Oldal: 21 / 76

Elküldve: 2011 ápr. 26, 07:59 pm
Szerző: Pacsker
Sanszos, hogy erõsített a Wagon hátsó rugója, bár nem mondanám 100%-ra. Kérdés hány km van benne?!

Elküldve: 2011 ápr. 26, 11:13 pm
Szerző: Pepe
Pacsker írta:Sanszos, hogy erõsített a Wagon hátsó rugója, bár nem mondanám 100%-ra. Kérdés hány km van benne?!
Kombiból is van sima és erõsített rugó. Én tavaly cseréltem ki, és nem az erõsítettet vettem meg. Már sajnálom. :(

Elküldve: 2011 ápr. 27, 07:20 pm
Szerző: horiati
Sziasztok!
Köszi a válaszokat. Ha veszek újat szeretnék!
Pepe mennyibe kerültek a rugók?

Elküldve: 2011 ápr. 27, 10:38 pm
Szerző: Pepe
horiati írta:Sziasztok!
Köszi a válaszokat. Ha veszek újat szeretnék!
Pepe mennyibe kerültek a rugók?
Huh nem tudom most pontosan de majd megkeresem a számlát. Az unixnál vettem. Ha jól emlékszem 18e Ft/db volt és az erõsebb rugók 20-30%-kal voltak drágábbak. Ezek kb árak.

Elküldve: 2011 máj. 10, 02:53 pm
Szerző: Pacsker
Elszaporodtak a klubban az E10 Hatchback-ek :)
Kezdek félni :)

Hajrá srácok!!! :twisted:

Elküldve: 2011 máj. 18, 05:46 pm
Szerző: Pacsker

Elküldve: 2011 máj. 18, 06:57 pm
Szerző: horvatht
Jó ideje hirdetik hahun, valami baja lehet, mert nem is drága.

Elküldve: 2011 máj. 18, 07:07 pm
Szerző: Pacsker
Kép

Elküldve: 2011 máj. 20, 09:27 am
Szerző: Pepe
Pacsker írta:Kép
Ha sok pénzem lesz és lenne bal kormányosban akkor ilyet vennék:))))

Elküldve: 2011 máj. 20, 11:48 am
Szerző: Pacsker
Mennyi idõbe tart átalakítani?
Akár a tiedbõl...

Elküldve: 2011 máj. 21, 11:55 pm
Szerző: Hecsi-Tibi
Újabb érdekes kérdés...

Corolla E10 5D Hatchback ami adott...

A legnagyobb motor amit bele lehet pakolni a 4A-FE lenne ?
7E-FE ugye Avensis-ben van bár már volt itt vállalkozó szellemû aki átépítette az 1.4-et 1.8-ra...

Szóval hivatalosan 1,6 4A-FE ami problémamentesen papírozható bele...
mondjuk 75le versus 109 ha jól tudom tetemes különbség...

Elküldve: 2011 máj. 21, 11:59 pm
Szerző: horvatht
A teljesítmény nem számít, csak, hogy volt-e gyárilag ilyen motor a kocsiban, és 4A-FE volt, szóval simán papírozható. De a legerõsebb szerintem ami belemehet teljesen hivatalosan az silvertop, azzal is gyártották japánban.

Elküldve: 2011 máj. 22, 12:02 am
Szerző: montoya
Hecsi-Tibi írta:Újabb érdekes kérdés...

Corolla E10 5D Hatchback ami adott...

A legnagyobb motor amit bele lehet pakolni a 4A-FE lenne ?
7E-FE ugye Avensis-ben van bár már volt itt vállalkozó szellemû aki átépítette az 1.4-et 1.8-ra...

Szóval hivatalosan 1,6 4A-FE ami problémamentesen papírozható bele...
mondjuk 75le versus 109 ha jól tudom tetemes különbség...
Tudtommal volt már, aki belepapírozott silvertopot, csak ott már váltócsere is illik. A silvertop gyári váltója meg rövid, tehát inkább corolla g6 e11 4a-fe-hez való váltóját tenném rá, az szerintem harangban is rámegy (fixme!), viszont ez a kettõ együtt az egyéb járulékos költségekkel fél mihály legalább.

A 4a-fe + normál ötös váltója megoldás viszont bõven kevesebbõl (200 alatt tuti) kihozható.

Igaz, a silvertop szûk 160le, tehát nagy a kísértés... :D

Itten lehet silvertopot kapni. :)

Váltót japkernél érdemes megkérdezni, vvti g6 váltójuk van több is, tehát gyanítom, nem vvti-hez való is van.

Elküldve: 2011 máj. 22, 09:48 am
Szerző: Bandagoose
És a Japker mennyiért adja a hatos váltókat kb., nem tudod?

Amúgy a silvertopoknak nem erõsített váltójuk van? ugyanaz mint a sima 1.6? bírja az a terhelést?

Elküldve: 2011 máj. 22, 10:09 am
Szerző: montoya
Bandagoose írta:És a Japker mennyiért adja a hatos váltókat kb., nem tudod?

Amúgy a silvertopoknak nem erõsített váltójuk van? ugyanaz mint a sima 1.6? bírja az a terhelést?
A silvertopnak erõsített váltója van, csak épp 3100-at forog 100-nál, ha emlékeim jól csalnak, és az kissé sok. :)

A japkernél olyan 125-187.5e egy ilyen váltó, amirõl mondjuk van fás számla, tehát ha ügyes vagy, akkor picit kevesebb