kezdeni vele. Pereskedni meg senki nem fog ezért sztem. Esélye sincs megnyerni 1000 km után. És azt se lehet mondani, hogy akkor tegyen félre 2 kilót a javításra, mert 700 ért nincs értelmes vvt-i...
Tény, hogy modernebb, jobb motor. De a komplikáltabb építés miatt több a hibaforrás is. És egy 10 év körüli autónál nem mindegy.... Toyota, vagy sem...