Oldal: 23 / 76
Elküldve: 2011 máj. 22, 02:32 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Értem én a dolgot viszont a lényeg a "hivatalos papírozáson" van...
Nem tudom bele engedik-e papíroztatni egyáltalán...
Elküldve: 2011 máj. 22, 02:34 pm
Szerző: Sancy
Tudja valaki, hogy az AE92-GTi-nek hány amperes a generátora?
(most nincs kedvem alámászni)
Elküldve: 2011 máj. 22, 02:46 pm
Szerző: horvatht
http://www.ae86.hu/wp-content/gallery/b ... dm2_05.jpg
E10 katalógus, ott a 4A-GZE és a silvertop is, szóval mindkettõt bele lehet papírozni.
Elküldve: 2011 máj. 22, 02:54 pm
Szerző: Bandagoose
Az AE10 szerintem 4A-GE-vel nem gyártották, már ami a hatchbacket illeti, meg a többit. Csak a kétajtós kupékat, de azoknak meg más a karosszériakódjuk. Szerintem.
Amúgy a 4E-FTE és 4A-GZE egymásnak nem alternatívái, mivel egyik E-s kasztnihoz való, a másik meg A-shoz.
Én 4E-FE-re feltenném az alacsonnyomású turbót, egy-az-egyben, etanolátalakítóval, etanollal. Igaz, hogy a kompresszióviszonya kicsit magasabb mint a 4E-FTE-é, viszont maga a turbó sem túl nagy nyomású, és kompenzálni tudná az etanol magasabb kompressziótûrése.
Elküldve: 2011 máj. 22, 04:17 pm
Szerző: Lackó
E10-be minden "4A"-val kezdõdõ motort be lehet tenni papírozva, mivel gyári kivitelben is létezett ilyen.
Európában (így nálunk is) pl sok a 4A-FE motoros. A motorszámban pedig
csak az elsõ két karakter (tehát a "4A") szerepel, a többi már a sorszáma.
Elküldve: 2011 máj. 22, 04:28 pm
Szerző: Bandagoose
Lackó írta:E10-be minden "4A"-val kezdõdõ motort be lehet tenni papírozva, mivel gyári kivitelben is létezett ilyen.
Európában (így nálunk is) pl sok a 4A-FE motoros. A motorszámban pedig
csak az elsõ két karakter (tehát a "4A") szerepel, a többi már a sorszáma.
bocs, bár nem szívesen teszem, de meg kell cáfoljalak, az enyém is motorkódos, és a 4E-FE szerepel benne, nem csak annyi hogy 4E.
Elvileg a kasztnikód sem az E111, hanem az AE111 vagy az EE111.
Persze, ezen lehet filózni, szerintem még a KF-dolgozók sem biztos hogy konkrétan fel vannak ebbõl készülve. Tehát lehet, hogy másutt, más felügyeletnél éppen csak a szorosan vett "E11"-et vennék a kasztnikódnak, és a motorkódnak is csak az elsõ két karaktert, szóval elvileg lehet hogy átcsúszna.
Elküldve: 2011 máj. 22, 06:44 pm
Szerző: horvatht
Bandagoose írta:Az AE10 szerintem 4A-GE-vel nem gyártották, már ami a hatchbacket illeti, meg a többit. Csak a kétajtós kupékat, de azoknak meg más a karosszériakódjuk. Szerintem.
Ez nem igaz. Volt E10 HB silvertoppal, Corolla FX-nek hívják, pont ugyanolyan mint a mi HB-jeink.
http://www.ae86.hu/wp-content/gallery/b ... DM2_04.jpg
Elküldve: 2011 máj. 22, 07:08 pm
Szerző: Bandagoose
Akkor ezekszerint mégiscsak

Na és 4A-GZE-vel?
Elküldve: 2011 máj. 22, 07:53 pm
Szerző: horvatht
Az csak két ajtós coupéban volt, de attól az még E10 karosszéria kódú autó.
Elküldve: 2011 máj. 22, 07:58 pm
Szerző: Bandagoose
Persze, de épp errõl beszélek, hogy ez a nem mindegy.
Hogy a közlekedési hatóság mit ért szoros értelemben véve a karosszériakód alatt.
Az E10-et, vagy az AE101-et (pl.) ??
Azt gondolom, ezt még õk se tudják..lehet, nincs is rá kialakult gyakorlat.
Elküldve: 2011 máj. 22, 08:19 pm
Szerző: horvatht
Hát ezt én se tudom, de egyébként inkább E100 a helyes karosszéria kód, nem E10. De nem hiszem, hogy túl bonyolult lenne megtudni ezeket a dolgokat a közlekedési hatóságtól, ha valaki tényleg ilyesmit tervez. 4A-GZE-t meg úgy sem fog senkit itt E10-be tenni. Silvertopot meg más már megcsinálta, úgyhogy végülis túltárgyaltuk a dolgot egy kissé.

Elküldve: 2011 máj. 22, 08:24 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Konkrétan van olyan fórumozó aki 5 ajtós E10-be papíroztatott bele 4A-GE motort ?
Ha igen felettébb érdekelne...
Pontosítok Silver-Top 20V motorról lenne szó ami a Levin-ben is volt
Elküldve: 2011 máj. 22, 08:40 pm
Szerző: Bandagoose
horvatht írta:Hát ezt én se tudom, de egyébként inkább E100 a helyes karosszéria kód, nem E10. De nem hiszem, hogy túl bonyolult lenne megtudni ezeket a dolgokat a közlekedési hatóságtól, ha valaki tényleg ilyesmit tervez. 4A-GZE-t meg úgy sem fog senkit itt E10-be tenni. Silvertopot meg más már megcsinálta, úgyhogy végülis túltárgyaltuk a dolgot egy kissé.

Valaki tényleg megkérdezhetné, bár nem csodálkoznék, ha ott is csodálkoznának...lehet, hogy ebben a kérdésben még ott sincs egyértelmû állásfoglalás, hogy pl. Toyota Corolla esetében hány karaktert vesznek pontosan a karosszériakódnak.
Elküldve: 2011 máj. 22, 08:44 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
horvatht:
Idáig oké, de nekem az illetõ neve is jól jönne fel tudnék neki tenni pár kérdést...
Elküldve: 2011 máj. 22, 08:50 pm
Szerző: horvatht
Montoya írta pár oldallal elõrébb, hogy õ tud ilyenrõl. Én nem tudom ki lehet az.